eighteen Y/N

165 5 0
                                    

Zijn hoofd gaat langzaam langs mijn gezicht om hoog. Zijn neus naast de mijne en onze voorhoofden tegen elkaar aan. Ik voel hoe zijn hand langzaam van mijn onderbeen omhoog gaat. Ik huiver van zijn aanraken waardoor mijn hoofd iets omhoog gaat, onze lippen die bijna raakten. Dan verplaatst hij zijn hand naar mijn onderrug en duwt me ruw naar voren. Onze lippen die elkaar raken. Ik sta verstijfd niet wetend wat te doen. Hij trekt terug maar dat wil ik niet. Ik pak zijn kraag vast en trek hem weer naar me toe. Nu weet ik het zeker. Ik weet zeker dat ik een relatie wil met hem. Onze lippen die perfect op elkaar passen. De aanraking van de ander maakt de ander smelten. Benen die slap worden. Hoe meer ik hem wil. Ook al is dit mijn eerste keer. Ik heb gewoon het gevoel dat ik weet wat ik moet doen.

Hij duwt ons weer naar achter tegen de muur aan. Maar de onderkant van mijn lichaam tegen hem aan. Zo dicht mogelijk tegen elkaar aan dat je zijn ademhaling, zijn borstkas die op en neer gaat, kan voelen. Ik vrij met de achterkant van mijn been tegen de zijne aan. Hij pakt mijn boven been vast en houd hem tegen zijn heup aan. Hij gaat steeds meer naar boven. Hoe meer hij naar boven gaat hoe meer kippenvel ik over mijn lichaam krijg. Onze ademhalen gaat steeds sneller, de kus wordt steeds ruwer en turns out in een tongzoen. Langzaam maak ik de knoopjes open van zijn witte bloes. Hij tilt me op en legt me op bed neer. In een ruk is zijn bloes open en is zijn eightpack tevoorschijn. Ik ga langzaam over de blokjes heen met mijn vingertoppen. Hij huivert even en duwt me dan neer. Ik lig op bed en voel hoe hij met zijn wijst vinger over mijn buik heen gaat.

Hij gaat met zijn grote handen naar mijn schouders toe en doet mijn vestje af. Hij gaat vanaf mijn buik langzaam naar mijn topje. Zijn handen gaan onder mijn topje het enige wat tussen onze huid is het stofje van mijn BH. Ik sla mijn hoofd naar achter. Zijn handen perfect over mijn borst. Hij gaat meer omhoog, ik doe mijn armen omhoog en daar gaat mijn topje. Op de grond. Hij leunt naar voren en zoent me maar dit keer weer gepassioneerd. Ik ga met mijn benen om zijn middel heen. Ik ga met mijn armen over zijn armspieren heen. Hij gaat omhoog en doet zijn riem los, ik trek me zelf om hoog en doe zijn knoop en riem af. Hij leunt voorover en doet mijn bh af. Hij grijpt mijn haar en begint kusjes gegeven in mijn nek. Hij trekt zachtjes aan mijn haar, als een trek massage. Van genot rust ik mijn hoofd op zijn borstkas. Hij houd net met een hand strak mijn haar vast en met de andere hand gaat hij naar mijn broek. Hij maakt de knoop los en trekt het naar beneden. De zijne gaat ook naar beneden. Allebei zitten we bijna naakt, op een stofje na.

Hij kijkt een keer in mijn ogen diep. Ik knik en hij laat zijn boxer vallen. OHW GOD NO THAT BIG...... Hij loopt naar me toe en trekt mijn slipje langzaam uit.....

~~~

Ik wordt wakker door zonlicht, ik kijk op en zie Yoongi nog slapen. Ik dacht dat je eerste keer pijn deed? Of ik ben gewoon gebrainwashed door Netflix enzo..... Kan ooooookkkkk maar het deed helemaal geen pijn. Gelukkig weet Yoongi dat het mijn eerste keer was dus hij deed rustig. Ik teken rondjes met mijn vinger op zijn borstkas. 'hm wat ben je aan het doen.' vraagt hij schor maar lachend. 'het kietelt.' zegt hij en krimpt een beetje in elkaar. Dan kom ik op een idee. Met twee vingers por ik hem in zijn zij. Hij schreeuwt uit. Hij schreeuwt genade maar ik geef het hem niet. Hij gaat overeind zitten en begin mij te kietelen. Nu schreeuw ik het uit. 'AHAHAHAHHAA STOPPPPP IM SORRYYYY!!!' schreeuw ik maar dan gaat de deur open.

Ik pak snel de lakens en verberg mijn huid. Jimin staat in de deur opening. 'OHWWWW GOEDDDDD, HOLY SHITTTTTT!!!!' schreeuwt hij. ' wat is er Jimin?' vraagt Jungkook. 'jimin wil je ons dood hebben?!' schreeuw/fluister ik. 'of beter gezegd wil jij dood!?' schreeuwt fluisterde Yoongi nu ook. 'E-Er is niks Jungkook laat maar.' Jimin en plaatst zijn hand voor zijn ogen en doet de deur dicht. Ik begin rood te worden. 'pfff dat was op het nippertje..' zegt Yoongi en laat zich vallen op bed weer. Ik ga naast hem liggen en kijk het raam uit. 'kunnen ze ons niet zien?' vraag ik teken een hartje op het beslagen glas. Het heeft gister geregend blijkbaar. Ik heb het niet eens gehoord. 'nope ik kan hun zien zij ons niet.' zegt hij en trekt me naar hem toe op zij schoot. Ik giechel/grinnikt en leun naar voren.

Mijn haar langs zijn gezicht en onze neuzen die elkaar raken. Hij geeft me een klein kusje op mijn neus. Ik draai zijn haar tussen mijn vingers, HET IS ZOOOO ZACHT!!! 'hoe kan jij je haar zo zacht hebben? Ik probeer het maar mijn haar is flut.' zeg ik nep sad. 'je probeert dan te veel babe.' lacht hij. Babe.... Babe klinkt fijn. Een warm gevoel komt door mijn lichaam heen. 'babe?' zeg ik vragend met een glimlach. 'als je iets wilt beginnen ja.' zegt hij en haalt mijn haar uit mijn gezicht. 'nee dit is just een one night stand.' zeg ik. Hij kijkt me sad aan. Alsof hij bijna gaat huilen. 'heyyyy im jokinggg wat denk jij.' zeg ik en aai zijn gezicht. 'dus je wilt wat beginnen?!' vraagt hij blij. Ik lach en knik. Hij knuffelt me heel sterk. 'uhmm Yoon als je iets wilt beginnen met mij moet je me wel levend houden.' zeg ik en stik bijna. 'ohw ja sorry maar ik ben gewoon heeeeel blij. ' zegt hij en laat me los. ' ik ook maar nu moeten we gaan aan kleden.' in geef hem een kus op zijn wang en ga uit bed.....

Why Does It Hit Me?! (Dutch) W/ YOONGI Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu