Onsuz olmuyo / Bölüm 20

473 39 14
                                    

3 AY SONRA

Fethiden

Üç aydır onsuz bu okuldaydım. Naptığımı sorarsanızda söyle cevaplayayım ölüyorum. Onun yanımda olmadığı her saniye ölüyorum. Üç ay dediğime bakmayın üç asır gibiydi. Bi ay falan suyla konuşmuştular ama şuan onlada konuşmuyolardı yani en azından bana öyle dedi. Neyse size üç ay içinde nolduğunu söyleyim. Feyzullahın da bizim gibi bi asker olduğunu öğrendik. Zaten daha bir yıllık falan bi askermiş yurtdışında olmasının sebebi buymuş ve onla aynı görevdeyiz. Yani bu üç ayda feyzullahtan uzaklasacağımızı düşündünüz belki ama aksine daha çok kaynaştık. Ayrıca suyu ne kadar sevdiğini de çok iyi anladık. Tabi son iki ay içinde kızlar benim bu deprosyonluk halimden çıkmam için bana sevgili aradılar ve buldularda ben kızı sevmiyorum desemde zamanla seversin diyip bana sevgili yaptılar iki haftadır onunla çıkıyorum ama hiç sevmedim yani ondan iyi arkadaş olabilirdi ama asla sevgili olmazdı ve asla eylemin yerine geçemezdi. Bu kalp bi eylem için atiyo zaten. Bu arada kızın adı Damla. Bu dönem geldi buraya. Bizim sınıftan değil. Neyse biz şimdi okula geldik ve yine o hiç gerkli olmayan derse girdik geometriye, yani cidden ne amacı var? Bide eylemsiz hiç çekilmiyo. O olsaydı ona bakardım derste ne güzel olurdu. Of offf.

Sudan
Fethi belki size demiştir ona eylemle görüşmediğimi söyledim ama görüşüyorum. Bunu bi tek ben ve feyzo biliyo. Kızlarada söyleyemedik ve bu yüzden de fethinin eylemi unutması için bi kız bulmuştuk. Aslında belkide fethi abimin iyi olmasını sağlayabilirdi bu kız bilmiyorum. Neyse umarım eyleminde bundan haberi olmaz. Yoksa olacakları düşünmek bile istemiyorum. Ve tabikide hayır o damlaya yenge demiyorum sonuçta benim yengem bahar, nazlı ve en sevdiğim eylem başka birine asla yenge demem. Her ne kadar ayrılsalar bile.

...

Akşam hep beraber evde oturuyoduk. Ha bide feyzullah bize taşındı. Çünkü ailesi yurtdışına gitti.

N: Ee fethi nasılsın sen damlayla?

F:Nazlı bak ben o kızı sevmiyorum. Boşuna çabalıyosunuz.

B:Ya kuzen biz senin iyiliğin için. Hem eylemsiz de olur merak etme ya.
(Sesizce) çaktırmayın ben bile inanmıyorum buna.

Demişti. E tabi o da biliyoda kuzeni işte.

F:Ya olmuyo ki onsuz olmuyo.

Dedi ve fethi yine karalar bağlıyordu. Sonra benim telefonum çaldı bütün herkes bana baktı tabi. Bende telefonuma baktım. Oha yengem ariyo tabi hissetti kendini. Neyse dur bi açam ama açamam ki bizimkiler var.

S:Şey ben bi içeriye geçiyim.

F: Bisey mi oldu?

S: Yok ya arkadaş.

Içeriden çıktım ve hemen telefonumu açtım.

📞📞📞
- Ya sen niye açmiyon üç saattir seni arıyom.

- Eylem sen niye şimdi aradın ya. Bi problem mi var?

- Evet hemde çok büyük bi problem.

- Ne peki?

- Ya su ben galiba türkiye ye dönücem.

- Ciddimisin sen?

- Evet. Hem sizi de özledim bide bizimkilerle barışmayı düşünüyorum.

- Tamam, ne zaman gelicen peki.

-Aslında döndüm yani istanbuldayım.

- Nerdesin hemen geliyim.

- Yok gelme zaten okul kaydınıda sizin oraya aldım hemen, yarın görüşürüz tamam mı?

- Tamam görüşürüz canım.
📞📞📞

Bi dakika ya iyide eylem damlayı görürse nolucak lan!

........




Eveeet özlediniz mi kitabı ben özledim valla yazmayı. Umarım bu sezonda mükemmel okumalar ve voteler alırız. Zaten biliyosunuz ama ben yinede söyliyim hepinizi çokooookokkoook seviyorum.

😍😍

Bu arada yeni karakterimiz damla
👎👎

Bu arada yeni karakterimiz damla👎👎

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Peki Ya Biz ?/Tamamlandı/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin