POV אמה:
"היי אימ-"
"בואי הביתה מייד, אין יותר זמן להסברים אני רק יגיד לך שאבא נפצע ואנחנו צריכים לעזוב מהמדינה מהר, קדימה תחזרי הביתה!"
"מה? אימא מה קרה?!" נלחצתי והרמתי את קולי.
"אבא שלך הסתבך, אנחנו צריכים לצאת מהמדינה כמה שיותר מהר ואנחנו אורזים! אנחנו יוצאים היום בלילה במטוס של החברה שלו , תגיעי מהר." היא ניתקה, יופי, עכשיו אני לחוצה כמו מטורפת, דמעות כבר בורחות לי מהעיניים ורק מלדמיין את אבא שלי בא הביתה פצוע גורם לי לפרוץ בבכי יותר קולני, לעזוב את המדינה? מה לעזאזל קרה? ועוד היום בלילה? איך אני יספיק להיפרד מכולם?! מדרייק?.
"אמה! אמה איפה את?!" קנדל שאלה אותי בלחץ בטלפון לאחר שעניתי, היא נשמעה נורא לחוצה.
"בחנייה של בית הספר, אני הולכת הביתה לארוז קנדל." בכיתי, "אנחנו עוזבים את המדינה" יבבתי.
"ועוד כל כך מהר, זה בכלל לא הגיוני!" הרמתי את קולי.
"אמה אני באה אלייך." היא אמרה וניתקה את השיחה, התקדמתי אל הרכב החדש שלי ואחרי כמה שניות ראיתי את קנדל מסתכלת כמו מטורפת אותי במגרש חנייה.
נתנו אחת לשנייה חיבוק כל כך חזק ובכיתי, "אני לא יודעת מה קרה, וגם אבא שלי חזר פצוע הביתה ככה אימא שלי אמרה, קנדל אני מפחדת." בכיתי ויבבתי. אני לא יודעת מה מחכה לי בבית, אני לא רוצה ללכת הביתה כשזה ככה.
"אני לא רוצה שתלכי, אמה אל תטוסי!" היא בכתה ועדיין התחבקנו.
"דרייק לא יודע עדיין קנדל" אמרתי, התנתקנו מהחיבוק והסתכלנו אחת לשנייה בעיניים.
"מה תעשי לגבי זה?" היא שאלה ומחתה כמה דמעות.
הנדתי בראשי, "אני לא יודעת, אני לא יודעת מתי אני בכלל יספיק להגיד לו. ההורים שלי כבר אורזים ואנחנו עוזבים בלילה. אני רוצה להישאר." פרצתי בבכי חזק שוב.
"אני גם רוצה שתישארי." היא אמרה. אחר כך לא אמרנו כלום, רק התחבקנו ובכינו עד שאימא שלי התקשרה ושאלה איפה אני ושאני יבוא מיד, אימא שלי נשמעה נורא לחוצה שזה הפחיד אותי למוות. אמרנו להתראות ולפני זה אמרתי לה שאני יגיד לדרייק לבוא לפני שאני יטוס ונוכל להיפרד.
נכנסתי לרכב שלי התנעתי אותו ושלחתי לקנדל מבט אחרון ועצוב לפני שנסעתי משם ושלחתי מבטים חטופים למראה שמחוץ למכונית וראיתי אותה נכנסת בחזרה פנימה בכעס.
נתתי לעצמי להתפרק בבכי חזק וארוך כל הנסיעה ולפעמים הראייה שלי היטשטשה וזה היה לא טוב בגלל שנהגתי, הוצאתי רישיון לפני כמה ימים ואני ממש לא צריכה שייקחו לי אותו ואני גם נוסעת בלי מישהו איתי ככה שזה עוד יותר מסוכן בשבילי –ומעשה מטומטם לעשות-.
YOU ARE READING
Let Me Go - Niall Horan
Fanfiction"So you're telling me that they could let me go?" "אז אתה אומר לי שהם יכלו לתת לי ללכת?" אזהרות: תכנים מיניים אלימות שפה גסה