♥️YAĞMUR & EGE♥️

612 28 9
                                    

♥️YAĞMUR & EGE♥️
Öncelikle bu kitaba ayit bi bölüm değil. Ege (ismail ege şaşmaz) ve _eyfet 'e yazıyom. Neyse başlıyalım.

Ege=E
Yağmur=Y

Konuyu özetleyim, yağmurla ege küçüklükten beri arkadaş ege yağmura karşı bi ilgi duyuyo. Yağmur bunu hissetsede bisey söylemiyo. Bi gün Ege Yağmur'a açılmaya karar veriyo. (Bende şimdi onun açılmasını yazicam bölüm olarak)


Egeden

Bu gün yedi yıldır aşık olduğum kıza açılıcaktım. Bi yandan ne kadar mutlu olsam da bi yanım korkuyodu beni reddeder diye. Umarım öyle bisey olmaz çünkü onu gerçekten çok seviyorum. Geliyo. Allah'ım yine çok güzel. Göz kamaştırıyo. Ya bi insan bu kadar mı güzel olabilir.*Ne güzel övdü kızı* Bide bütün gözleri üstüne çekiyo.

Yağmurdan

Okula gelir gelmez bütün gözleri üstüme çekmiştim yine. Ne kadar güzelim yaa * Kendimi övesim geldi laan* Ben ege'yi gördüm onun yanına gidiyodum. Bu çocuk niye beni yiyecekmiş gibi bakiyo.

- Selam ege

- Selam yağmur yine çok güzelsin .

- Teşekkür ederim

- Ya sen bi benimle gelsene

- noldu ki

- gelsen bisey konuşucam seninle

-tamam

Egeyle birlikte okulun en ücra *Ne demek bilmiyom ama neysee* köşesine gittik.

- Egee biz niye buraya geldik ayrıca okulda böyle biyermi varmış?

- Bak yağmur şimdi konuşmamı sakın bölme çünkü şimdi konuşmazsam bi daha asla konuşamam. Tamam mı?

- Tamam

- Bak ben seni yedi yıldır seviyorum. Yani sana on yaşımdan beri aşığım. Her gece seninle sevgili olucağımız günün hayalini kuruyorum. Her sabah seni görmek için dua ediyorum. Yedi yıldır sana olan aşkımı içimde tuttum ama artık yeter. Ben seni seviyorum. Benimle sevgili olurmusun?

Duyduğum şeyler karşısında az çok şaşırmıştım. Tamam bana bazı hisleri olduğunu farkettim ama yinede yedi yıl içinde bana bi aşk beslemesi bide bunu şimdi söylemesi.

- Ben....Galiba ..... Bende seni seviyorum.

Diye bilmiştim sadice tamam bu günün hayalini de kurmuş olabilirim .











Tamam çok kötü biliyommm.🤣😜😜🤣

Neyse bu arada yeni bölüm tarihiii

21 OCAK 2019 --Zaten 2020 de atamam ya neyse --

Sizi seviyoom

Peki Ya Biz ?/Tamamlandı/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin