seven YOONGI & Y/N

200 8 6
                                    

Ze is best wel mooi. Toch? Ugh Min fucking Yoongi niet zo denken. Ze is het zusje van Jungkook. Opeens hoor ik hele harde bonken. Ik loop mijn Kamer uit en zie iedereen in de woonkamer naar de deur toe kijken. 'Open the door or we wil open it!!!' schreeuwde een mannen stem. Iedereen kijkt om elkaar heen. Maar niemand weet er iets van. 'I repeat! Open. The. Door!!!' schreeuwt de man weer. Voordat we wat konden doen wordt de deur in getrapt. In de deur opening staan zwaar bewaakte politie mannen.

Ze lopen de Kamer binnen. Ze kijken naar Y/n en daarna naar ons. 'ARREST THEM!!!! ' wordt er geschreeuwd. WACHT WAT!!!!?? 'WACHT WAT!!!!?? ' werd er geschreeuwd door Y/n. Twee politie mannen komen mijn kant op. Ze pakken me ruw vast. 'Jij ook altijd he?' zegt de rechter. Ik kijk hem aan. 'Sam?!' zeg ik. Ik wordt ruw op de grond geduwd. Ik verzet me waardoor ik een klap in mijn gezicht krijg. Van Sam! 'What the hell dude!!?' schreeuw ik. Ik wordt geboeid en het appartement uit getrokken.

Voor me zijn Taehyung en Jungkook aan het tegen stribbelen. 'WAAROM WORDEN WE MEEGENOMEN WE DOEN NIKS FOUT!!!!! ' schreeuwt Taehyung. Ik kijk naar links en naar recht en ik zie Y/n de politie wagen in worden geduwd. Ze heeft geen handboeien om. 'Y/N?!!! BLIJF MET JE KLOTE VINGERS VAN HAAR AF!!!! LAAT ME LOS!!!!                  Y/NNNNNN!!!!! DON'T YOU DARE TO TOUCH HER!!!!' schreeuwt Jungkook. Y/n probeert de auto uit te komen. Ik zag haar de agenten schoppen en slaan. Duwen en trekken. Wow zij heeft pit!

'FUCK YOU, FUCK YOU ALL, IK ZWEER ALS IK LOS BEN IK SLA JULLIE HELEMAAL KAPOT ALS JULLIE HAAR AANRAKEN!!! ' schreeuwt Jungkook verder. Hij krijgt en slag met een knuppel en hij is stil. Zijn hoofd hangt naar beneden. Hij beweegt niet meer. Is hij..... Dood....?.......

Prov. Y/n

Ik zie iedereen worden opgepakt. Zo wie zo zit mijn vader hier achter. Hij heeft Jungkook nooit gemogen. Ik hoor tae vragen schreeuwen waarom ze worden op gepakt. 'Jullie worden op gepakt door ontvoering van Jeon Y/n!' zegt een man met een stem die me maar al bekent voor komt. Ik wordt mee getrokken door de man. Mijn arm heeft denk ik nu al blauwe plekken van hoe hard hij me vast pakte. Hij doet de deur open van een politie wagen. Ohh nee niet weer daar heen. Dacht het even niet he! Ik duw en trek hem aan de kant om er uit te komen. Totdat ik een vlakke hand in mijn gezicht krijg.

Ik zit nu in de auto op weg naar het politie Bureau. In het midden uit geput van het verzetten. Achter me rijden nog drie auto's met de jongens er in. 'Kom op Nino waarom moet ik nou weer mee. Ze hebben me niet ontvoerd waar heb je deze fucking informatie vandaan.' zeg ik terwijl ik naar voren hang. Hij kijkt me aan in zijn spiegel. In een flits. Maar haalt dan zijn ogen weer op de weg.

