2.Bölüm

118K 3.9K 1.9K
                                    

  

...Boyun eğmeye mecbur bırakılan kişilerin, kendisin de olan gücü keşfettiğin de yapacaklarına hazırlıklı olun...

Ne acı'dır kan bağınız olan her şeyden öte bizzat dünyaya gelmenize vesile olan  kişiler tarafından duygularınızın hiçe sayılması. Kenara atılan eski eşya parçası kadar değerinizin olmaması. Ve insan olarak kabul görmemeniz

Her türlü pisliğe bulaşmış serseri sorumsuz, işe yaramaz bir abi! Sözünün üzerine tek söz söyleme hakkını asalak gibi yaşayan oğluna tanımış, otoriter öz kızına merhamet göstermeyen acımasız sığı düşüncelere sahip bir baba!!

Erkeğin iki dudağı arasından dökülen her kelimeyi emir bilen istisnasız uygulayan bir anne!

Dünyanın her hangi bir kesiminde Kadın; bilinçsizce yetiştirilme tarzı, örf ve adetler gereği hep bir kaç adım geri de kalıp susmaya mahkumdur. Erkeğin söylediğini uygular ve ayak altından çekilir. Karşı çıkmak bir kenara dursun, tek kelime etmeye, fikir beyan etmeye  hiçbir hakkı yoktur..

Nilay, hakkın da alınan karar ile ismini dahi bilmediği BABASI yaşında adama, dün gece hatırı sayılır bir meblağ karşılığın da bir eşya gibi satılmıştı. Sırf abisinin, kumar borcunu ödeyip işe yaramaz canını kurtarmak için!

Bir evladının yanlışını, diğer evladını diri diri ateşe atarak düzeltmek hangi kitapta yazıyor? Bu mantık nasıl kabul görür ki? Evrenin her yerinde dili, dini, ırkı ve cinsiyeti farketmeden atılan ADALET, EŞİTLİK, ÖZGÜRLÜK, YAŞAMA HAKKI VE KARDEŞLİK naraları boşuna mı?

Ne yapılırsa yapılsın, adaletsizlik her yerde kol geziyor. Yaşayan bir canlıysan adaletin hükmü, bazen adliye koridorların da bile  yerini bulmuyordu.

İnsan, hayvan veya bitki farketmeksizin, dünya denilen gezegen de nefes alıyorsa bir şekil de zarar görüyor. Bitki olsan, insan oğlu üzerine basıp geçer onun da bir canı var demez! Hayvan olsan, işkence edilir aç bırakılır bu da yetmezmiş gibi üstüne bir de sapkın düşünceye sahip zihniyetin sapıklıklarına maruz kalırsın!

İnsan, yaradanın özel kıldığı, bir çok özellik bahşettiği tek canlı! Bizzat kendi ırkı tarafından yok sayılan, tüm hakları gasp edilen yegane varlık! Kimi insan, çıkar savaşları hırslar yüzünden heba ediliyor! Kimi bir anlık öfke nöbetinin kurbanı oluyor! Kimi ise ailesinin sözde namusu yoluna canını veriyor.

En yaygın olanı ki, bu durum sadece kadına mahsustur! Eski eş veya eski sevgilinin kadını saplantı haline getirmesi, soy adını taşıdığı adamın anlamsız bahaneleri veya giyim tarzı bahanesi ile tahrik edildiğini öne süren kanı bozukların bir kaç dakikalık zevki uğruna canice canından olur!

💧💧

Genç kızın, bütün gece kirpiği, kirpiğine değmemiş,düşüncelerin esiri olmuştu. Yeni güne dair hiçbir beklentisi ve gram umudu yoktu. Nilay'ın bu yaşına kadar yeni doğan güne ait yapacağı şeylerin bir planı da yoktu. Zaten hiçbir zaman da olmamıştı, her günü aşağılanıp acı ile harmanlanıyor bir şekilde akşam ediyordu.

Genç kız mesela, abisi gibi olmayı ne çok isterdi. Her hatası bir şekil de ört pas edilen, her hatasına göz yumulan, yine de anne babası tarafından insan muamelesi görüp vazgeçilmeyen! Nilay'ın özentileri bile hem cinslerine ait değildi..

YANINDAYIM (( Tamamlandı ))Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin