פרק 23

7.7K 257 23
                                    

POV אמה :

"אמה!" אבא שלי נכנס אל החדר "קדימה יש לך לימודים היום!" הוא צעק כדי שאתעורר.

"אוקי, אני קמה." קולי היה צרוד פתחתי את עיניי ברפרוף והתיישבתי על מיטתי כשהשמיכה עדיין עליי, אבא שלי הנהן ושלח לי חיוך. חייכתי חיוך עצל ואז הוא יצא מהחדר, קמתי מהמיטה ופתחתי את הארון.

הוצאתי לי בגדים והנחתי אותם על המיטה בחדר שלי ואז נכנסתי אל חדר המקלחת, סוגרת אחריי את הדלת. הדבר הראשון שעשיתי היה להסתרק מיד אחר כך צחצחתי שיניים ושטפתי את פניי. כשסיימתי את זה התאפרתי קלות ויצאתי מחדר המקלחת.

לאחר שהתלבשתי לקחתי את התיק שלי ויצאתי מהחדר מתחילה לרדת במדרגות אל כיוון המטבח שם מחכה לי ארוחת בוקר כמו תמיד, ארוחת הבוקר שאני כל כך אוהבת. חביתה עם סלט בצד כמה גבינות ולחם מעט שרוף כמו שאני אוהבת. התיישבתי בשולחן מול מקס והתחלתי לאכול.

היום ההורים שלי ומקס טסים לחופשה שלהם, אני לא מאמינה ששכחו אותי. אני רשומה בתעודת זהות של אימא שלי בתור הבת שלה אז למה אני לא קיבלתי גם כרטיס? חופשה באמת לא הייתה מזיקה לי.

ההורים שלי לא רצו ללכת בגלל שלי אין כרטיס, אבל שיקרתי שיש לי הרבה מבחנים גם ככה ואני צריכה ללמוד ואמרתי להם לטוס כי לא תמיד מקבלים חופשה מהעבודה. הם הודו לי ושאלו אם אני רוצה שסבתא שלי תבוא ותהיה איתי.

כמובן שסירבתי, אבל זה לא אומר שאני לא רוצה אותה בסביבתי, פשוט רציתי להיות לבד. ואם אני אפחד או משהו כזה אני אתקשר לדרייק, ההורים שלי יודעים על דרייק ואמרתי להם שזה מה שאני אעשה אם אני אפחד והם הסכימו לזה.

המזוודות שלהם כבר מוכנות והם יוצאים היום בלילה. בשעה שתיים עשרה בלילה הם ממריאים וצריך להיות בשדה תעופה כבר בשעה אחת עשרה.

לאחר שסיימתי לאכול פיניתי את הצלחת שלי ואמרתי ביי לאימא ואבא ולמקס ורק אז יצאתי מהבית ונכנסתי לרכב שלי, יוצאת מהחנייה ונוסעת אל בית הספר.

------------------------------------------------------------

"שלום לך זרה" קולה של קנדל נשמע מאחוריי, צחקתי והסתובבתי אלייה ואז חיבקתי אותה.

"שלום לך, את צריכה משהו? אימא לא מסכימה לדבר עם זרים אז תעשי את זה זריז." התבדחתי והיא צחקה, סגרתי את הלוקר שלי והתחלנו להתקדם במסדרון.

"אז מה שלומך?" היא שאלה.

"הכל בסדר, ההורים שלי ומקס יוצאים לחופשה. הם טסים היום בערב" משכתי בכתפיי.

"בלעדייך?" היא נשמעה מבולבלת ואני הנהנתי "אבל לא בגלל שהם לא רוצים, זה בגלל שהעבודה של אימא שלי ארגנה את זה ושכחו להוסיף אותי."

Let Me Go - Niall HoranWhere stories live. Discover now