Eylemden
Kızları çağırdıktan onbeş dakika sonra kapı çalmıştı ben kapıyı açtım ve kızlarda içeri geçti.E:Bakın ben buraya gelmeden önce sizi affetmeyi düşünüyodum.
N:Tabi Fethiye onu bizim ayarladığımızı duyunca fikrin değişti.
E:Hayır fikrim falan değişmedi hala sizi affetmeyi düşünüyorum
B:Sen ciddi misin?
E: Evet ciddiyim konuyu fazla uzatmanın alemi de yok zaten ayrıca artık Fethi umrumda değil. Zaten bugün gördüklerimden sonra onu affetmem de çok saçma olurdu.
S:Haklısın.
N:Ya bizi affettiğine göre sana sarılabilir miyim?
Ben nazlıya "Ne kullanıyon sen "der gibi bakıyodum o da bana masum masum bakıyordu.
E: Yani bu kadar saçma bir fikir duymadım ama tabii sarılabilirsin.
Dememle Nazlının üstüme atlaması bir oldu. Sarıldıktan sonra geri yerine oturdu. Biz kızlarla yaklaşık bir buçuk saat beraber takıldık ve saat 00.35 olmuştu. Sonra Bahar'ın telefonu çaldı.
B:Ay biz yavuzları unuttuk.Neyse açıyım bi.
《《《《《《《《《《《《
- Efendim aşkım.
-Bahar saat kaç oldu gelmicekmisiniz ya.
-Şey ya biz zamanın nası geçtimi unutmuşuz ya.
- Tamam ben sizi almaya gelirim.
- Tamam görüşürüz canım》》》》》》》》》》》》
E:Bahar gitmeyin bugün burda kalın. Hem ben yanlız sıkılıyorum.
N:Ay bencede kalalım hem 3 ayda ne kadar dedi kodu birikti. Lütfen kalalım bahoo.
B:Iyi ben yavuza diyim bari.
Bahar yavuzu geri aradı. Onlar konuştular.
Biz kızlarla yaklaşık iki saat daha konuştuktan sonra yatmaya gittik.E:Kızlar hadi size nerde yatıcağınızı göstereyim.
S:Tamam.
N:Keşke yarın okul olmasa ya.
E:Keşke ama yarın bol bol eylenicez yani en azından ben baya eylenicem.
S:Desene yarın mükemmel olucak.
E:Aynen öyle.
B:Hiç bisey anlamadım umarım polislik olmayız.
N:Amiin
E:O kadar büyük bi şey olmaz merak etmeyin.
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peki Ya Biz ?/Tamamlandı/
FanfictionPeki Ya Biz? Sahte bi aşkla başlayıp gerçek bi aşka dönüşe bilir miyiz? Bizim hikayemizin sonu mutlu bitebilir mi? ~~~~~~~~~~~~~~~~♡