Eylemden
Ya yeminle okula hazırlanmayı bile özledim lan. Bi karar verdim kızları ve fethiyi affettim zaten anladılar. Artık sıkıldım. Onsuz olmak çok kötü. Hem seviyorum da uzatmanın bi manası yok dimi. Ay canım sevgilim ne kadar özledim lann. Ha buarada buselerede geleceğimi söyledim. Burağın bi bağrışı vardı duymanız lazım. Neyse evet şimdi okula gelmiştim. Ben girer girmez burak üstüme atladı tabi biz iki seksen yere düştük.E:Ya burak cidden mi oğluuum bi in üstümden ya deniz bi el atın şuna.
Dedim sonrada deniz onu üstümden aldı. Sonra ona ve buseye de sarıldım.
Buse:Ya ne özledik seni be iyiki geldin aşkım.
Deniz:Efendim.
Buse:Ya sen değil eylem olan aşkım.
E:Yok artık siz sevgilimi oldunuz ay ben yokken neler neler olmuş.
Burak:Daha bu neki sizinkilerde de çok olaylar oldu amaaa.
E:Noldu lan.
Buse:Boşver sen o malı ya.
...
Feyzullahtan
S:Ay acaba geldi mi?
Fey: E bi arasana sen yada mesaj at.
S:Mesaj atıyım bari.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gönderilen: Fethininki
Eylem geldin mi?Gönderen:Fethininki
Evet. Bahçedeyim.Buraklar beni salmıyo kurtar benii !!Gönderilen: Fethininki
Koşarak geliyom bebeememm.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Biz feyzullahla bahçeye indik. Eyloşumun boynuna atladım tabi oda "ya sabır" çekti. Neyse işte biz ordan çıktık tabi eylem iki de bir bana fethiyi soruyo. Bende kantindeler dedim ama keşke demeseydim. Eylem bu manzarayı görürse ölürüz. Feyzullahta fark etmiş olucak ki paniklemişti. Bu arada bahsettiğimiz şey damlayla fethinin beraber oturmasıydı.
Fey:Abla biz senle bi sınıfa mı çıksak?
E:Niye ya bizimkilerin yanına gidelim.
S: Sonra gideriz.
E:Iyi siz götürmezseniz ben de burda otururum.
Dedi ve sandalyeye oturdu. Allah'tan fethilere dönük değil yüzü. Sonra bizde onun yanına oturduk. Ohaa.
S:Eylem sakın arkana bakma!
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peki Ya Biz ?/Tamamlandı/
FanfictionPeki Ya Biz? Sahte bi aşkla başlayıp gerçek bi aşka dönüşe bilir miyiz? Bizim hikayemizin sonu mutlu bitebilir mi? ~~~~~~~~~~~~~~~~♡