פרק 39

5.2K 261 42
                                    

POV קנדל:

אמה עזבה ואוסטין חזר, שני הדברים האלה מרגישים לי כמו חלום רק שאצל אמה אני רוצה להתעורר, אני הייתי בהלם מוחלט כשראיתי את אוסטין יוצא מהרכב, כשכולם הלכו לחבק אותו אני עמדתי שם קפואה. לא ראיתי אותו יותר מחצי שנה ופתאום הוא מופיע בבית של אמה, אני לא מבינה איך הוא ידע איפה כולנו או איך הוא ידע על אמה.

זה נראה לי באמת מוזר. אוח, תראו אותי מאז שאני עם הבנים האלה אני נהיית יותר ויותר פרנואידית, ופחדנית. לא שיש לי ממה לפחד בקשר לאוסטין אבל המון שאלות רצות לי בראש, למה הוא הגיע דווקא עכשיו? איפה הוא היה כל הזמן הזה? למה הוא החליט לחזור? ומה הוא מתכוון לעשות?.

לא ממש דיברתי עם נייל שחזרתי הביתה אחריי שאמה נסעה, האמת היא שחזרתי מאוחר מאוד הביתה בגלל אוסטין, היינו בחוץ ודיברנו בקיצור סוג של השלמנו פערים. כששאלתי אותו איך הוא ידע על אמה הוא פשוט התחמק מהשאלה ושאל אותי משהו ככה שהוא העביר נושא, כשאימא של אמה יצאה מהחנייה ראיתי את אוסטין שולח הנהון קטן ואז כשהסתכלתי על הרכב ראיתי שאבא של אמה מחזיר הנהון ואז מסיט את מבטו. זה היה כל כך מוזר. יכול להיות שאבא של אמה אמר לו שהם עוזבים? איך אבא של אמה בכלל הגיע אליו?.

כשחזרתי אל הבית נייל כעס עליי, השעה שחזרתי הייתה שתיים וחצי בלילה, אף אחד מהבנים לא התקשר אליי אפילו שהם בטח ידעו שאני לא נמצאת בבית של נייל. אני אהיה כנה ואני יגיד ששמחתי שהם לא עשו את זה ונתנו לי, אבל בסוף חטפתי על זה שחזרתי –לא מכות כן- בכל מקרה אני בחדר שלי לא מצליחה להירדם. הדלת שלי פתוחה, חשבתי שנייל יושן אבל כששמעתי צעדים הבנתי שטעיתי.

הוא בא אל דלת החדר ואני עצמתי את עיניי במהירות לפני שיכל לראות שאני ערה, פקחתי ממש מעט את עיניי כדי לראות מה הוא עושה, הוא עדיין עמד שם ואז הלך, פקחתי את עיניי  והקשבתי מנסה להבין מה הוא עושה.

"היא ישנה." שמעתי את נייל אומר, יש פה מישהו. שמעתי את סגירת הדלת.

"יופי, אתה ראית שהיא הייתה עד שתיים וחצי בערך בחוץ?" זה היה זאין, הוא נשמע עצבני ומעט עייף.

"כן, חשבתי שנסעת לקחת אותה." נייל אמר, מה? אני לא ראיתי את זאין.

"נסעתי, אבל אז ראיתי שהיה איתה מישהו."

"מי?"

"לא הצלחתי לראות כי אם הייתי עובר היא הייתה רואה אותי, מרחוק ראיתי אותו והוא נראה לי כל כך מוכר נייל. היא אמרה משהו על מי שהיה איתה?"

"לא שאלתי אותה את זה, אני אשאל אותה מחר."

"בסדר, ותגיד לי מה השם שלו." אוסטין היה נראה מוכר לזאין? טוב אחרי שהוא ישמע את השם שלו או יראה אותו מקרוב –אם הוא יראה- אז הוא יראה שאין בו שום דבר מוכר כי מה אוסטין קשור אליו?.

Let Me Go - Niall HoranWhere stories live. Discover now