Tabiii Kızım Ne Sandın /Bölüm 8

582 32 4
                                    

Cumartesi

Fethiden
Dün olanları bizimkilerede anlattım. Kızlar tepkisini tahmin etmişsinizdir, yavuz şaşırmıştı. Ateş ise mutlu gözüküyordu. Ve onun mutlu olması az çok benim kızarmama neden oluyodu. Neyse biz asıl konuya geçelim eylem beni öptü ve ben napiçam bilmiyorum. Ayrıca egeyle sevgililer. Bugün onunla konuşucam şu eylemle sevgililik mevzusunu. Dışarı çıktım bi kafeye oturdu ve ege'nin gelmesini bekliyodum. 《Konuşmaları geçiyorum ege herseyi anlattı falan》Şimdi eylemin evine gidiyorum yani mutluyum sonuçta gerçek olmaması beni mutlu ediyo hemde çok mutlu ediyo.

Eylemden
Selamm benden yazıyoz. Neyse konumuza geçelim. Dün olanları düşünmekten uyuyamadım. Zaten onu öptükten sonra bi iki saniye bakıştıktan sonra koşarak gittim. Zaten oda arkamdan seslenmedi, sanırım öpmemin etkisinden çıkamadı. Gerci bende çıkamadım ama neyse. Ben bunları düşünürken kapı çaldı. Annem bakmaya gitti sonra bana seslendi. Ben söylene söylene aşağı indim.

E: Ne var anne yine nol.. Hasss

Ben tam küfredecekken annem azımı kapadı. Aman Allahım bunun burda ne işi var laan.

E:Annecim sen içeri geç ben sonra şey etcem.

Annem gitti ve ben hâlâ fethiye şaşkın şaşkın bakıyorum. Ben konuşmayınca kendi konuşmaya başladı.

F:Çok mu şaşırdın beni gördüğüne.

E:Yani

F:Dışarı gel konuşalım.

Ben kafamı salladım ve dışarı çıktık.

E:Eee noldu niye geldin ki sen.

F:Sence bana anlatman gereken bisey yok mu?

E:Bilmem var mı kii?

F:Peki sen söylemiceksin o zaman ben söyleyim. Öncelikle egeyle niye sevgili oldunuzu öğrendim. Bu yüzden bi açıklama bekliyorum. Ayrıca açıklama beklediğim bi konu daha var. ... Dün niye öptün beni... hadi öpmeni anlarım niye gittin sonra.

E:Şey şimdi ege olayını kendinde söyledin. Ama seni niye öptüğümü sorarsan ben de bilmiyorum bi anda oldu. Ayrıca gitmeyip napicaktım.

F:Doğru ben olsam bende giderdim. Peki şimdi nolucak ? Yani bize?

E:Yani bence sevgili olmamızda bi sakınca görmüyorum ben.

Sonra ben sırıtarak bu cevabı verdim, cevabım onunda hoşuna gitmiş olucak ki gamzeleri belirdi. Şaka gibi lan nerden nereye geldik.

Pazar
Fethiden
Bugün eylem bize gelicek dün öyle anlaştık. Hem bence kızlar onu tanıyınca sevicek, en azından bana öyle geliyo. Ayrıca artık şundan eminim ki ben eyleme aşık oldum. Biz salonda otururken

F:Kapı çalıyo ben bakıyım bari.

A:Bak bak sonuçta gelen bizim sevgilimiz değil.

Deyip sırıttı. Bunun iyi bi dayağa ihtiyacı var ama neyse eylem gelmişti. Kapıyı açtım. Bi kaç saniye ona bakınca "Ee beni içeri almicakmısın"diyince onu içeri aldım. Sonra salona geçtik. Kızlar eyleme arkadaşmış gibi davranicak sonuçta hepimize bağlanmasını istiyolar. Neyse biz selamlaştık falan sonra epey bi vakit geçirdik şu an saat 18.00 kızlar nazlının odasına çıktılar. Bizde erkeklerle oturuyoduk.

Eylemden

N: Hadi şişe çevirmece oynayalım.

E:Tamam

B:Ben şişe buliyim.

Bahar şişe bulup gelmişti. Nazlı şişeyi çevirmişti. Şişe benimle baharın arasında durdu bahar soruyo ben cevapliyodum. D mi C mi diye sordu ben C dedim.

Peki Ya Biz ?/Tamamlandı/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin