Bir Küçük Ege Meselesi / Bölüm 6

617 37 2
                                    

Perşembe günü (okulda)
EYLEMDEN

Dün egeyle sevgili olmuştuk. Yani sahteden.
Neyse şimdi egeyle beraber bahçede oturuyoduk. Fethiler daha gelmemişti. Bu arada siz şimdi bu egeyle ne konuştuğumuzu merak ediyorsunuzdur. O zaman ben hemen anlatıyım.

Flashback Dün(Egenin yanındalar)

Buse:Ege naber.

Ege:Iyidir. Senden

Buse:Iyi bende. Biz senden bisey isticez. Buarada bu eylem.

Ege:Merhaba

E:Merhaba. Şey ben sana o zaman konuyu anlatıyım.<anlattı falan> yani bu yüzden de benimle sevgili olurmusun?

Ege:Yani peki olalım bakalım. Umarım bu sizin aranızı daha kötü yapmaz.

Flashback Son

Böyle oldu yani neyse Allah fethi görüş alanıma girdi. Ben hemen egenin elini tuttum. Ha bide size şunu söylemeyi unuttum. Fethiyle Ege çok yakın arkadaşmış. Yani fethi okula ilk geldi zamandan beri tanisiyolarmus egeyle, bende zaten bunları dün öğrendim. Neyse şimdi fethiye dönelim, abi ona biçim bakıştır. Resmen gözleriyle ellerimizi böldü.

Fethiden
Bizimkilerle okula girdik sonra ben eylem le egeyi gördüm. Lan bunlar yoksa eylemin sevgilim dediği benim kardeşim dediğim çocuk muydu. Tabi ben bunu düşünürken araya nazlı daldı.

N:Ohaaa ben şok. Eylem egeylemi yuuuh.

B:Şahsen bende ama şaşırdığım bi konu var egenin eylemle ne ara sevgili olduğu.

Y:Belkide önceden tanıyorlardı birbirlerini olamazmi.

F:Olabilir tabi olsun zaten bizeneki ondan bizene yani.

Dedim kıskanç bi tonla, tabi bunun üzerine kızlar devreye girdi.

N:Fethi bak bana doğru cevap ver. Sen bu kız aşık mı oldun?

F:Ne alakası var olmadım tabikide.

B:Bu tavrın ne ozaman.

N:Bak fethi sırf biz böyle söyle dedik diye bize bisey demiyosan de yoksa sonradan öğrenirsek daha kötü olur.

Ben ise sadece susuyodum. Çünkü ne diyeceğimi ben bile bilmiyodum. Onu sevip sevmediğimi bi anlasam.

Y:Ya tamam bu konuyu sonra konuşursunuz ders e gidelim biz.

~~~~~~~~~~~~☆☆☆
Sonunda çıkış zilide çalmıştı. Tabi bu zaman dilimine kadar teneffüslerde egeyle eylemi hep beraber gördüm. Siz şimdi sınıfta konuşmadınız mi eylemle diye soruyosunuzdur ama hayır konuşmadık ben onu yanına gitmeye korkuyodum, o benim yanıma gelince de ben kaçıyordum. Niye kaçıyorum diye sorarsanızda, ona ne diyeceğimi bilmiyodum. Ha bide ege var onunla da bugün olmasada tahminimce yarın konuşuruz ya da kavga ederiz artık orasını yarın görücez.




Peki Ya Biz ?/Tamamlandı/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin