Bahardan
Bildiğiniz gibi Yavuza sinirliydim. Yavuzda
bunun üzerine beni bi şekilde ikna etti ve ben şu an hazırlanıyorum. Nasıl affettiricek
kendini en ufak bi fikrim yok. Ama şu kesin
ki nolursa olsun onu affedicem. Neden?
Çünkü ben ona kıyamıyorum ki. Onun maviş gözlerini görünce ben dayanamıyorum.
Neyse ben bunları düşünürken giyeceğim kıyafetimide seçtim ve hazırlanmaya
başladım.Yavuzdan
Bahar için hazırladığım yere gelmiştim ve bi kaç eksiği tamamlıyodum. Siz şimdi nasıl bi yer olduğunu ve napıcağımı merak ediyosunuz dimi. Hemen anlatıyım.
Burası bi deniz kenarı ve kimse yok. Ben buraya bi kaç minder koydum, tüllerle falan da daha güzel hala getirdim. Bahar gelince de ona şarkı söylemeyi planlıyorum. Neyse ben bi kaç eksiği halledip baharı beklemeye başladım. Umarım beni affeder.Bahardan
Yavuzun beni çağırdığı yere gelmiştim. Denizin kenarından birazcık daha ilerledim ve yavuzu gördüm. Beni görünce eline, yanında duran gitarını aldı. Ay yavuz bana ilk defa şarkı söylüyo.
Şarkı bittiğinde yanıma geldi.
Y:Özür dilerim. Sen gidince düşündümde gerçekten sana o kızları savunmam kötüydü. Lütfen beni affet bahar ben seni çok seviyorum.
Bu lafının üzerine ona sarıldım sonra da konuşmaya başladım.
B:Ya tabikide seni affediyorum. Ben sana kıyamam ki ayrıca burası çok güzel olmuş.
~~~~~~~~~
Fethiden
Eylemle parkta oturuyoduk. Bana bisey dicekmiş te söyleyemiyormuş gibi bi hali vardı. Tabi ben dayanamayıp sordum.F:Noldu ne diceksin de diyemiyosun.
Bu soruyu beklemiyormuş ki biraz şaşırmıştı.
E:Şey ya sana bişey demicem aklım karışık biraz.
F:Niye karışık ki..... Bi dakika yoksa sen ayrılmak mı istiyorsun benden.
Demiştim önce bana uzaylı görmüş gibi baktı. Sonrada hafiften güldü.
E:Ya fethi ne saçmalıyorsun Allah aşkına. Niye ayrılıyım senden?
F:Ya ne biliyim kafam karışık diyince. Neyse bundan değilde neden peki?
E:Bizimkiler işte boşver.
F:Boşveremem . Konu sen olunca boşveremiyorum ben. Sevgili olmadığımız da zaman anlatmıyordun bisey demedim ama bari şimdi anlat lütfen.
E: ...
F:Ya eylem susmada anlat lütfen.
E:Peki. Ya şey aslında ben onların gerçek çocuğu değilim. Hatta onların bi çocuğu var ama bazı sebeblerden dolayı başka bi yerde okuyo.
F:Öz ailen peki?
E:Onlar öldü. Ben 9 yaşımdayken bi kaza da ölmüştüler.
F:Kötüymüş o. Peki şu üvey kardeşinle nası aran?
E:Kardeş gibiyiz onunla. Zaten bi kaç haftaya buraya gelicekmiş. Burda bizim okulda okucakmış.
F:Hmm. Tanıştırırsın dimi .
E:Hıhı. Gidelim mi artık.
Ben başımı salladım ve eve gittik.
Bahardan
Yavuzla çok güzel bi akşam geçirmiştik ve şuan hepimiz evdeyiz. Salonda oturuyoduk.
F:Eee biz yokken siz naptınız Ateş.
A:Hiç öyle. Bide siz yokken su aradı bizi. Sana ulaşamamış yavuz.
Y:Ne dedi. Bişeymi olmuş?
N:Yok olmamış ama iki hafta sonra buraya gelcekmiş.
B:Ay sonunda geliyo be. Çok özledim.
F:Ay bende çok özledim de artık yatalım saat kaç oldu.
♥️
♥️
♥️
♥️
♥️
♥️
♥️
♥️
♥️
♥️
♥️
♥️Eveeet bi dahaki bölüme yada ondan sonrakinde feysu gelicek. Bu arada eylemlede kim kardeş az çok anlamışsınızdır. Bide multi deki yeni kapağımız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peki Ya Biz ?/Tamamlandı/
FanfictionPeki Ya Biz? Sahte bi aşkla başlayıp gerçek bi aşka dönüşe bilir miyiz? Bizim hikayemizin sonu mutlu bitebilir mi? ~~~~~~~~~~~~~~~~♡