1. Ile masz wzrostu?
164 cm, niziołki górą!
2. Jaki film/serial polecasz?
W swoim piętnastoletnim życiu obejrzałam tuzin filmów, moimi ulubionymi są ,,Dunkierka" oraz wszystkie części ,,Piratów z Karaibów". Ale powiem wam szczerze, że na ten moment gorąco polecam wam obejrzeć ,,Narodziny Gwiazdy", ten film naprawdę jest godny obejrzenia (chyba nawet jest jeszcze w kinach :)). Jeśli chodzi o serial zdecydowanie jest to SKAM i raczej nic tego nie zmieni!
3. Masz jakąś fobię?
Bradley Simpson i za duża waga się liczą?
4.Chciałabyś mieć tatuaż?
Jasne! Mam już nawet kilka pomysłów 😏
5. Kogo chciałabyś mieć przez cały czas przy sobie?
Brada to oczywiste i najdroższą truskaweczka101 ❤️
6. Co skłoniło Cię do pisania?
Od zawsze miałam do tego smykałkę, w niższych klasach napisałam całkiem niezły romans 😂 A tak całkiem poważnie, po prostu sprawia mi to radość i mogę wam zdradzić, że zamierzam się w tym kierunku spełniać.
7. Masz rodzeństwo? Ile? Jesteś najstarsza?
Tak mam, 3 siostry w wieku 4,9 i 11 lat. Yas jestem najstarsza grr.
8. Ulubiona bajka Disneya?
,,Coco" nie ma sobie równych :)
9. Ile znasz swoją przyjaciółkę/przyjaciela?
11 latek już truskaweczka101 :))
10. Co byś zrobiła gdybyś wygrała milion dolców?
Omg! Na pewno kupiłabym rodzicom mieszkanie w Monaco i Barcelonie. Zabrałabym truskaweczka101 na The Vamps (+ m&g) w innym kraju. Resztę przeznaczyłabym na zachcianki i cele charytatywne :))
11. Jak się uczysz? Jaki przedmiot wyrzuciłabyś z tych szkolnych?
Uczę się całkiem nieźle mam na semestr 5,04, ohh matematyka zdecydowanie chociaż angielski też. I nie mówcie mi tu, że jestem tym typowym polskim Januszem, bo nie! Ja po prostu wolę Hiszpański 😅
12. Idol/Idole?
The Vamps definitywnie! Uwielbiam również cały squad SKAMu z Isakiem, Chrisem i Noorą na czele :))
13. Jak reagujesz na rasistowskie/homofobiczne komentarze?
Boże tak się we mnie gotuje! Nie cierpię, gdy ktoś hejtuje kogoś ze względu na kolor skory/ wygląd/ orientacje czy wyznanie!
Tak naprawdę nikt mnie nie nominował, ale ja pozwolę sobie nominować dwie cudowne pisareczki pysiaaa_a i whynotsimpson czekam na wasze odpowiedzi laski! ❤️
Dziękuje za uwagę i do jutra! J. xx