thirteen JIN, YOONGI & Y/N

147 7 3
                                    

Ik loop naar de deur van Yoongi. Ik leg mijn oor op de deur en luister. Nope geen muziek die is dus nog aan het slapen. Ik kijk een keer op mijn horloge en zie dat het 13:30 is. Ik loop terug naar de woonkamer en loop naar Hoseok. 'heyy Sunshine wil jij Yoongi even wakker maken.' vraag ik. 'Jin waarom kan je dat zelf niet.' vraagt hij terug en kijk weer op zijn telefoon. 'Yah ik ben lunch aan het maken, of wil je verbrand eten.' zeg ik en zwaai met mijn spatel. 'ik zeg niks meer.' zegt Hoseok en staat op en loopt naar Yoongi zijn kamer. Even later hoor ik hem schreewen. Wanneer hij terug komt kijk ik hem raar aan maar ga later weer verder met koken.

 Wanneer hij terug komt kijk ik hem raar aan maar ga later weer verder met koken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Sorry ik had to lmao 😂😂😂😂❤️

Pov. Yoongi

Ik wordt wakker van iets luid. Ik doe 1 oog open en zag Hoseok. 'WAKE UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP-' schreeuwde hij. 'JESUS IK BEN AL WAKKER!' schreeuw ik boos en gooi een kussen naar hem. 'jaja ik ga al oh en niet vergeten je kan Y/n bezoeken nu, Jungkook was gisteren al geweest twee uur.' zegt hij en loopt mijn kamer. Voor het eerst sinds idk ben ik weer blij. Ik kan haar zien.

Ik kleed me snel aan en loop mijn kamer uit. Ik pak twee van de sandwiches die Jin had gemaakt en stop twee oortjes in. Voordat mijn muziek aan ging hoorde ik Jin nog doei zeggen maar ik doe de deur al dicht. Ik begin te lopen naar het ziekenhuis.

Ik loop naar de balie mevrouw. 'waar ligt Jeon Y/n?' vraag ik. Kamer 567. Ugh fijn moet ik helemaal naar verdieping vijf gaan. Maar ze is het waard. Maar ik ga wel met de lift hoor, dacht je nou echt dat ik met de trap ging ahagaha no. Ik stap de lift in en druk op het knopje vijf. En nu wachten.

Ding! Ik stap de lift uit en loop langs de kamer nummers. Ha natuurlijk aan het einde van de gang lucky me. Hoor je de sarcasme? Ik loop snel door de gang heen. Wanneer ik de deur open wil doen aarzel ik. Zal ik het doen. Wat als ik het weer niet aan kan om haar zo te zien.... Ugh verman je zelf Min Yoongi. Ik duw de deur klink naar beneden en loop de kamer binnen. Ik kijk naar haar. Waarom moest ze nou in een coma liggen? Waarom moest die man hier voor zorgen? Waarom? Waarom!?

Ik pak de stoel en schuif hem naar het bed toe. Het gebiep van de hartslagmeter is hartverscheurend. Het gaat zo langzaam. Ik zucht. 'Y/n ik hoop nog steeds dat je me kan horen. Hier ben ik dan voor de tweede keer. En voor de tweede keer vraag ik. Kom please weer terug. Voor mij. En als het niet voor mij is dan voor Jungkook. Hij kwam gisteren in de armen van Taehyung thuis. Hij was helemaal moe van het huilen. Please kom terug.' zeg ik maar geen reactie. Gewoon Y/n die hier ligt in een coma, vredig.

'als ik wist dat je me hoorde zou ik dit nooit zeggen maar het is niet zeker.....ik moet wat opbiechten...Y/n ik had dit veel eerder moeten vertellen maar ik ben een watje okay. Ik weet dat we elkaar maar echt super kort kennen maar qua vriendschap of band hadden wij er gelijk 1. Weet je nog de avond voor dat je in een coma lag. We waren zo hard aan het lachen en eigenlijk schreeuwen en ruzie maken over dat ik vals speelde in een potje op de PS4. Ik moet gewoon elke keer lachen wanner ik weer terug denk dat de andere Hyungs de hele tijd riepen om stil te zijn. Ik weet dat we vrienden zijn. En misschien wel beste vrienden. Maar ik wil geen beste vrienden zijn Y/n, ook geen vrienden of kennissen. Praat maatje. Een iemand. Nee ik wil meer zijn. Ik wil niet een iemand zijn nee ik wil de iemand zijn. Ik wil dat je van mij bent. Y/n...ik hou van je. Heel erg veel. So please. Please kom terug. Terug bij mij. Ik ben bang. Bang om je kwijt te raken. En ik denk niet dat ik nog iemand kan kwijt raken waar ik enorm veel om geef.' zeg ik, tranen die over mijn wangen rollen. Ik ben bang om haar kwijt te raken.

Pov. Y/n.

Ja Yoongi ik kan je horen. Ik probeer om hem een signaal te geven. Ik probeer zo hard om mijn hand te bewegen. Al mijn energie. Maar het lukt niet, het voelt alsof mijn geest wakker is maar mijn lichaam niet. Ik raak moe en doezel weg. Ik open mijn ogen maar doe ze snel weer dicht. Nee niet weer die droom. YOONGI HELP ME PLEASE IK WIL DEZE DROOM NIET MEER. Maar alles wordt zwart voor mijn ogen het begint weer.

Pov. Yoongi.

Ik kijk weer naar haar gezicht. Zweet druppels lopen naar haar nek. Haar hand die ik vast heb begint the trillen net als haar hoorbare ademing. Tranen komen uit haar ogen. Haar ogen schieten open. 'Y/n?!' roep ik blij. Blij dat ze wakker is. Maar dan holt ze haar rug. Haar ogen schieten naar achteren en alle apparaten piepen. WAT GEBEURT ER!! Dan vallen alle machines uit. Ze light weer op het bed met ogen gesloten. Haar mond staat ietsjes open. Als ik beter kijk zie een een straal bloed uit haar mond. Ik ren naar buiten. 'dokter we hebben een dokter nodig!!!' roep ik. Iedereen kijkt naar me but idk.

Drie dokters komen binnen rennen waaronder die man van hier voor. 'geen hartslag, ze ademt niet. We moet haar reanimeren! Nu!!' schreeuwt hij. Hij pakt de reanimatieset en plat dat schok ding. I don't fucking know wat dat is maar ik hoop dat jullie me begrijpen😂😂😂. Ik zie haar levenloze lichaam om hoog gaan van de energie lading die door haar lichaam heen gaat. Ik zie het drie á vijf keer omhoog gaan maar dan stoppen ze. 'tijd van overlijden donderdag 13 april 2019, 14:38.'

Why Does It Hit Me?! (Dutch) W/ YOONGI Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu