Ding dong. Ik sta op van de vloer, leg de handdoek in de was kamer en doe de deur open. En oh my gawd. 'LOIS??!!!' Schreeuw ik. Ze geeft mij een knuffel en vouwt haar benen om mijn middel. Ik val bijna naar achter maar met stappen naar achter kan ik het nog net hebben. 'I MISSED YOU SO MUCH Y/NNNNN!!' Schreeuwt ze nu ook. 'Maar maar hoe wist je waar ik woonde?!!!' vraag ik verbaasd en zet haar nee op de grond. 'heb dat te danken aan het internet, en aan die app op je telefoon die aan geeft waar je bent maar maakt niet uit.' lacht ze en knuffelt me weer.
'what the hell is happening!?' vragen ze allemaal. Ik en Lois kijken elkaar aan en lachen. 'dit is Lois ze is mijn beste vriendin. De gene die mij niet in de steek lied op school en waar ik kon intrekken als ik problemen had met mijn vader. ' zeg ik en loop naar Jungkook. 'Lois dit is Jungkook.....mijn broer.' haar ogen worden groot. 'm-maar jij was toch dood?' stotterde ze. 'wou maar niet gebeurd door deze hier.' en hij wijst naar Tae. Dan loopt ze naar hem toe en pakt hem bij zijn kraag. 'WAAR WAS JE DAN AL DIE TIJD HUH? WAAR WAS JE TOEN Y/N NEEDED YOU?! YOU SON OF A BITCH! WEET JE NIET HOE VAAK IN BINNEN IN HAAR HUIS BEN GEKOMEN EN HAAR OP DE GROND HEB AANGETROFFEN BIJNA DOOD! WEET JE NIET HOE VAAK IK HAAR NAAR HET ZIEKENHUIS MOEST BRENGEN!' schreeuwt ze in zijn gezicht. Ze laat hem los en kijkt naar de andere die haar verschrikt aankijken. Ze geeft hun zo'n wat blik en ze kijken weg. God wat heb ik haar gemist. Ze kwam altijd voor me op als mensen achter mijn rug negatief praten over mij. 'echt hoor, je had gewoon even kunnen zeggen dat je leefde van: tada sis im still alive.' zegt ze en loopt weer naar mij toe.
'okayyyyy so Y/n ik blijf hier lang zeg maar vanwege dat we vakantie hebben op school en ik zit in het hotel tegen over dus als je los wilt from the boys come to me.' ik kijk weg naar "de jongens" maar eigenlijk kijk ik naar Yoongi alleen. Ik draai mijn hoofd weer terug en zeg: 'nee hoor gaat wel lukken. Lukt al iets van 4 maanden.' lach ik. Ze knikt en loopt door de kamer heen. Eigenlijk door het huis. 'dus hier is het waar je woont. Is best groot. Best heel erg.' lacht ze. 'ja duhu we wonen hier met z'n 8te suffie.' lach ik terug. 'lois wil je hier blijven eten met ons.' vraagt Taehyung. 'OHW MY GAWD JA!!' Schreeuwen we tegelijkertijd.
Ik ben echt blij en Lois zo te zien ook. We zijn letterlijk de twee skippyballen van het huis. De muziek staat aan en we dansen en springen door de kamer heen. Terwijl de jongens zitten toe te kijken en te lachen behalve Jin en Namjoon, die zijn eten aan het maken. Ik ren snel naar de keuken en de fles drank af waar Jin mee aan het koken is. 'Heyyy Y/n! Kom hier met die fles!' Schreeuwt hij maar ik ren al weg. Hij rent achter me aan alleen ik heb de fles al aan mijn mond. 'Y/n?' vraagt Yoongi en komt naar me toe. 'ohw hehyyy Yoongi-poongi!' zeg ik blij. 'Mischien is het handig als je die fles neer zet. 'Nhe.' zeg ik op een babytoontje en draai met mijn rug naar hem toe. Ik klem de fles tussen mijn borst en mijn armen. 'Y/n die niet zo als een klein kind.' zegt Jungkook en probeert de fles te pakken. 'ik zei nee!' schreeuw ik en ren weer weg.
