"אמה , השיעור שלך כבר התחיל! תפסיקי לחפור לי!" נאנחתי בעצבים בעוד שאני ואמה (החברה הכי טובה שלי שנמצאת בחבורה שלנו) התקדמנו אל הלוקר שלי
"קנדל דבר ראשון , יש עוד עשר דקות עד השיעור , דבר שני אני לא יפסיק לחפור! את חייבת לבוא יהיה כיף!" היא אמרה בהתלהבות ואני שוב נאנחתי בעצבים
הגענו אל הלוקר שלי פתחתי אותו והכנסתי את הספרים שאני לא צריכה עד השעות האחרונות של הלימודים , לקחתי את מה שכן צריך וסגרתי את הלוקר
"אמה דיי , אני לא רוצה לבוא למסיבה המטופשת הזאת , חוץ מזה יש שם אנשים בני 25+ , בשביל מה את צריכה את זה?! אנחנו רק בנות 17!" אמרתי
"שלום לכן" דרייק בא מאחורי ושם את היד שלו על הכתף שלי , אני צחקתי והזזתי אותה משם
"שלום גם לך , למה אתה שמח?" שאלתי וגיחכתי , ואמה רק חייכה אליו
טוב אז ככה , אמה ממש אבל ממש מאוהבת בדרייק , לפעמים דרייק מפלרטט איתי ואמה מתעצבנת ומקנאה , היא חושבת שאני לא יודעת שהיא מאוהבת בו ברמות קשות , היא סיפרה את זה רק לליאה , עוד חברה שנמצאת בחבורה שלנו , איך אני יודעת שהיא סיפרה לה? כי היא אמרה לי , אני כבר יודעת שלליאה אי אפשר לספר כלום , היא רכלנית , היא ממש רכלנית , את האמת אני לא יודעת אם דרייק יודע שאמה מאוהבת בו כי הוא או שמשחק אותה אדיש כלפיה , או שהוא סתם לא רוצה אותה , נלך על האפשרות השנייה .
"אני סתם שמח , אסור לי?" הוא שאל חייך והסתכל עלי , כן דרייק רוצה שנהיה ביחד , הוא אפילו הציע לי פעם אחת , אבל סירבתי , אני לא רוצה חבר , זה לא מתאים לי.
"היי אמה" דרייק אמר "היי" אמה ענתה לו בחיוך
"מותר , מותר , איפה ליאה קמרון ואוסטין?" שאלתי
אתם בטח שואלים מי זה קמרון , טוב קמרון הוא הידיד הכי טוב של ליאה , הם מבלים הרבה ביחד אבל אני לא חושבת שיהיה ביניהם משהו .. קמרון הוא גם ידיד טוב שלי אפשר לדבר איתו , אבל אני מעדיפה שלא בגלל שכמו שאמרתי ליאה היא הידידה הכי טובה שלו , הוא יספר לה היא תספר לשאר .
ואוסטין , החמוד בחבורה שלנו והאחרון , אוסטין הוא בן אדם "חי" ככה הוא אומר , הוא אוהב לעשות דברים מטורפים , הוא לא כל כך מקשיב למה שאומרים לו , הוא שונא שאומרים לו מה לעשות , הוא ממש מצחיק , גם אם הוא רוצה לדבר ברצינות לא מצליח לו , אני מתה על אוסטין , אני יגיד את האמת אני חושבת שדרייק מקנא קצת באוסטין , אני נותת לאוסטין יותר יחס מאשר שאני נותת להם וכמו שאמרתי לפני כן , דרייק רוצה שיהיה בינינו משהו , אבל כמובן שאני לא רוצה , דרייק לא הטיפוס שלי בכלל , הוא האמת יותר טיפוס של אמה , וזה מצחיק כי אמה רוצה אותו .
עם אוסטין היה מציע לי להיות חברה שלו , הייתי רוצה אבל לא הייתי מסכימה , אני כל כך אוהבת את הידידות שלנו שממש לא בא לי שהיא תיהרס , למזלי הוא גם לא הציע לי , וטוב שכך .
YOU ARE READING
Let Me Go - Niall Horan
Fanfiction"So you're telling me that they could let me go?" "אז אתה אומר לי שהם יכלו לתת לי ללכת?" אזהרות: תכנים מיניים אלימות שפה גסה