+ choi hyunsuk
1 tahun yang lepas
aku tak sabar nak jumpa seo yeon sebab harini dah genap aku dengan dia couple selama setahun. aku tak sangka relationship aku dengan dia boleh pergi sejauh ni.
macam-macam plan aku dah sediakan. harap-harap menjadilah kalau tak jadi aku sendiri pun tak tahu.
1152 pagi. aku mengambil kunci kereta dan terus menuju ke rumah seo yeon. rumah aku dengan seo yeon bukan jauh mana pun dekat je. sebelum keluar dari pekarangan rumah baca doa naik kenderaan jap.
tapi kenapa aku rasa macam tak sedap hati ? kata hati aku asyik suruh jangan pergi. apa semua ni? aku masih meneruskan perjalanan aku.
lagi beberapa buah rumah sampailah dekat depan rumah seo yeon. kalau nak bandingkan aku dan seo yeon. seo yeon lagi kaya daripada aku. rumah dia boleh dia katakan 2 buah rumah aku.
sampai saja dihadapan rumah dia aku menekan hon .
pinn pinn
aku menoleh ke arah gate rumahnya selang beberapa minit dia muncul di sebalik gate tersebut dengan senyuman manis dia.
" annyeong oppa ! " dia duduk disebelah aku dan mencium pipi aku. dia ni kan selalu macam ni. curi-curi cium pipi aku.
" ppoppo andwae " aku saja menyakat dia .
" waaeeee ? selalunya oppa okay je kalau yeon cium oppa. " riak wajahnya terus bertukar muram.
" sekarang tak boleh dah " aku membuat suara yang agak menyakitkan hati dia.
" tskk tskk oppa dah tak sayang yeon kann tskk tskk " alahaii nangis pulak.
" aniyaaa, oppa gurau jela yeon. ciumlah mana yang yeon nak oppa tak kesah arra? mestilah oppa sayangkan yeon " aku menarik dia dan memeluknya. aku dapat rasakan tshirt aku basah.
yeon terus memukul dada aku bertubi-tubi.
" aahh appo appo. " aku mengerang kesakitan terus dia berhenti.
" mian " dia melemparkan pandangan ke arah tingkap.
" ani , gwenchanayo " aku mengusutkan rambutnya dan terus memandu ke destinasi yang harus aku tuju.
sepanjang perjalanan hati aku rasa tak tenteram langsung . aku dapat rasakan akan ada sesuatu perkara berlaku. tolonglah aku mohon jangan.
aku menoleh ke kerusi penumpang seo yeon dah tidur. takpelah aku tahu dia penat.
twelve cupcake cafè
aku menghembus nafas lega sebab selamat sampai di destinasi aku yang sepatutnya aku sampai. aku mengejut seo yeon.
" yeon ah, ireona " dia mengeliat dan perlahan-lahan membuka mata.
" eo dah sampai ! kaja " dia keluar dari kereta dengan senyuman yang amat teruja.
pinnnnnnn pinnnnn pinnn pinnnnnnn!!!
sebuah kereta sport yang hilang dari kawalan telah merempuh seo yeon. aku terus berlari ke arah seo yeon yang terbaring di atas jalan raya.
" se..seo yeo..yeonnn ah " aku mengangkat kepalanya letakkan di atas peha aku.
" ireona jebal... " suara aku mula menggeletar aku tidak tahu apa yang perlu aku lakukan.
mata seo yeon terbuka sedikit " oppa ah, uljimayo. nan gwenchana " dia mengusap air mata aku dengan sungguh lemah.
" sesiapa tolong telefon 911 jeballll " aku menjerit sekuat hati.
+ kil seo yeon
aku tak sangka aku kena langgar seteruk ni. aku nampak hyunsuk agak cemas. tangan dan suara dia mula menggeletar . aku perasan seseorang di sebalik pokok tersebut.
Lee geonhak ...
aku mesti gagahkan diri untuk bersuara . aku mesti bagitahu hyunsuk no matter what.
" oppa ah, de..dekat belakang sana. di sebalik pokok ada seseorang memerhatikan. Le..Lee Geo..Geon H..Hak " aku sudah dapat rasakan dunia aku dah gelap.
annyeong, choi hyunsuk.
TBC
YOU ARE READING
[끝]with you ; choi hyunsuk
Historia Cortaaku sayang kau, Kil Seo Yeon. kau tak pernah lenyap dari ingatan aku walaupun kau langsung tak mengingati aku. aku harap kau ingat aku, walaupun sedikit. start ; 13 January 2019 end ; 16 January 2019 cover by myeong-minho