+ twelve

318 54 1
                                    

+ jeonwoong

haa baguslah dua ekor ni tadi melalak tak tentu hala dekat depan geonhak dengan yulia. sorang pengsan sorang lagi nangis sampai tertidur.

aku tanya byounggon macam mana keadaan si hyunsuk.

" tak sedar lagi hyung. selalunya dia dah bangun lepas pengsan selama 2 jam. ni tak bangun lagi. " aku hanya mendiamkan diri.

" doyoung ah, panggil 3 ekor makhluk asing tu masuk rumah. lepastu suruh dorang berdiri dekat ruang tamu sambil angkat tangan. " doyoung terus pergi ke pintu membuka pintu untuk membenarkan mereka masuk.

aku ke bilik Noah. aku kejutkan dia bangun kesian aku tengok dia . mata sembab.

" noah, kau pergi mandi segarkan badan kau. badan kau panas ni " risau jadinya bila si noah jadi macam ni.

× kediaman keluarga Kil ×

" annyeonghaseyo . tuan Kil ada tak?" security guard tersebut mengangguk.

" saya nak berjumpa dengan dia. ada perkara penting. sekarang juga " lalu security guard tersebut membuka pagar. aku dan yulia terus berlari ke pintu rumah tuan Kil.

" oh kamu berdua. ada apa ya ? " nasib tuan Kil masih ingat kami berdua.

" kami berdua nak minta maaf kerana disebabkan kami berdua Seo Yeon terlantar di hospital. semua itu atas rancangan kami berdua bukan choi hyunsuk.

sekarang tibanya masa kami berdua untuk serahkan diri kepada pihak berkuasa. sekali kali kami minta maaf. " aku dan yulia melutut dihadapan tuan Kil. serta merta satu tamparan yang kuat hinggap di pipi aku.

" berambus!! " aku dan yulia dengan langkah yang longlai terus beredar dari kediaman tuan Kil. sebab aku tahu memaafkan seseorang itu bukan perkara yang mudah.

" yulia, kita balik dulu boleh? geon dah tak larat. kita sambung esok nak cari keluarga noah. after that jumpa family kita. " aku sumpah dah tak larat tadi kena ikat sekarang kena tampar. combo sia

" arraseo " yulia tersenyum nipis ke arah aku.

" dan last sekali serahkan diri " kami sebut serentak.

tanpa aku sedar malam ni akan jadi malam terakhir aku dan Yulia. bukan senang untuk aku lepaskan orang yang sentiasa ada dengan aku.

× next day ×

" johaeun achim geon ah! " aku dapat bau something yang sangat enak. fuh meletops sia dia masak nasi goreng kimchi dan telur gulung.

" waahh daebak! " aku terus duduk di kerusi meja makan. tak sabar untuk makan makanan yang dimasak oleh yulia .

" bon appetite! " aku menyuap nasi goreng bersama telur gulung ke dalam mulut aku. okay ni sumpah sedap do.

" sedap " itu saja yang aku mampu mengunkapkan.

selesai makan, kami berdua sudah bersiap untuk memulakan sesi meminta maaf. ke kediaman noah kazama.

yulia terngaga apabila sampai dihadapan rumah keluarga noah kazama. mana taknya besar gila nak mampus weh 4 tingkat.

" heol dia putera jepun ke? " aku hanya mengangguk kerana itu  perkara benar.

kali ini yulia yang memulakan langkah. dia terus bertanya kepada bodyguard yang ada di gate sama ada keluarga noah ada ke tidak.

selang beberapa minit kami diizinkan masuk ke dalam kediaman tersebut. hanya di pintu.

" annyeonghaseyo , yulia imnida. kami mahu mengaku bahawa kematian Yoshinori angkara kami berdua.

[끝]with you ; choi hyunsuk Where stories live. Discover now