פרק 20

7.8K 290 39
                                    

 (בתמונה: לוסי הייל- קנדל------- ואשלי בנסון- אמה.)

רטט מכיס המכנס שלי קטע אותי מלהקשיב למורה שמלמד, הוצאתי אותו מהכיס בלי שאף אחד ישים לב ופתחתי אותו נכנסת להודעות. הסתכלתי על המורה לשנייה ואז שוב על הטלפון, וככה כל שתי שניות לבדוק אם המורה לא מסתכל.

'איפה את?' הארי שלח הודעה . רציתי לרשום לו 'אתה אמור לדעת כי הצמיד שלי אומר לך איפה אני', אבל לא רשמתי את זה כי זה ארון מיידי אז פשוט כתבתי 'בשיעור'.

'יש מצב את יוצאת?'

'לא'

'בחייך קנדל, אני מחוץ לכיתה שאת לומדת. תגידי ששכחת ספר או משו כזה' לפני רגע הוא שאל אותי איפה אני. מה לעזאזל?.

'מה אתה רוצה?'

'תצאי ואני יגיד לך'

'טוב, חכה' שלחתי והכנסתי את הטלפון לכיס, הכנסתי במהירות את הספר של המקצוע לתיק ואז הרמתי את ידי למעלה "כן קנדל?" המורה שאל .

"אני שכחתי את הספר שלי בלוקר, אני יכולה ללכת להביא אותו?"

"תעשי את זה מהר" הוא אמר והמשיך בשיעור, הנהנתי ונעמדתי משאירה את התיק שלי ליד הכיסא ויוצאת מהכיתה סוגרת אחרי את הדלת.

"בו!" הארי כמעט צעק בגלל שיש כיתה קיר לידינו, וגם הוא תפס במותניים שלי מה שהבהיל אותי אפילו יותר. צעקה נפלטה מפי והארי מהר שם את היד שלו על הפה שלי וצחק. כיווצתי את גבותיי והעפתי את היד שלו, התרחקנו קצת מהדלת של הכיתה ועברנו במסדרון שיש לו שני כיוונים פנינו ימינה ואז עצרנו.

"מה אתה רוצה?" שאלתי חסרת סבלנות, הוא הסתכל עלי מלמעלה, הכוונה שהוא היה יותר גבוהה ממני וראיתי בזה כמשהו קצת מאיים. הוא גיחך לפני שענה "רק רציתי שתצאי, הוציאו אותי משיעור ואין לי מה לעשות"

"מה!?, אוקי לך תזדיין אני חוזרת לשיעור" אמרתי בכעס מסתובבת ומתחילה להתקדם, הרגשתי יד תופסת במרפק שלי ועוצרת אותי, הסתובבתי להארי שמבט משועשע היה לו על הפנים.

"אל תהיי כזאת, השגתי לך כמה דקות שקט"

"האמת שלא, כי אני איתך. נו הארי מספיק תן לי לחזור לשיעור" אמרתי . הוא הסתכל שנייה על נקודה מאחוריי ואז הסתכל עליי.

"אמה מסתכלת עלינו" הוא לחש, התכוונתי להסתובב אבל הוא תפס אותי לפני שהספקתי "אל תסתובבי"

"למה?" שאלתי מכווצת את גבותיי " אמה שמעה מה אמרת, היא חושבת שאני מאיים עלייך שכחת? וזה רק מוסיף לחשדות שלה" הוא לחש .

"אתה באמת מאיים עלי" לחשתי לו בטון של כמובן מאילו.

הוא גלגל את עיניו, "אני לא" הוא אמר .

Let Me Go - Niall HoranWhere stories live. Discover now