Laromine prožila zaslepeně, avšak spokojeně zbytek života po boku Seilena Darmse.
Její otec se choval vždy vzorně a nikdy, nikdy nedopustil, aby se Laromine dozvěděla, jaký v minulosti skutečně byl.
Lara se stala zdravotní sestrou na kardiologickém oddělení a splnila si tak svůj sen pracovat v nemocnici.
O svém přátelství s Kamilore se nikdy nedověděla a díky ztrátě paměti se přestala trápit, kvůli smrti matky.
Nikdy nezapoměla na žádná slova. Ani na ta, která v ní zanechala nejvíc zmatku - slova cizího chlapce, ve kterých se ale skrývalo tolik něhy, že se na ně nezmohl dokonce ani žádný ze Seilenových nezapomenutelných polibků. Na záhadného muže z Třídění se ale všichni rozhodli zapomenout a nedovolili tak Laře poznat pravdu.
Ale to jí nepřinutí nemyslet na něj.
KONEC
••■••
Vím, že epilog je krátký, ale myslím, že mluví za vše.
Druhý díl se psát nechystám, i když bych kvůli pár tak krásným komentářům, jaké jste mi tady věnovali, napsala nejraději dalších sto pokračování.
Doufám, že jste si z příběhu něco každý vzal a hlavně, že vás bavilo ho číst, i když mě osobně příjde čím dál tím kýčovitější a myslím, že mohl být mnohem líp a propracovaněji napsaný (ale nevadí:D).
Tímto chci poděkovatvšem, kteří příběh dočetli až do úplného konce a hlavně těm, kteří byli té lásky a napsali mi jeden z těch nádherných inspirujících komentářů, nebo alespoň zanechali nějakou tu hvězdičku. :-))
Ještě jednou moc děkuji za podporu (a omlouvám se, pokud jsem některé z jmen popletla nebo zapoměla): DiiViolence, MaryK74, kachnaa, Katnirkaá (:-*), ThaliaDee, LeiaDeLaPaix, PajaMellark, Terysek123, mirrab, ZorkaSimova, TerezaLeto, Lucia-Lara-Lynx, _M-I-S-A_, petrcavallaro, queenkajka, Saim0n, AnnaForsterova27, AngelCastiello, LittleSecretBi, petanovakova, Natalien3721.
Konečně se budu věnovat taky ostatním povídkám a brzy začnu přidávat povídku, která bude více z toho fantasy světa plného bájných tvorů, ale i lidí a pevně věřím, že se vám zalíbí aspoň z poloviny tak jako tahle povídka, jejíž úspěch jsem si nepředstavovala ani v těch nejdivočejších snech a jsem vám za něj neskutečně vděčná!:'-) L.W. ♥
ČTEŠ
Nemyslitelní
Science FictionCo když žijete na planetě, kde nemůžete mít vlastní názory ani myšlenky a neustále vás někdo sleduje... Všechno je zakázané, všechno je nemyslitelné - myslet, věřit, milovat, žít.