Ik ren een kamer binnen en doe de deur dicht. Ik kijk om me heen en zie dat het Yoongi's kamer is. Ik hoor opeens geschreeuw. 'LOIS NIET JIJ OOK HIER MET DE WJISKY!!!' schreeuwt Jin. 'Waar is ze?! NEE LOIS NIET OP DE KEUKEN STAAN! IK BEN AAN HET KOKEN!' schreeuwt Namjoon. Hehehe that's nu babe. 'Y/N WAT HEB JE GEDAAN!!!' schreeuwt Jimin. 'HAHAHA IK HEB ER EEN FEESTJE VAN GEMAAKT CHEERS!!' schreeuw ik en zet de fels weer aan mijn mond. Ik hoor iemand aan komen rennen en vlak daarna bonst iemand hard op de deur. 'Y/N KOM ME KAMER UIT!' 'NEE!' schreeuw ik weer terug. 'weet je je kamer is eigenlijk heel rust gevend. En je bed is heel groot. Ik blijf hier misschien wel slapen. Als je het niet erg vind? Ohw wacht je kan je kamer niet meer in heheheh. IK BLIJF HIER SLAPEN!!!!' schreeuw ik en zo bleef ik door praten.
'shut up Y/n.' en hij bonkt nog een keer op de deur. 'Make me~' giechel ik. 'hehe dan moet je de deur open doen babygirl.' zegt hij en tikt op de deur. 'maybe i Will or maybe i Will get you....je weet wel.' zeg ik zacht. 'hoho ik weet van niks baby~' zegt hij. Ik weet dat hij liegt. Maar aangezien ik al aangeschoten ben, heb ik dat niet echt door. 'HOOOORRRRNNNYYYYY!??!' Schreeuw ik. 'shhhhhhttttt straks hoort je broer je nog.' fluistert hij. 'I DONT CARREEEEEEE!!!' schreeuw ik en open de deur voor Yoongi. Hij duwt de deur hard open en tilt me op. 'hehe waar gaan we heen oppa?' vraag ik giechelend. 'niet naar bed.' zegt hij en loopt met me zijn kamer uit. 'NOOOOOO JOU BED IS ZO LEKKER BRING ME BACKKKKKK!!!' Ik schreeuw van alles door het huis heen maar hij negeert me. Hij zet me neer op de bank. Op de andere bank zit Lois met een fles whisky te vechten met Jimin om de whisky.
'YA JIMIN LAAT HAAR MET DIE FLES!!!!' schreeuw ik maar krijg een hand van Yoongi over mijn mond heen. Ik wil weg maar Yoongi gaat op me zitten waardoor ik niet meer weg kan. 'kan je rustig doen?' ik knik. Hij haalt de hand van me mond af en gaat van me af. Ik sta gelijk op en wou weer gaan redden maar Jungkook pakte me op en bracht me naar mijn verjaardag uhm ik bedoel kamer. Hij legt me op bed neer.
'okay je kan nu wel gaan HOOOOORRRRR.' zeg ik en ga onder de dekens liggen. 'nee want straks ga je weer opstaan en het huis op z'n kop zetten. Ik blijf naast je zitten totdat je inslaap valt.' wat waarschijnlijk niet heel lang gaat duren want na een beetje praten worden mijn ogen zwaar en alles wordt zwart.
JE LEEST
Why Does It Hit Me?! (Dutch) W/ YOONGI
Fanfiction'Dat meisje waarom maakt ze mij zo? Ik haat het maar i love it too. Het is zo frustrerend.' Dat is wat hij dacht toen hij haar voor de eerste keer zag. Maar de jongen en zijn vrienden wisten niet wat er met hen zouden gebeuren. Ze dachten dat ze all...