-Athena-
Kendime geldiğimde direk etrafıma bakmıştım. Sonra anılar zihnime akın etmeye başlamıştı. Beni buraya ellerinde çubuk tutan adamlar getirmişti. Ben yararlarıma bakıyordum, kesikler falan hiçbirisi kalmamıştı fakat birkaç morluk hala duruyordu. Bir kapı açıldı ve elinde tepsiyle gelen bir kadın yanıma kadar geldi.
-Demek uyandınız. Merlin 'e şükürler olsun! Hemen profesör Dumbledor ve Profesör Dippet 'e haber vermek gerekiyo-
-Bakın bayan, dediğiniz kişileri ben bulabilirim, iyiyim. Teşekkür ederim.
-Emin misin evladım ?? Yaraların gerçekten de kötüydü, biraz daha dinlensen...
-Hiç gerek yok iyiyim ben.
Zor da olsa kadını ikna etmiştim. Şimdi ise koridorlarda boş boş dolanıyordum, dediği kişileri bulmak çok da zor olmasa gerek diye düşündüm, tabii yürürken diğerlerin bakışları da hiç eksik olmuyordu. Üzerimdeki yırtık, kanlı ve solmuş kıyafetler ile gezdiğim için bu gayet normaldi. Bir anda kolumdan kenara çekildim, birisinin eli ağzımı kapatıyordu ve hala kolumu sıkıyordu. Kim diye baktığımda yeşil gözlü, kahverengi saçlarının bir tutamı alnına düşmüş, yüzü kemikli bir yapıda olan sert bakışlı bir erkek ile karşılaştım. Elini ağzımdan çekti.
-Senin burada ne işin var ??
-Tanışıyor muyuz ??
-Pek sayılmaz. Koridorlarda, bu kılıkla ne halt ediyorsun ??
-Profesör diye birilerini arıyorum, uyandığım yerdeki kadın dedi.
-Dippet mi, Dumbledor mu ??
-Ikiside.
Gözlerini devirdi ve ne diyeceğini kafasında ölçüp biçiyor gibi bir hali vardı gerçi yüzünde tek bir duygu kırıntısı bile yoktu ama olsun.
-Beni takip et, mesafeli bir şekilde.
Sesi daha çok uyarır bir tondaydı. Onu onayladım ve mesafeli bir şekilde onu takip ettim. Beni kartal heykeli olan bir yere getirmişti.
-Limon Şerbeti.
Ve kartal hareket etmeye başlamıştı. Yukarıya doğru merdivenler belirmişti, ikimizde yıkarı çıktık ve kapıyı tıklattı. İçeriden "Gel " sesi ile içeri girmiştik. Az biraz yaşlı olan iki adam vardı. Mavi gözlü adam yarım ay biçimindeki gözlüklerinin üzerinden baktı bana ve sonra yanımdaki erkeğe.
-Ayağa kalktığınızı görmek ne güzel Bayan Miller. Tom ile tanıştınız mı? Iyi geçinmenizi öneririm çünkü bu zamana kadar olan dersleri size özel olarak öğreticek.
-Pekala Bay ?
-Profesör Dumbledor Bayan Miller. Biçim değiştirme Profesörü ve müdür yardımcısıyım. Bu gördüğünüz kişi ise Profesör Dippet, okul müdürü. Bir durum olduğunda bana veya Profesör Dippet 'e danışabilirsiniz. Artık binanızı belirleyelim. Tom sen çıkabilirsin.
Adının Tom olduğunu öğrendiğim çocuk başı ile onayladı ve kapıyı çıkarken kapattı. Profesör Dumbledor önüme geçti ve yüzüne sıcak bir gülümseme yerleştirdi.
-Hiçbir şeyi hatırlamadığını biliyorum Athena. Senin adın Athena Hel Miller. Elbet zamanla her şeyi hatırlayacaksındır. Kendini çok zorlama.
Dedi. Bir koltuğa oturttular ve başıma eski püskü bir şapka taktılar.
-Seni nereye koysam acaba ?? Her binaya uygunsun. Cesaretlisin, sevdiklerine karşı kendi canını bile verebilirsin, kalbin o kadar masumki galiba Helga Hufflepuff ' dan sonra bir ilksin. Zeka ise adına uygun ama asıl olarak sen hangi binayı istiyorsun benim yeni öğrencim ?? Kalbini görür gibiyim, onunla, varisimle aynı binayı mı istiyorsun ? *Kıkırdar* O zaman öyle olsun. Slytherin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avada Kedavra
RandomIlk olarak kapağı yaptığı için Hayley' e, canım kankime teşekkür ederim. Sonra ismi bulduğu için Alice 'e teşekkür ederim. Tom Marvolo Riddle... Hocalarının ve kızların gözdesi, Hogwarts' da okuyan en zeki büyücü... Sevgiden yoksun olması onu sa...