+ fourteen

295 44 2
                                    

aku terus bergegas ke hospital . aku nak tengok dengan mata aku sendiri sama ada betul ke tak seo yeon dah sedar.

wad 501

aku terus membuka pintu wad tersebut. hampeh dah takde orang dekat dalam ni.

aku terus ke kaunter tingkat 5 nak tanya ke mana dia pergi.

" mana pesakit wad 501 ? " nurse tersebut terus membelek buku pesakit.

" dia dah discharge dan lagi satu tak silap saya dia dah dipindahkan ke hospital luar negara " kebabian apakah ?

" nae kamsahamnida " aku terus beredar dengan langkah yang amat lemah.

aku ke tempat parking kereta dimana mereka menunggu. tak sangka lagi sekali aku ditinggalkan tanpa khabar angin. benci sia macam ni.

aku masuk ke dalam kereta dengan muka yang masam.

" ada tak " tanya si jeonwoong.

" eopseo eopseo " aku menyandarkam kepala aku.

mana kau pergi Kil Seo Yeon ?

+ Kil Seo Yeon

annyeong yeorobun!! im back after a long time. lama aku koma 2 tahun fuh, 2 minggu lepas baru aku sedar dari tidur yang panjang.

" nonna, harini kita jalan-jalan nak tak? dohwan bosanlah duduk rumah " adik lelaki aku menerjah bilik aku.

" yah kamchagiya!! bagi salam dulu boleh tak ? " dia hanya tersengih macam beruk busuk.

" malaslah nak keluar. apa kata dohwan tolong nonna ingatkan siapa lelaki ni dan gelang ni ? " aku menunjuk gambar aku bersama seorang lelaki berambut blonde dan sedikit hitam.

" ahhh ni choi hyunsuk hyung. namchin nonna 2 tahun lepas. tapi dia still jenguk nonna walaupun nonna koma " aku terharu.

" jinjja? nonna ada namchin? tapi kenapa nonna tak ingat eh dohwan? " dia menjeling aku lalu mengeluh.

" nonna punya kepala terhantuk dekat jalan tar kuat sangat sebab tu tak ingat-ingat kisah silam nonna " aku hanya mengangguk.

" boleh nonna tahu ciri-ciri hyunsuk ni macam mana? " aku serious nak tahu ciri-ciri dia. sebab dia selalu datang melawat aku.

" ohh hyunsuk hyung dia ni nampak je macam ganas swag tapi dia ni hati tissue tau nonna. dia soft spoken orangnya. " aku mengangguk patutlah aku boleh jatuh cinta dengan dia sebab dia ciri-ciri yang aku nak.

" dan lagi satu nonna. ni tak boleh diabaikan dia suka berfashion. " alahai tu pun nak bagitahu aku ke budak ni?

" ada apa-apa lagi nonna nak tanya ? " tahu tahu je dia ni aku ada soalan lagi.

" adalah, dohwan duduk dengan nonna harini. now, yang 10 orang ni siapa pulak eh 9 orang je. lagi sorang ni nonna kenal nama dia Noah Kazama kan ? " aku tunjuk tepat pada muka lelaki tu.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[끝]with you ; choi hyunsuk Where stories live. Discover now