Als we daar aan komen wordt de deur open gedaan door Nino. Hij pakt me weer vast bij mijn arm maar ik ruk me er gelijk van los. 'Nino *zucht* je hoeft me echt niet vast te houden en me te begeleiden ofzo. Ik ken alles en iedereen.' zeg ik verveeld. Hij laat het er dit keer bij en loopt door. De deuren naar het Bureau worden open gedaan. 'Heyy Eric hoe gaat het?' vraag ik naar de gene die de deur opende. Hij kijkt me goed aan. 'Hoi Y/n lang niet gezien, jha gaat wel goed. Met  jou?' vraagt Eric. 'Mhwa ik ben hier weer. Is niet de meest leuke plek om te komen he. 'Zeg ik lachend. Hij knikt en doet de deur weer dicht.

Ik wordt bij mijn arm gegrepen weer door Nino. Ik zucht. Waarom moet alles zo hard handig. Ik word neer gezet in de verhoor kamer en wordt geboeid aan de tafel. Geen idee wat ik hier doe. Dan komt een agent binnen. Niet iemand die ik ken. Die is dus nieuw. Hij is niet lelijk. Totaal niet eigenlijk. Hij heeft sproetjes, dik een beetje koraal achtig haar. Best wel lage stem.

'Ik ben Lee Felix. Ik ga u een paar vragen stellen. Maar mijn partner komt straks en dan kunnen we beginnen.' zegt dus die Lee Felix. Na een paar minuten is die partner van hem er nog niet. 'Dusssss..... Felix toch? Aha. Jij bent zeker nieuw hier. We kennen elkaar namelijk niet.' zeg ik terwijl ik een beetje voor over leun. Misschien kan ik omdat hij nieuw is voor elkaar krijgen om hier weg te komen.  'Nananana dat gaat niet lukken bij mij. Je komt hier niet weg omdat ik nieuw ben. Ik heb een dosie van je en ik heb veel over je gehoord. Je bent 1 van de bekendste onderwerpen hier. Y/n.' zegt Felix terug.

'Jesús, también se habla de mí en todas partes.' zeg ik. Hij kijkt me raar aan. Op dat moment komt zijn partner binnen. Maar dat boeide me niet. Ik moest even alles uit mijn hoofd praten. 'Como si fuera una puta que se lo hiciera a todo el mundomundo! Pero no, maldita sea, solo soy una chica con un pasado malo! Eso es violado y todos los muchachos todos los hombres dicen lo mismo: oh mira, esa es la puta!!!!!' schreeuw ik en laat me zelf weer neer zakken op de stoel.

*dit is het vertalen van wat je zegt*

'Jezus, er wordt ook wel overal over mij gepraat.' zeg ik. Hij kijkt me raar aan. Op dat moment komt zijn partner binnen. Maar dat boeit me niet. Ik moest even alles uit mijn hoofd praten. 'Alsof ik een hoer ben die het met iedereen heeft gedaan! Maar nee godverdomme ik ben gewoon een meisje met een slecht verleden! Die is verkracht en iedere jongen ieder mens zegt gelijk: ohh kijk dat is de slet!' schreeuw ik en laat me zelf weer neer zakken op de stoel.

*en weer terug*

Ik zucht. En kijk allebei de politie mannen aan. Ze zitten me met open mond aan te kijken. Ik kijk naar zijn partner. Hij is ook al nieuw. Hij heeft Oranje bruin achtig haar. Met paars achtige plukjes erin. En een beetje baby wangen. Hij is echt schattig. 'y quien eres entonces?' vraag ik......

*vertaling*

Ik zucht. En kijk allebei de politie mannen aan. Ze zitten me met open mond aan te kijken. Ik kijk naar zijn partner. Hij is ook al nieuw. Hij heeft Oranje bruin achtig haar. Met paars achtige plukjes erin. En een beetje baby wangen. Hij is echt schattig. 'En wie ben jij dan?' vraag ik......

Why Does It Hit Me?! (Dutch) W/ YOONGI Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu