PoV Eric
'pijn' dacht ik, en voelde aan mijn hoofd. Ik had een slag gekregen van iemand die ik niet kende, eerst snapte ik niet waarom, maar toen had ik door dat het de ontvoerder was. En zij was nog niet eens gemaskerd, ik zou haar zo kunnen beschrijven als ik hier weg zou geraken. Ik zat tegen een muur, maar wat ik niet door had was dat er iemand langs me zat. Meteen opende ik mijn ogen, en zag Brigitte langs me zitten, ze was aan het slapen, denk ik. Voorzichtig duwde ik tegen haar, ze verschrok haar, maar ze was wel wakker in één klap. 'Eric' zei ze snel, en gaf me een knuffel. 'Waar zijn we?' vroeg ik aan haar. Ze haalde haar schouders op en zei ' het enigste dat ik weet is dat er maar één deur is, en geen ramen'. 'Ontsnappen gaat dus moeilijk worden' zei ik tegen haar. Net tijdens de knuffel, voelde ik dat ze het heel koud had, en de dokter zei als ze het terug heel koud zou krijgen dat ze terug in die coma kon vallen. Dat was het laatste dat ik nu nodig had. Ze was heel erg aan het bibberen, nergens lag er een deken. 'Eric' vroeg ze aan mij, ' heb jij het ook zo koud'. Ik kon niet liegen tegen haar, dus zei ik 'nee, volgens mij is het gewoon je lichaam die terug koud aan het vallen is. We moeten je terug warm krijgen, voor dat het zelfde gebeurd als daarvoor'. Ik probeerde zo snel mogelijk een plan te bedenken, maar we hadden niks om haar terug warm te krijgen. Ze begon te huilen, en daar kan ik niet tegen, en vooral niet om zo iets. Ze was ziek, en ik kon er niks aan doen. Ik legde mijn arm om haar heen, in de hoop dat dat wat zou helpen. Ze legde haar hoofd tegen mij aan, en zei 'dankje, hopelijk zie ik je straks nog, Ik...'. Ze werd kouder met de seconde, 'Heyy Heyy Heyy, wakker blijven' zei ik tegen haar. Ze was niet echt ijskoud, en niks meer aan te doen. Een traan ontsnapte, en rolde langs mijn wang naar beneden. Ik was haar nu echt kwijt, niks kon haar meer redden, tenzij nu onze collega's door die deur kwamen. Nu pas dacht ik er aan dat ze haar zin nog niet had afgemaakt, wat zou ze nog willen zeggen. Die vraag bleef maar door mijn hoofd spoken.
PoV Tineke
Ik zat wat te werken achter mijn bureau, toen ik plots heel duizelig werd. Ik viel van mijn stoel, iets was er niet juist. Floor en Femke rende meteen naar mij, en hielpen mij recht. 'Alles goed?' vroeg Femke aan mij, en ik knikte. 'Maar toch er klopte iets niet, met dit alles. Eerst Brigitte die in het ziekenhuis ligt, dan Koen die haar ontvoerd en dan Eric die ontvoerd wordt. Ergens klopt iets niet, het is niet aan elkaar gelinkt. Koen zou zo iets nooit doen, dus hij moet wel onderdrukt worden met iets4 vertelde ik hun. 'Ja, maar ik weet dat je het niet wilt horen, maar misschien zat hij al langer in het complot tegen ons' zei Floor. Ik wist het even niet meer, het werd allemaal te veel.
heyy
weer een update, met een cliffhanger
zal ze het overleven, en wat wilde ze zeggen?
wie zal het weten?
zal Tineke er achter komen waarom Koen zo iets deed?
Wie was die mysterieuze vrouw waar Eric het over had?
JE LEEST
Kan jij dat zijn?
Fanfictioniemand weet waar ze zijn. Tineke, Koen, Robin, Tom, Obi en de nieuwe Aziz zijn opzoek naar Floor, Femke, Eric en Brigitte. Maar gaan ze hun op tijd terug vinden, want de klok tikt, het is een race tegen de tijd. Ze weten niet met wie ze te maken heb...