Beraber gidin/Bölüm 16

511 35 4
                                    

Sudan
Okul çıkışı hep birlikte bi kafeye gittik. Yarın hakkında konuşuyoduk . Nazli ne giycez diye delirdi, bahar onu buluruz bişey diyo sakinleştirmeye çalışıyordu, aslında bende ne giyceģimizi merak ediyorum ama artık bakıcaz. Ha tabi eylem ise bizi takmiyodu hatta erkeklerle lol hakkında konuşuyordu . Lol neydi ya bak unuttum hah hatırladım oyundu neyse. Size feyzo hakkında düşüncemi söyleyeyim (yazarınız çok hızlı) tatlı çocuk ayrıca yengemin kardeşi o yüzden ayrı bi seviyorum. Yengeme ne kadar hızlı alıştım ya.

Fey:Çocuğu güzel dövdük dimi abla.

Size bunu söylemeyi unuttum. Okulda eylemle feyzo şu eylemin eski sevgilisini dövmüşler tabi biz bunu onlar dövdükten sonra duyduk.

E:Tabi canım sonuçta biz dövdük.

A:Nasılda egoist bi arkadaş.

E:Sağol tatlım

N:Ya eylem sendeki bu rahatlık ne böyle ya senin şuan çok panik olman lazııııım!

E:Kanka bence senin biraz sakin olman lazım. Hem çokta şey yapmayın ya buluruz bişiyler.

B:Aynen buluruz sende çok abartın be Nazlım.

N:Neeee! Ben mi abartım ya şuan sizin bu rahatlığınızdan dolayı daha çok panik oldum.
Ayrıca suyla feyzo kiminle gelcek?

S:Harbiden ya kimle gitcem ben.

E:Beraber gidin.

Fey:Kimle suyla mı beraber mi gidelim mi?

E:Feyzo sakin kardeşim seni evlendiriyom demedim sadece suyla beraber gidin dedim.

Feyzo kızardı tabi ay çok tatlı oldu be bu kızarınca. Bizimde bu partner olayı kapandı sonra tekrar normal konuşmaya devam ettik.

B:Şu çocuk bizim masaya mı geliyo bana mı öyle geldi.

N:Yok yok valla buraya geliyo.

E:Yiğidim ne bu taşlık?

Dedi yengem. Tabi erkekleri bi gülme aldı tabiki fethi abim sinirli sinirli bakıyo. Ay yazık kıskandı. Aha çocuk valla masaya geldi. Eylemin karşısına geçti hah başlasın boks maçı.(Çocuğun adı= Mete)

Eylemden

M:Merhaba

E:Meraba da tanışıyomuyuz?

M:Hayır ama tanışa biliriz.

Dedi çocuk sırıtarak ya birazdan ağzıyla gözü yer değiştiricek ama hayla ne diyo.

E:Bak yaklaşımın hoşuma gitti şimdi de gidişini mi görsek acaba?!

Hissediyorum fethi çocuğa dalmamak için kendini zor tutuyo. Çocuk sende kendin kaşınıyon.

M:Sertiz galiba.

E:Canım sen daha sert görmemissin. Bak kardeşimi ve sevgilimi tanıyorsam şuan seni öldürme hayalleri kuruyodurlar o yüzden ikile.

F: Katılıyorum defol git öldürmeyelim seni.

Dedi fethi ayağa kalktı tabi ben fethiyi çekiştirdim ve yerine oturdu.

M:Ay iyi be yemedik sevgilinizi. Sizden boşta olan varmı varsa...

Dedi çocuk kızlara dönerek. Çocuğun lafını yavuz böldü.

Y:Lan bas git gebertirim seni burda.

Diyincede çocuk gitti.

B:Tamam yavuz sakin.

Y:Tamam sakinim.

...

Fethilerle bizim evin oraya geldik.

F: Yaklaşımın hoşuma gitti diyince çok korktum.

Dedi fethi. Ya bu çocuk çok seviyo beni be.

E: Fethi bak kaçtır böyle şeyler söylüyosun ama anlamadığın bisey var ben bitek seni seviyorum tamam.

Hafiften gamzeleri belerdi sonrada tamam dedi ve diğerleriyle eve gitti

Peki Ya Biz ?/Tamamlandı/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin