חזרתי אל הבית של נייל, לואי ניסה לשכנע אותי להישאר. הוא אמר שהוא עדיין לא סומך על נייל מאז המקרה ושהוא לא רוצה שזה יקרה לי שוב, אמרתי לו שאין לו מה לדאוג כי אני ונייל סידרנו את הדברים בייננו.
עבר רק יום אחד מאז מה שהיה בבית שלי, אני לא שמעתי מה אם הארי ולא ממש אכפת לי. אימא שלי נסעה לאחותה –דודה שלי מן הסתם- לכמה שבועות כי היא מפחדת לחזור הביתה מאז המקרה. אף אחת מאיתנו –אני ואימא שלי- לא שמעה מאבא שלי, אם בכלל אפשר לקרוא לו אבא.
את כל החיים שלו הוא בילה להכריח נערים, נערות, גברים ונשים לקחת כדורים שגורמים להם להשתגע. אני שונאת את אבא שלי, הוא אפילו לא היה בבית כשחטפו אותי, כשהגעתי הביתה עם נייל בפעם הראשונה הוא לא היה שם. כאילו בלעה אותו האדמה ואני לא הולכת לשמוע ממנו יותר. זה קצת מפריע לי, אני לא אשקר. אני יודעת שצריך לעצור אותם אם הניסויים האלה, הם יכולים להרוס משפחות שלמות אם הם עוד לא הרסו –מה שאני לא כל כך בטוחה לגביו-.
כרגע אני נמצאת בסלון, רואה טלוויזיה. כן, נייל שם טלוויזיה בבית שלו ועכשיו אנחנו צופים בסדרה שאני אוהבת. קצת מוזר לי להיות כאן אפילו שהייתי אצל לואי רק 4 ימים או 5, קרו לי כל כך הרבה דברים בבית הזה ולפעמים אני מרגישה מאוד לא בנוח כאן, אבל עכשיו נייל הבטיח לי שהוא לא יפגע בי, שהוא ידאג לי ואני לא יודעת למה אבל אני סומכת עליו בעניין הזה.
אני חושבת שיש לו רגשות אשמה בגלל האונס שקרה בגלל הארי שרק רצה להתנקם והצליח לו, אני ממש לא רוצה לראות את הארי שוב. הוא גרם לי להשפלה גדולה, אפילו שנייל זוכר רק תמונות קטנות מהמקרה, הארי זוכר הכל וזה משהו שאני לא יכולה למחוק ממנו או ממני.
ערב עכשיו, אני ונייל לא קיבלנו שום שיחות מאחד הבנים לגבי הארי או המצב ואנחנו לא ממש יודעים מה קורה, כשלואי לקח אותי אל נייל הוא לא היה מוכן לדבר איתי על זה. לא שממש אכפת לי מה אם הארי מצידי שימות, אחרי כל המוות שהוא עשה לי מגיע לו למות.
"סוף סוף החרא הזה נגמר!" נייל נאנח בשביעות רצון לאחר שהפרק של הסדרה שראינו נגמרה ואני כיווצתי את גבותיי מבולבלת והבטתי בו, הוא הביט בי גם "מה? חשבתי שאתה רוצה לראות את זה איתי!"
"רציתי בהתחלה. אבל אז אחרי כל סצנה כל כך רציתי לכבות את הטלוויזיה המזדיינת הזאת," הוא שם את זרועותיו מסביב לעורף שלו וראשו היה עליהם.
"אני נורא אוהבת את הסדרה הזאת, מה אין בה? זו סדרה כל כך טובה."
"אין בה סקס."
"זה לא פורנו חתיכת חרמן מת, זו סדרת מתח ויש כמה סצנות של זה רק לא הרבה."
"בקושי נותנים שם נשיקה על הלחי, אם הייתי רוצה סדרה בשביל ילדים הייתי מזמין ערוצים שיש בהם תוכניות ילדים, אפילו בסדרות של הילדים מתנשקים יותר!"
YOU ARE READING
Let Me Go - Niall Horan
Fanfiction"So you're telling me that they could let me go?" "אז אתה אומר לי שהם יכלו לתת לי ללכת?" אזהרות: תכנים מיניים אלימות שפה גסה