פרק 54 // פרק אחרון

4.8K 338 215
                                    

POV כללי:

לאחר שקנדל יצאה מהבית של הארי, באישור שלו הוא התקשר ללואי. הוא לא באמת היה נותן לה ללכת לבד ככה בלי דרך לאתר אותה, הוא רק רצה לבחון אותה.

"לואי, קנדל יצאה להיפגש עם אוסטין. אין עלייה טלפון או מכשיר איתור אחר. אני צריך שתיסע אל הבית שלה שם היא נמצאת ותעקוב אחריה עם הרכב, אבל תהיה רחוק כדי שהיא לא תשים לב." הארי דרש מלואי שהיה בבית שלו,צפה בסרט, ואכל פופקורן.

לואי גנח בעצבים, "בסדר אני יוצא." אמר ואז ניתק.

קנדל הייתה במרחק שתי דקות מהבית שלה, היא ראתה מהאופק את אוסטין, עומד שם, ליד ביתה הולך במעגלים ומשפשף את עיניו. מה שהיא לא ידעה זה שאוסטין זייף את זה, הוא ראה אותה ובגלל זה התחיל ללכת במעגלים ולשפשף את עיניו.

כשהיא הגיעה אליו הוא היה עם הגב אלייה, היא הניחה את ידה על כתפו והוא הסתובב אליי, מנסה לעשות את הפרצוף הכי מסכן ומעורר רחמים שהוא יכול.

אבל קנדל לא האמינה לו, היא ידעה שהוא לא באמת בכה, עיניו היו אדומות אם כן היה בוכה והנשימה שלו הייתה קטועה מעט אבל זה לא היה ככה.

"שיקרת לי?" היא שאלה.

"עשיתי מה שאני צריך לעשות." הוא אמר, "למה אתה מתכוון? למה זייפת את זה?" היא שאלה, עצבנית מעט כי עבד עלייה.

אוסטין שרק ושנייה לאחר מכן שני בריונים בבגדים שחורים תפסו את הקנדל ורכב שחור גדול עצר לידם, קנדל צרחה ואחד מהבריונים כיסה את הפה שלה בעזרת ידו, לואי מהר התיישר ופער את עיניו, הוא לא יצא אליהם, כי אם כן הוא היה נתפס בעצמו.

קנדל הסתכלה בעיניו של אוסטין לפניי שהכניסו אותה אל הרכב. לואי התקשר מהר להארי.

"קנדל. אוסטין חוטף אותה, אנשים איתו. אני לא יכול לצאת לבד. הם נוסעים." לואי היה לחוץ, הארי פער את עיניו ואז נהיה לחוץ בעצמו.

"תיסע אחריהם!" הארי צעק, מתהלך בבית שלו לצדדים, הלוך וחזור.

הרכב השחור המשיך לנסוע, הם עילפו את קנדל כבר בפנים, אוסטין הוא זה שהצמיד לה את הבד עם החומר המרדים.

לואי נסע אחריהם, הארי שאל כל רגע את לואי איפה הם. לואי לא ענה, הוא היה עסוק בלעקוב אחריהם ולא לאבד אותם.

אוסטין הבחין ברכב שעוקב אחריהם ומיד הבין שאלה הם, הוא חשב שאלה כל החמישה שנמצאים ברכב שבו לואי נמצא.

"תאבד אותם." אוסטין אמר, האיש שנהג הסתכל דרך המראה ואז הנהן, האיש הגביר את המהירות וככה גם לואי בזמן שהוא מדווח להארי שזה מה שהם עושים.

הרכב שבו קנדל נמצאת לקח פניה ימינה, לואי הספיק לראות לאיזה פנייה הם לקחו אבל שהגיע אל הכביש הזה, אל סוף הכביש שאליו פנה הוא ראה שתי אפשרויות פנייה. הוא ניסה לראות את הרכב אבל לא מצא אותו.

Let Me Go - Niall HoranWhere stories live. Discover now