מילות סיום.
Let Me Go- Completed✓
תודה רבה לכל מי שקראה, הצביעה והגיבה, אני מעריכה את זה מאוד.♥
אני שמחתי נורא לקרוא את כל התגובות שלכן ולראות כמה אתן אוהבות את הפאנפיק הזה, אני מצטערת אם הסוף הוא לא מה שציפיתם לו, אני לא מאמינה שזה באמת הסוף שכתבתי. אני כועסת על עצמי. סתם לא, אני כועסת קצת על עצמי.
אני נורא נהניתי לכתוב אותו, הוא הפאנפיק השלישי שכתבתי כאן בוואטפד.
אתן בטח עדיין בשוק, אז אני לא אחפור יותר מידיי.
עכשיו אתן תשמחו, יש ספיישל לסיפור. זו לא עונה שנייה. הספיישל לא הולך להיות ארוך, יש לו רק 12 פרקים + אפילוג ובונוס שאני לא מגלה מה הוא אתם תדעו אותו אחרי האפילוג. עכשיו עוד דבר, אל תורידו את הסיפור הזה מהספרייה עד שאני אודיע שעלה הספיישל. כל פרק של הספיישל לא יהיה ארוך כמו שבדרך כלל אני כותבת, יש בו 500 מילים גג.
הספיישל יעלה מחר. מחר יעלו רק מילות פתיחה והפרק הראשון יעלה בשבת. אני מקווה שתמשיכו ותקראו, זה כאילו אני ממשיכה את הסיפור הזה רק שם אחר. פרופיל אחר. טריילר אחר. אני מקווה שתאהבו אותו.
אני רוצה לעשות דף של שאלות ותשובות. תשאלו מה שבא לכן אני אענה על מה שאני יכולה וזהו. אפשר לשלוח גם פה שאלות ובתגובות וגם באינבוקס, בהודעות.
אם יש כאלה שקראו רק את הפאנפיק הזה מכל הפאנפיקים שאני כותבת אז אני אשמח אם תקראו את האחרים ותהינו מהם כמו שנהניתם מזה. את שאר הפאנפיקים תמצאו בפרופיל שלי.
אני אשמח שתגיבו לי כאן מה אתן חושבות על הסיפור הזה, משהתחיל ועד עכשיו, אהבתן? לא אהבתן?. אני אשמח לדעת.
מי שלא עוקבת אחריי אני אשמח מאוד אם תעקוב. המשתמש שלי הוא- Another4World
אז זה הכל, שוב תודה שקראתן, הגבתן והצבעתן, אני מעריכה את זה מאוד. באמת.♥
אוהבת אותכן הרבה הרבהה♥
YOU ARE READING
Let Me Go - Niall Horan
Fanfic"So you're telling me that they could let me go?" "אז אתה אומר לי שהם יכלו לתת לי ללכת?" אזהרות: תכנים מיניים אלימות שפה גסה