İş Atyordu İşte /Bölüm 11

501 31 3
                                    

Nazlıdan
Şuan nerdemiyiz? Tabikide müdürün odasında. Kavgamızı bölen şey müdürün bize bağırmasıydı. Yani şu ibne kızlar için ceza alıcaz ya en çok o na yanıyom bee. Seda denilen kız olanları müdüre anlattı. Neymiş durduk yere saldırmışız. Sonra müdür bize döndü.

Müdür: Yani anlamadığım şey siz niye durduk yere kızların üstüne atladınız?

N:Hocam onlarda bizim sevgililerimize ya...

Tam küfredecektim ki bahar elini ağzıma götürdü. Sonra da konuşmaya başladı.

B:Şimdi şöyleki hocam arkadaşlar bizim sevgililerimize iş atıyordu bizde sinir olduk sonrada işler bu hale geldi.

Müdür: Kızım iş atiyo ne demek??

Tam bahar cevaplıyodu ki eylem dayanamıyıp söyledi benim söyliceğimi.

E:Ya hocam işte yavşıyordu.

Sonra bahar "hadi canım, ciddimisin sen" diye baktı, müdür ise ona şaşkın şaşkın bakiyodu. "Eee ama siz kaşındınız hocam" Diye geçirmeden edemedim.

...

Biz müdürün odasından çıktık tabi bizimkiler de kapıda bekliyodu.

Y:Noldu, ne dedi.

E:Önemli bisey yok ya ceza verdı işte.

A:Ya siz niye gidip kızları dövüyonuz. Ayrıca ne cezası verdi?

B:Hazır mısınız söylüyorum.1 hafta okulda yokuz.

F:Ohaa

N:Neyse hadi gidelim artık eve.

Biz eve gittik, fethide eylemle gitti.

A:Hadi söyleyin niye dövdünüz?

N:Çünkü size iş atıyoduu.

A:Ya saçmalamayın.

Y: Alt tarafı bizimle tanışmak istediler. Abartmayın.

B: Biz mi abartıyoruz.

Y:Evet siz abartıyorsunuz.

B:Peki.

Dedi ve yukarı çıktı bahar bende arkasından gittim.

Eylemden

E: Kızdın mı?

F:Yok kızmadım.

E:Cidden mı?

F:Hıhı. Ayrıca beni kıskanman hoşuma gitti.

E:Doğru seni kıskandım. Bisey diyim mi insan sevdiğini kıskandığını niye söylemiyo anlamıyorum. Bence o kadar zor bisey değil.

F:Haklısın bunu bende çözemezdim ama en azından benim sevgilim beni kıskandığını söylüyor.

Biz biraz yürüdük ve eve vardık ben tam gidecekken fethiye geri döndüm.

E: Fethi akşam parkta buluşalım mı?

F:Buluşalım, da noldu?

E:Hiç öyle konuşuruz biraz.

F:Peki.

Dedi ve gitti.

Yavuzdan

Bahar yukarı çıktığından beri onbeş dakika geçmişti. Ya kızın fazlamı üstüne gittim acaba zaten buraya geldiğimizden beride çok fazla konuşamıyoruz.

Nazlıdan

B: Bi de bana gelmiş kızı savunuyo öküz.

N: Katılıyorum sana ama şimdi nolcak küs mü kalacaksınız?

B: Bilmiyorum ya.

N: Sen kıyamazsın ki yavuza.

B: Biliyorum ama bunu haketti o.

N: Haklısın canım.

Ateşten

A:Haksızsın biliyosun dimi.

Y:Sanırım.

A:Napicaksın Peki?

Y:Ya buraya geldiğimizden beridir fazla vakitte geçiremedik. Akşam dışarı çıkarıyım onu diyorum olur mu?

A:Güzel fikir aslında.

Biz yavuzla konuşurken fethi gelmişti. Yanımıza oturdu ve konuşmamıza dahil oldu.

F:Neymiş güzel fikir olan.

A: Yavuzla bahar şu kızların olayından dolayı biraz tartıştılar. Ve yavuzda onun için akşam onu dışarı çıkarıcak .

Y:Evet öyle olcakta senin kuzenin beni affedermi ki

F: Yani affeder tabide. Boşuna büyüttünüz olayı. Kıskanmışlar işte.

Y:Sizde noldu?

F:Biz iyiyiz ya. Akşam benle konuşmak istiyormuş dışarı çıkıcaz falan.

A:Bu oyunun sonu çok kötü biticek biliyosun dimi.

Fethiden

"Bu oyunun sonu çok kötü biticek" kötü biticek ama bu bi oyun mu? Tabiki de hayır. Napicam ben zamanı geldiğinde eyleme gerçekleri nasıl söylicem. Peki ya benden ayrılırsa nolucak o zaman bize nolucak.

~~~~~~~~☆☆☆~~~~~~~~





















Peki Ya Biz ?/Tamamlandı/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin