Gözlerimi açtığımda kanlar içinde yerde yatıyordum. Neresiydi burası?? Ben neden bu haldeydim ?? Olduğum yere baktım. Karanlık, taş tuğlaların olduğu, nemli bir yerdi. Hareket etmeye çalıştıkça canım acıyordu. Bir anda yeni fark ettiğim demir kapı havaya uçtu ve içeri elinde çubuk taşıyan adamlar girdi. Bunlar sıradan çubuklar değildi, bunlardan ışık çıkıyordu ?? Tanrım neredeydim ben ?! Adamlardan birisi beni kucağına aldı ve dışarı çıktık. Işık bana çok yabancı gelmişti. Bu orada uzun zamandır kısılı kaldım demek miydi ?? Gözlerim kapanmak üzereydi, büyük bir savaş veriyordum. Sanırım ölmemek için... Bir anda adamlar durdu ve ışınlandılar galiba ?? Beni taşıyan adamda çok geçmeden ışınlandı. Uzun zamandır aç olduğumu anlamamı sağlayan midem bulanmıştı. Devasa bir şatonun önüne gelmiştik. Hızlı adımlarla içeri girdiler, koridorlarda öğrenciler vardı ve bana bakıyorlardı ama hiçbir şey algılayacak durumda değildim...
Bir sürü yatağın olduğu geniş bir yere getirdiler. Elinde tepsi taşıyan kadın bir yatağı gösterdi ve beni oraya yatırdılar. Kadın ağzıma bir şişe dayamıştı. Kuru boğazımdaki kanın metalik tadına karışarak geçti boğazımdan. Çok geçmeden artık savaşacak gücü bulamadım ve karanlığa kendimi bıraktım...-Tom-
Dumbledor ile dersteydim. O ihtiyar durmadan gözlerini bana dikiyordu. Bir anda içeri Profesör Slughorn gitmişti. Haline bakılırsa iyi bir şey değildi gelme nedeni. Dumbledor' u yanına aldı ve çıktılar. Bende sınıfa döndüm.
-Ben döndüğümde kimseyi aptallık yaparken göremeyeceğim.
Ve uzaktan onları takip ettim... Hastane kanadının önünde seherbaz olduğunu tahmin ettiğim adamlar vardı ve hararetli bir şekilde bir şeyi tartışıyorlardı. Dersin bitmiş olması gerekiyordu, bu yüzden yanlarına gittim. Dumbledor beni gördüğünde fazla tepki vermedi geleceğimi biliyordu, o bunak herşeyi biliyordu.
-Gel Tom. Bende seninle konuşucaktım. İçeri girelim.
Kafamla hafifçe onayladım. Kapıyı açtılar ve kanlı bir yatağın yanına götürdü beni. Sarışın, 1.60 1.63 boylarında yaraları olan bir kızdı bu. Çarşaflar bile kana bulanmıştı ama hu kızın burada ne işi vardı ??
-Tom bu kız Athena Hel Miller. Senin bir süre için ona göz kulak olmanı istiyorum. Bayan Miller gördüğün üzere iyi değil, bu okuldaki en güçlü ve zeki öğrenci sensin. Ona bu yıla kadar olan herşeyi öğret, kendini korumasını öğret. Artık Bayan Miller senin sorumluluğundadır Tom.
-Profesör neden bu halde ??
-Sana bildiğimin az olduğunu söylemem gerekiyor Tom. Sana onun dosyasını vereceğim. Zaten tanıdıkça da kendin öğrenirsin.
-Peki profesör.
Harika. Bir de bebek bakıcılığı çıkmıştı! Neyim ben muggle dadı mı ?! Yinede bu kızda beni meraklandıran bir şeyler vardı. Ve sorularımın cevabını elbette alacaktım...
Not : Eveeett yeni bir hikaye! Hadi bakalım! Sanki dünya kadar yazmam gereken hikaye yokmuş gibi yeni bir hikayeye başladım! Umarım beğenirsiniz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avada Kedavra
RandomIlk olarak kapağı yaptığı için Hayley' e, canım kankime teşekkür ederim. Sonra ismi bulduğu için Alice 'e teşekkür ederim. Tom Marvolo Riddle... Hocalarının ve kızların gözdesi, Hogwarts' da okuyan en zeki büyücü... Sevgiden yoksun olması onu sa...