zoek hem!

140 7 3
                                    

PoV Tom 

Robin en ik waren al even aan het zoeken, maar er was geen enkel spoor van hun twee. We waren nu onderweg naar het huis van Koen, misschien was hij naar daar gegaan voor iets te halen. De straat van Koen, zag er redelijk normaal uit, geen gestolen auto's of zo. Robin parkeerde de auto juist naast Koen zijn huis, en we stapte uit. Maar we hadden niet zo veel geluk, er was niemand thuis, Barry was ook al weg. 'Koen moet dus al hier zijn geweest' zei Robin, 'Barry is ook al weg, en dat brengt ons nu ook al weer een stap achteruit'. 'Misschien als hij Brigitte hier ook heeft mee genomen, dan heeft ze misschien iets achtergelaten, waardoor we weten waar ze naar toe gaan' zei ik. 'Je hebt gelijk, misschien heeft ze dat wel gedaan. Want ze is best wel slim op dit gebeid' zei Robin. 

1 uurtje later 

Terwijl Robin de laatste kamer in Koen zijn huis doorzocht, ging ik even terug naar de auto. Mijn gsm lag er nog in, en Tineke had via dispatch gezegd dat ze me iets had doorgestuurd. Maar voor ik de auto deur open deed keek ik naar de grond, en zag ik een stukje geel papier liggen. En er stond precies iets opgeschreven, ik raapte het op, en keek er naar. "Rustlaan 28, 14042015" stond er op, maar ik had geen idee wat het betekende, Ik wist met zekerheid te zeggen dat het Brigitte haar handschrift was. Dat kon je uit duizenden herkennen. Snel opende ik de auto, en nam mijn gsm, en sloot de auto dan weer. Ik rende terug naar Robin, zonder aan het bericht van Tineke te denken. Robin kwam net de voordeur buiten en zei 'nee niks gevonden, en wat had Tineke doorgestuurd?'. 'ah dat weet ik nog niet wat zij had doorgestuurd, maar ik heb een briefje op straat gevonden, en ik kan met zekerheid zeggen dat het van Brigitte is' zei ik tegen hem. Ik gaf het briefje aan hem, en hij zei meteen 'Dus rustlaan 28, 14 april, om 20u 15 gaat er daar iets zijn, maar we weten niet of Koen haar gedwongen heeft om dit te schrijven of dat ze het toch zelf heeft geschreven'. 'Oké dan hebben we nog 10 dagen om dat uit te zoeken, want we zijn vandaag de 4de april' vertelde ik hem. 'ping' zei mijn gsm, 'ah dat bericht van Tineke hebben we nog niet gelezen'. Ik opende het bericht, het was een foto. Het was een foto van het kantoor, er waren weer foto's op de deur geplakt, en deze keer was er een streep door Eric zijn hoofd gedaan. Bij de foto stond ook de tekst, 'Er is al meer dan een uur geen contact geweest met Eric, dus we vrezen voor het ergste'. 



sorry voor het korte stuk zondag meer

speciaal voor @dalton13579  

Kan jij dat zijn?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu