PoV Tineke
Niemand had nog contact gehad met Eric, er waren ook nog geen eisen binnen gekomen, we wisten van niks. En dat Koen hier achter zat, dat hadden we al helemaal niet verwacht. Op een gegeven moment miste ik hem wel, en vooral zijn flauwe grappen, niemand zou die kunnen vervangen. Ik zat nu met Floor en Femke aan een tafel, we hadden dringend een noodplan nodig, voor het geval dat het echt mis zou lopen, en we hun niet meer terug zien. Floor en Femke stonden nu ook onder bescherming, die persoon of personen zijn dus blijkbaar instaat tot alles. Ik had hier echt geen goed gevoel bij, dit hadden we ook nog nooit meegemaakt, hier in dit korps. Ik zat achter mijn bureau, niks te doen. Veel was er ook niet te doen, we moesten van de chef wachten tot dat we de eisen van de ontvoerders. Die waren nog steeds niet binnengekomen, wat ik best wel vreemd vind, want normaal gezien doen ze dat wel heel snel.
PoV Brigitte
'mijn hoofd' zei ik stil, ik probeerde mijn ogen open te doen. Ze voelde zwaar, maar toch was ik in staat om ze open te krijgen. Nu keek ik rond, en was heel verbaasd. Ik was niet meer waar ik normaal was, maar in een loods. Ik wilde opstaan, toen er iemand binnen kwam. Hij was niet alleen, de man duwde iemand naar binnen, maar ik wist niet wie het was. Voorzichtig stond ik op en liep richting de persoon, hoe dichter ik bij hem of haar kwam. Hoe meer de persoon op Eric ging lijken. De deur ging terug dicht, en ik kwam bij de persoon aan, en ja het was echt Eric. Maar hij was niet bij bewustzijn, ze hadden hem neergeslagen, ik zag een heel plek bloed in zijn haar. Voor de zekerheid controleerde ik zijn pols, en die had hij gelukkig nog. We waren niet ver van een muur weg, en ik trok hem mee naar daar. En liet hem zitten tegen de muur, door dat hij niet bij bewustzijn was viel hij om, ik liet hem dan maar tegen mijn schouder leunen. Niet dat ik dat erg vindt, ik was al verliefd op hem sinds de dag dat wij elkaar hebben ontmoet. Bij mij duurde het ook niet lang voor dat ik in slaap viel, tegen Eric. Mijn ogen werden weer heel zwaar, en met dat gevoel, en dat Eric naast me zat viel ik in slaap.
Heyyy
ik wil Queen_ilse_fans bedanken om me aan de 50 likes te geraken
En sorry dat het weer zo'n kort deel is
JE LEEST
Kan jij dat zijn?
Fanfictioniemand weet waar ze zijn. Tineke, Koen, Robin, Tom, Obi en de nieuwe Aziz zijn opzoek naar Floor, Femke, Eric en Brigitte. Maar gaan ze hun op tijd terug vinden, want de klok tikt, het is een race tegen de tijd. Ze weten niet met wie ze te maken heb...