Eylemden
S:Eylem sakın arkana bakma!
E:Niye ya
Dedim ve arkama baktım tabi ben dondum. Fethilere bakıyodum kızlar beni fark etti ve sanırsam onlar benim burda olduğumu söylüyorlar fethiye. Haa tabi ne gördüm diye sorarsanız fethiyle bi kızın öpüşmesini gördüm ve ben bunu daha fazla kaldıramıcam.
E:Ben sınıfa gidiyorum.
S:Eylem bizd...
E:Şimdi değil Su.
Dedim ve ordan uzaklaştım kızlar tuvaletine gittim. Ya üç ayda unutulur mu be?
Nazlıdan
B:Ohaa o gördüğüm gerçekmiydi lan?
A:Eylemi kast ediyorsan evet.
F:Nası lan burda mı o?!
Da(Damla): O kim?
F:Sanane! Hem sen kimsinde beni öpüyorsun ya.
Da:Sevgilinim.
F:Kızım ben seni sevmiyorum. Hep kızların baskısı yoksa sana ne bakçam lan ben.
Diyince kız dayanamayıp çekip gitti.
F:Ya napicam lan ben şimdi.
Bu sırada su ve Feyzullah'ta yanımıza gelmişti.
S:Şimdi konuşmasan iyi olur.
Fey:Aksitaktirde seni döver hatta öldüre bilir de. Sonuçta eylem her şeyi yapabilir.
Y:Haklı da o ne zaman döndü.
B:Cidden ya ne zaman döndü?
S:Aslında dün istanbula gelmiş bugünde okula geldi de gelmez olsaydı keşke.
Fey:Cidden fethi sen hani damlayı sevmiyodun niye öpüştünüz.
F:Ya o öptü ben değil.
B:Ya tamam neyse gidelim sınıfa.
Dedi bahar ve bizde sınıfa gittik. En azından damlayla aynı sınıfta değiliz. Eee eylem nerde....Hoca da girdi.....Lan ders bitcek yirmi dakikaya kiz hayla gelmemiş. Aha kapı çaldı.
Hoca:Giir. Aaa eylemcim sen gitmemişmiydin ya.
E:Döndüm hocam.
Hoca:Iyi peki madem de senin eline noldu daha ilk günden.
Ay bakam nolmuş eline ay kaniyo. Ben şimdi anladım naptığını.
E:Önemli bisey değil hocam. Yerime geçiyorum ben artık.
Dedi ve burağın yanına oturdu. Haah başlasın Fethinin "Eyleme bakma" operasyonu.
Acaba bu damla işini napıcaz. Tamam biz bulduk ama kızında biraz sülük olduğunu söylüyordum ki ben. Ama ben eylemi tanıyorsam kesin bisey yapar....
Bahardan
Bütün dersler bitmisti. Şimdi okul kapısındayız. Eylemi bekliyodu fethi çünkü bugün okulda sürekli kaçmışlardı birbirlerinden. Eylem tam yanımızdan gidiyodu ki fethi onu durdurdu.E:Ne istiyosun?
F:Konuşalım bak cidden özür dilerim.
E:Ne için?
F:Ne demek ne için bugün görd...
E:Fethi ben bisey görmedim tamam. Ya zaten üç ay önce bitti, buraya belki tekrar biseyler olur diye geliyorum ama düşündüğümle gördüğüm şey baya bi farklı oluyo.
Dedi ve gitti. Feyzoda onun arkasından gitti.
Biz de eve gittik.Yavuzdan
Y:Bisey diyim mi? Yine herşeyin sorumlusu kızlar ve sen oldun fethi.F:Kızları anladım da ben nası oldum ya.
A:Şöyleki ilkinde de kızlar söyledi sen kabul ettin. Ve yine kızlar söyledi sen kabul ettin.
B:Kuzen cidden özür dileriz ya. Bak biz o damlayı senden ayırırız sıkıntı yok tamam.
N:Bence o o kadar kolay olmiycak ama.
...
.
...
.
...
.
...Nasıldı bölüm?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peki Ya Biz ?/Tamamlandı/
FanfictionPeki Ya Biz? Sahte bi aşkla başlayıp gerçek bi aşka dönüşe bilir miyiz? Bizim hikayemizin sonu mutlu bitebilir mi? ~~~~~~~~~~~~~~~~♡