החלטתי לעלות פרק היום ולא מחר בגלל ה-85 הצבעות שיש. תודה רבה לכם אני אוהבת אותכם!♥
"קנדל אני עסו-"
"לואי! לואי!-" בכיתי בטירוף ונקטעתי על ידי הצרחה שלי בעוד שאני נשענת כנגד הדלת בחוזקה כדי ששניהם לא יכנסו פנימה ויעשו לי משהו.
"קנדל? קנדל מה קרה?!" לואי צעק מנסה להתגבר על הבכי, אנקות, וצעקות שלי.
"הם, הם יעשו לי משהו לואי תבוא לכאן, לבית!" צרחתי.
"תפתחי את הדלת או שאנחנו נשבור אותה עלייך!"
"לואי תבוא מהר!" צרחתי ויבבות נפלטו מפי ללא שליטה בעוד שאני מתייפחת "אני בדרך!" הוא צעק ושמעתי את המנוע שלו לאחר שהתניע את הרכב, עוד לפני הוא בטח התקדם אל הרכב שלו.
שניהם נשענו על הדלת מהצד הנגדי והצליחו לפרוץ אותה ובאותו זמן אני מעדתי אחורה והבטתי במבטים הכועסים והמאיימים שלהם כשהמבט שלי מפוחד ואני מלאת פאניקה "מהר!" צעקתי וזחלתי אחורה ככל שהם התקרבו עד שנצמדתי לקיר כאילו החיים שלי תלויים בזה, מה שחצי נכון.
עשר שעות לפני:
11:00 בבוקר -"בבקשה תגיד לי שאתה צוחק" אמרתי תוך כדי צחוק והסתכלתי על ליאה שישבה ליד קמרון ואני ישבתי מולם על הרצפה.
"הלוואי, לרגע זה היה נראה שהברמן דואג לך" קמרון צחק ביחד איתי.
ריסנתי את הצחוק שלי " ליאה מה קרה את שקטה?"שאלתי אותה, היא הפסיקה לבהות והפנתה על מבטה אליי בחדות בעוד שהיא מהמהמת.
"סתם.. אני חושבת" היא מלמלה, אני וקמרון כיווצנו את גבותינו כשאנחנו מחייכים בקו ישר ומביטים בה "על מה?"אני והוא שאלו פה אחד וזה גרם לה להתעורר ולנער את הראש שלה "אה? מה?" היא שאלה.
"אה, סתם זה לא כזה חשוב" היא הוסיפה והניפה את ידה באוויר כביטול ואילצה צחוק, אני וקמרון החלטנו שלא לדחוק בה והנהנו.
"לאן אתן רוצות ללכת?" קמרון שאל
ליאה משכה בכתפייה ושניהם הסתכלו עליי "החלקה על הקרח?" הצעתי, קמרון עשה פרצוף "לא! אני לא יודע להחליק בזה. אני אשבור ת'ראש" הוא מחה.
"אוקי, אז באולינג?" שאלתי "באולינג נשמע טוב" קמרון אישר, שנינו הבטנו בליאה שלא נראתה כל כך מרוכזת "ליאה!"קמרון קרא לה והיא שוב התנערה מהמחשבות שלה.
"קרה משהו? מה את מסתירה?" קמרון דאג לה, היא הנידה בראשה "לא, זה שום דבר. אני לא כל כך מרגישה טוב, תלכו בלעדיי" היא אמרה, אני וקמרון הבטנו בה ואז אחד בשני.
"ליאה את רוצה לספר לנו מה קרה? מה מציק לך?" שאלתי והנחתי את היד שלי על הברך שלה מושכת את תשומת ליבה "הכל בסדר, אני רק... אני פשוט... תלכו בלעדיי אוקי?" היא גמגמה.
YOU ARE READING
Let Me Go - Niall Horan
Fanfiction"So you're telling me that they could let me go?" "אז אתה אומר לי שהם יכלו לתת לי ללכת?" אזהרות: תכנים מיניים אלימות שפה גסה