.7.

2.7K 183 109
                                    

   

   Yatakhanelere gitme vakti gelmiş ve geçmişti. William' lardan ayrılmıştım bile. Issız koridorlarda hızlı bir şekilde hareket ediyordum.

Bir anda sol tarafımdan Tom karşımda belirdi. Şaşkınlığın etkisi ile minik çaplı bir çığlık atmıştım ve anında ayak sesleri duyuldu, duyulmasa şaşardım zaten.

    Tom bileğimden tuttu ve çıktığı koridora sürükledi. Ağzımı eli ile kapatmıştı fazla sertti, duvara sanki kendimizi gömmüştük.

   Ayak sesleri git gide yaklaşıyordu, yükselen ayak sesleri ile içimdeki panik dalgası da yükseliyordu.

   Ayak sesleri tam dibimizde kesilmişti. Kalbim yerinden çıkacakmış gibi hissediyordum. Gözlerimi yerden Tom 'a çevirdim ayak seslerinin olduğu yere bakıyordu.

   Ayak sesleri uzaklaşmaya başlayınca gözlerimi o yana çevirdim. Kalbimin ritmi yavaşlıyordu. Ayak sesleri iyice duyulmaz hale gelmişti, artık daha rahattım. Ayak sesleri hiç duyulmadığında Tom elini ağzımdan çekmişti ve ona bakmamı sağlamıştı...
     O da bana bakıyordu. Ortam fazlasıyla karanlıktı. Tom 'u bile göremiyorum fakat onu hissediyordum, nefesini yüzümde hissediyordum, o nane kokusu beni benden alıyordu.

   Tom eğer bitkisel hayata geçmemi istiyorsan çoktan başardın çünkü beyin ölümüm gerçekleşti...

-T-Tom b-

Lafımı kesen şey dudakları olmuştu!

  Soğuk dudakları bana acayip bir şey yapıyordu... Benim gözlerim faltaşı gibi açık kalmıştı, hala şoktaydım.

    Sonra dudaklarını hemen çekti ben bu olanları algılayamıyordum, beyin ölümüm kesinlikle gerçekleşmişti...
      
    Bana baktığını hissediyordum ah bir ışık olsaydı.

             Ve gitti...

    Ayak sesleri fazlasıyla sert ve acelesi varmış gibiydi. Ben ne yapacağımı bile bilmiyordum. Hareket bile edemiyordum...
   

    -30 Dakika Sonra-

Kendimi zar zor zindanlara sürüklemiştim. Olanları düşünüyordum şimdi ben Tom 'un yüzüne nasıl bakıcaktım ?? Bir de tabii Elina ve Alice var. Onlar yatakhaneye girdiğim gibi :

"Bitin gici niridiydin Hini ?? Bi sibih nilir ildi ?? Kiminliydin ?? "
(Bütün gece neredeydin Hena ?? Bu sabah neler oldu ?? Kiminleydin ??)

Vs vs. Peki onlara Tom 'un beni öptüğünü söyleyecek miydim ?? Tom 'un hoşuna gitmezdi, o kesin. Bu yüzden susmayı tercih ettim. Şimdi bu Tom 'un da benden hoşlandığını mı kanıtlıyordu ?? Yoksa sadece dürtülerini bastırmak için miydi ?? Offf. Düşünme işini yarına bırakmak istiyorum. Ortak salona girmek için şifreyi söyledim.

"Ben yönetilmem, yönetirim." 
(Gaunt ailesinin aile sloganı.)

Ve içeri girdim. Girmez olaydım. Tom koltuğuna oturmuş, elinde bir kitap ve yanında da o mal Greengrass?!

   What is going on here?!?

İçimde bir büyük bir dürtüyü bastırdım ve yatakhaneye çıkan merdivenlere gittim. Tabii o mal Greengrass rahat durur mu ??

-Bulanık! Gelsene şuraya!

Arkamı döndüm. Yüzüme yapmacık bir gülümseme yerleştirdim onunki gibi.

-Ben bulanık değilim Greengrass. Ama en azından saçlarım doğal sarı seninkiler gibi ÇAKMA değil.
   T-Riddle' ın seni taktığı bile yok kitap okuyor daha ne hava yapıyorsun ?? Bir de kulağının dibinde o İĞRENÇ sesinle çığırıyorsun.

   Bak aklıma ne geldi, bence seni seherbazlara vermek gerekiyor sorgular falan olduğunda seni suçluların yanına koysalar hemen suçlarını itiraf ederler.

   Madem safkansın, kanına yaraşır bir şekilde davran. Böyle muggle ana sınıfındaki çocuklar gibisin. Kendine çeki düzen ver yoksa ben vermesini bilirim.

Bir süre bir şey demesini bekledim ama susmuştu bende bu sefer yüzüme hoşnut bir ifade takındım. Ve merdivenleri çıktım...
   Odaya girdiğimde Elina 'nın uyumuş olduğunu gördüm Alice ise beni beklemiş fakat uyuya kalmıştı. Kendi yorganım ile üzerini örttüm ve kendimi yatağıma attım...

   Ben bir bulanık değildim, biliyordum... Tom 'un sayesinde gördüğüm anılarda asa vardı, o kişi benim babam olmalıydı... Elimde hiçbir ipucu yoktu tek şey soyadımdı. Acaba ya-yaşıyorlar mıydı? Bu düşünce gözümden bir damla yaşın düşmesine sebep vermişti ama ağlayabilirdim, burada yalnızdım... Peki ben neden orada o halde yatıyordum ?? Ailemin haberi var mıydı?? Ağlamaya kesin kesin başlamıştım, ağlayarak da uykuya dalmıştım...

    Eveeetttt yorumlarınızı iyi ya da kötü esirgemeyin. Bu arada Karanlığın İçindeki Beyazlar SiriusBlack ile yazılan hikayeler arasında 2. OLMUŞ! TEŞEKKÜRLER ! Bu güzel rakamın üzerine onu askıdan kaldırmaya karar verdim.

   Bazen bölüm atamıyorum çünkü benimde gönül işleri ile bir karışıklığım var ehehehe.

Neyse umarım seversiniz... Hepiniz çok seviyorum...  

 

  

  

 Avada KedavraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin