Olaylı Akşam/Bölüm 3

755 46 6
                                    


~~~~~~~Aksam~~~~~~

Eylemden

Eylemin kombini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eylemin kombini

Fethiyle mesajlastik, birazdan gelicekti. O sırada bende hazırlanıp aşağı indim. Babam la annem salon da oturuyodu.
Anne=A
Baba=B(Ne kadar yaratıcı.)

A:Kızım nereye gidiyosun?

E:Dışarı çıkıcam.

B:Onu anladım zaten kiminle.

E:Arkadaşımla.

B:Eylem sana bi soru sorduk düzgün cevap ver kızım.

E:Vermiyorum.

Dedim ve evden çıktım. Acaba ne zaman onlarla düzgün bi konuşma yaşıcam.
Ben bunları düşünürken fethi gelmişti.

F:Eee nereye gidiyoruz.

E:Sahilde yürüyelim mi?

F:Peki olur da. Senin canın mı sıkkın.

Yürümeye başladık.

E: Yani biraz, bizimkiler yine. Önemli bisey değil.

F:Noldu ki, onlara bu kadar kızgınsın.

E:Bilmem belkide gerçek ailem değiller.

F:Nası anlamadım.

E:Boşver bi ara anlatırım. Sen söyle niye çıktık dışarı.

F:Yani bilmiyorum seninle daha iyi tanışırız falan diye.

E:Tek sebebi bumu?

F:Evet

E:Peki.

Biz fethiyle biraz daha böyle yürüdük. Sonra ağacın oralarda yıllardır peşimde olan "kontrat" ı gördüm. Lan bu beni yine niye buldu lan. Bi kurtlamadım şundan.

E:Fethi, bizim acilen kaçmamız lazım .

F:Niye ya noldu.

Kontrat bize doğru geliyodu sonra fethiye cevap vermeden kolundan tuttum ve koşmaya başladık. Şuan bildiğin adamlarıyla peşimizde ve bizde fethiyle kaçıyorduk. Sans a bak ya.

F:Ya bana niye kostuğumuzu söylicek misin artık!?

Fethiden

E:Şimdi şöyleki pesimizde biri var. Ve o kişi yaklaşık üç yıldır peşimde.

dedi hâlâ koşuyorduk.

F:İyide neden.

E:Ya fethi bak valla anlatcam ama sonra tamam.

Tamam diyip koşmaya devam ettik. Aslında ben adama yapıcağını bilirdim ama simdi kimliğimin açığa çıkmasını istemem. Yaklaşık iki dakika koştuk sonra bi sokakta durduk.

F: Aq o ne biçim kaçıştı laan

Dedim nefes nefes.

E:Buna alışman lazım en azından benimle olucaksan.

Dedi gülerek.

F:Alıştım bile

Sonra tebessüm etti ve başını başka tarafa çevirdi. Artık biseyi öğrenmem gerekiyodu. Bende sordum.

F:Adamlara naptın niye peşindeler ayrıca kim?

E:Öncelikle adı "kontrat", yaptığım şeyde şu adam köpekleri zorla evinde tutuyodu bende onları saldım. Ve üç yıldır peşimdeler. Bi ara beni kaçırdılar da ama ben kaçtım. O günden sonra ilk kez buldular beni.

Oha ben şuan şok bizim peşinde olduğumuz adam kontrat eylemin peşindeymiş yuh. Ayrıca onun köpeklere ne kadar düşkün olduğunu biliyorum. Kontrat köpeklerine dokunmalarına asla dayanamaz üç yıldır peşinde olmasına şaşmadım.

F:Peki napıcaz bu bizim peşimizi bırakmaz.

E:Biliyorum. Sanırım bu gece burdayız.

F:Sanırım

Bahardan
B:Ay acaba naptılar. Ben çok merak ettim.

N:Bende ya saat 00.30 ve buna rağmen gelmedi. Ayrıca telefonunu da açmıyo.

A:Başına biseymi geldi acaba.

Y:Yok lan gelmemiştir. Ayrıca şarjı bitmiş olamaz mı. Gelir birazdan.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah olmuştu biz fethiyi beklerken uyuya kalmıştık. Ve fethi sabah olmasına ramen gelmemişti. Neyseki bugün okul yok. Ben fethiyi tekrar aradım ama açmadı.

Fethiden
Sabah olmuştu biz eylemle saklandığımız yerden çıktık.

E:Gidelim artık.

F:Tamam

Biz eylemle sokakta yürüyorduk. Sonra ben eyleme bisey dedim.

F:Ben sana artık "Bela" dicem.

E:Niye yaa.

Dedi dudağını büzüştürerek ve emin bu haliyle çok tatlı olmuştu içten içe çok samimi bi kız galiba onu kendime aşık etmeye çalışırken ben ona aşık olacaktım. Neyse konuya dönelim.

F:Eee herseferinde başına, başımıza bela açıyorsun. Harbiden sen doğarken doktorlara" ben belalıyım oğlum bana bulaşmayın " diye racon kestin mi?

E:Ha ha Ha Çok mu komiksin sen?

Dedi bana tripli bi şekilde. Ya ben sana kıyamam ama. Ona sarıldım.

F:Ya sen bana trip mi atıyorsun acaba.

E:Yaaa bu ne yılışıklık. Bi bırak beni ya.

Dedi ellerimi çekti. Ya ama bu bana baya baya trip atiyo. Evinin önüne gelmiştik. Kapıdan girerken ona,

F:Tamam ben senin gönlünü alicam zaten okulda.

Diye bağırdım oda bana dil çıkardı. Sonra eve girdi. Ben de eve gittim.

Peki Ya Biz ?/Tamamlandı/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin