Sudan
Kutlamaya geleli yarım saat olmuştu. Feyzullah ve ben hariç diyerleri dans ediyodu.Fey:Su bi dışarı çıkalım mı?
S:Şey tamam.
Dışarı çıktık, abi biz niye dışarı çıktık ki.
Fey:Su bak biliyosun biz tanışalı belki bir belki iki gün oldu.
S:Evet de ne demeye çalışıyosun.
Fey:Ya bak sana olan hislerimde hoşlanmak çok sıradan bi kelime yani demem o ki ben seninle sevgili olmak istiyorum.
S: ...
Fey: Bisey demicekmisin?
S:Yani emin değilim ama galiba bende seni seviyorum.
Nazlıdan
N:Suyla feyzo nerde?
E:Şey ya onlar bi konu hakkında konuşacaklardı da bahçeye çıkmışlardır.
Y:Ne konu hakkında?
E:Güzel soru ya ben tam bilmiyom gelince sorarsın sen.
Ben sadece eylemin duya bileceği bi şekilde,
N:Ne karıştırıyosunuz siz.
E:Kanka valla bilmiyom.
N:Kardeşin senin o kesin biliyosundur.
E: Çıkma teklifi edicek.
N:NEE!!
Diye bağırınca herkes bize baktı tabi.
A:Noldu ya.
E:Bisey olmadı kanka gelsen gel.
Diye çekiştirmeye başladı beni arkamızdanda bahar geliyodu.
Bahardan
Bizimkilerin peşinden gidiyodum bahçeye çıktılar.B:Kızım noluyo be size.
N:Ay bize enişte geliyo.
B:Ne eniştesi ya.
E:Feyzoo lan bak bi buraya.
Diye feyzullahlara seslendi.
Şuan beşimiz bahçede oturuyoduk bize olanları anlattılar.S:Abime ne dicez.
E:Direk söyleyelim işte.
N:Sonrada feyzonun yüzü pert.
E:Yok ya yavuz medeni çocuk bisey olmaz.
B:Diyosun.
E:Saklarsanız daha kötü olur.
Fey:Haklı. Yarın konuşalım.
S:Tamam hadi girelim içeri.
4 GÜN SONRA
Nazlıdan
Feyzo ve suya bişey dememişti yavuz. Yine okuldayız abi neyse en azından okulun bitmesine az kaldı. Şimdi fethi ben ve bahar okulun bodrum katına gittik çünkü fethi bizle bişey konuşacakmış.F:Ya kızlar ben Eylem'e hiç bi zaman ona oyun oynadığımızı söylemicem. Sizde söylemiyin.
N: Bizde öyle düşündük zaten. İlk başta ona ne kadar uyuz olsakta, çok tatlı bi kız.
B: Ayrıca ben ona görumcelik yapmaya hazırım.
F:Ay bahar ya.
Arkadan bi ses geldi çok tanıdık bi ses,
E: O biraz zor yalnız.
F:Eylem bak gerçek ten düşündüğün gibi bişey değil.
E:Fethi bana açıklama YAPMA!! Ben başından beri biliyodum.
F:Ne
N:Nasıl biliyodun ya?
E:Şöyleki ;
Flashback
(OKULUN ILK GÜNÜ EYLEMLE EVE GITTIGINDE( telefonu çalmıştı)
E:Efendim ceren
C:Sana acil bisey soylemem lazım.
E:Seni dinliyorum
C:Hani bugün yanındaki çocuk varya fethi.
E:Evet
C:Işte onu arkadaşlarıyla konuşurken duydum seninle sevgili olup senden ayrilicakmis. Yanındaki erkekler yapma falan dedi. Ayrıca bisey daha dedi ama onu sessiz söylediği için duyamadım.
E:Peki anladım...... sağol aradığın için.
C:peki bisey yapmicak mısın
E:Yapicam ama simdi degil
C:Ne zaman
E:Sonra
C:Çok kötü bisey yapıcaksın dimi.
E:Benle uğraşmanın bi bedeli olucak değil mi.
C:Tamam anladım, görüşürüz.
E:Bay bayFlashback son
E:Böyle yani.
F:Böyle olmasını istemezdim, üzgünüm.
E: Bak seni sevdim, sana bağlandım. Hatta sana kimseye söylemediklerini bile söyledim ama bizim kaderimizin sonunu sen belirledin. Bizim sonumuzu sen çoktan yazdın......Bahar sizde o yaptığınız şeyde çok başarılı oldunuz kalbimi bin parçaya böldüğünüz için kendinizi alkışlamalısınız. Ayrıca sende şunu unutma fethi sana gerçekten aşık oldum ve sen bana naptın. Bu yapicam şeyleri düşünürken kendimin canını yakıcağımı biliyodum sadece bu kadarını beklemiyordum.
Dedi ve yanımızdan gitti. Biz kizlar la bizimkilerin yanına gittik. Onlarada nolduğunu anlattık.(Feyzoda orda)
F:Aslında söylediklerinde haklı hem de çok haklı. Ama o giderse ben naparım ki yaşayamam ben. Nefesim gider ölürüm ben ya yavuz ateş nolur bisey yapalım gitmesin. Ben onu kaybedemem. Onsuz olmaz. Yaşama kaynağım elimden gider nolur. Bişey yapalım.
Konuşmamın sonlarına doğru ağlamaya başlamıştım. Şimdi siz hiç erkek adam ağlarmı diyosunuzdur, ama ağlar konu sevdiği olunca, insan ne erkek ne kadın hiç fark etmiyo ağlıyo. O gün bi şeyi çok iyi anladım, ben bu güne kadar hiç nefes almamışım ki benim nefesim eylem olmuş. Ve nefesimi geç bulup erken kaybediyorum şans a bak.
~~~~~~~~~●●●
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peki Ya Biz ?/Tamamlandı/
FanfictionPeki Ya Biz? Sahte bi aşkla başlayıp gerçek bi aşka dönüşe bilir miyiz? Bizim hikayemizin sonu mutlu bitebilir mi? ~~~~~~~~~~~~~~~~♡