Jungkook duwt me tegen de muur aan. Achter hem ligt Y/n op de grond. Aan de ene kant ben ik zo boos op haar en aan de andere kant wil ik naar haar toe rennen en huilen in haar armen. Mijn ogen richten weer op die van Jungkook die vol staan met woede.
"Ik zei fuck off." Zeg ik geïrriteerd en hij grijpt harder in mijn shirt. Hij duwt me weg, weer terug naar de voordeur. Ik beuk hard tegen de deur aan. "Wat is er met jou de laatste tijd Yoon?" Vraagt Jungkook gefrustreerd. "Het is alsof ik je niet meer ken!" "Je kent me ook niet!" Schreeuw ik terug. Hij kijkt geschrokken naar me. Ik heb nog nooit tegen iemand geschreeuwd.
"Ja dat blijkt!" Roept hij. "Je verteld me nooit meer shit!" "Omdat ik niet tegen je kan liegen." Zeg ik zacht en leun met m'n hoofd naar achteren. "Wat?" "Ik kan niet tegen je liegen! Het is waarom ik je ontweek! Het is waarom ik niet met je praat! Want als ik dat doe verklap ik alles!" Schreeuw ik met tranen wat over me heen rollen.
"Yoongi gaat het?" Vraagt Tae maar ik kijk naar Jungkook. "Wat verklap je dan?" "Yoon please." Zegt Y/n zacht en ik kijk tranend naar haar. "I can't I'm sorry." Zeg ik zacht en Jungkook kijkt ons raar aan.
"Ik date je zusje."
Zeg ik snel en ik knijp mijn ogen dicht. Afwachtend voor één klap in mijn gezicht. Als ik niks voel aan komen open ik mijn ogen. Alleen maar om een vuist voor me te zien en een verschrikkelijke pijn op mijn kaak. "Fuck." Mompel ik zacht.
"Van alle meiden die er zijn moet het mijn zusje zijn!?" Schreeuwt hij en pakt me bij mijn kraag. Wat hij ook doet ik verdien het. Ik had het moeten zeggen vanaf het begin... Of beter nog ik had nooit een relatie met haar aan moeten gaan.
Hij tikt me omhoog, so that I'm face to face with him. Hij geeft me nog een klap en ik voel het warme bloed over mijn gezicht heen druipen van mijn neus. "Jungkook!" Schreeuwt Y/n achter ons. Ze wilt naar ons toe en wordt door taehyung tegen gehouden. "Laat me los!" "Het is voor je eigen best wil!" Zegt hij terug.
Jungkook pakt mijn gezicht and ik kijk hem weer aan. Hij wilt weer een vuist op mijn hoofd rammen maar deze ontwijk ik en zijn vuist knalt tegen de deur aan. Ik val bijna tegen een kast aan maar sta dan op mijn voeten. "Zeg dan fucking wat!" Schreeuwt hij en ik begin boos te raken.
"What the fuck moet ik zeggen?! Jij denkt toch dat ik de badguy ben?! Wat wil je horen?! Dat ik haar neuk?! Dat ze sexy is?!" Hij pakt me bij mijn arm maar ik ruk me los en duw hem tegen de muur aan. "Motherfucker." Fluistert hij. "Dat is toch wat je wilt horen?! Of niet?! Want de waarheid is is dat ze een geweldig persoon is! Waarom gun je het ons niet!?" Schreeuw ik kwaad. Hij kijkt mij kwast aan.
Hij rent op me af en geeft me een punch in mijn gezicht. Ik val op de grond en voordat ik kan bewegen slaat hij me weer. "Je verdient haar niet Yoongi." Zegt hij boos en wilt weg lopen maar ik grijp hem bij zijn nek. Ik duw hem tegen de muur aan. "Jij bepaald niet met wie ik mag en wie niet." Hijg ik en hij begint te lachen.
"Ik bepaal het wel voor haar." Ik kijk hem geïrriteerd aan. Wie denkt hij wel niet dat hij is. Ik rol m'n ogen en hij grijnst. "Je kan haar ook nooit met rust laten hè." Zucht ik en zijn grijns valt weg. "Wat?" "Het is best erg dat ze niet eens haar eigen beslissingen kan nemen." Zeg ik lachend. Ik kijk naar haar en ik lach zacht.
"Jullie twee zijn echt triest. Jij kan niet je eigen beslissingen maken en jij kan haar niet los laten." Ik rol m'n ogen naar Jungkook. "By the way I can have her if I want her. Cause that's my choice. En als je haar goed kent en als je ziet hoe ik me gedraag bij haar dan weet je dat zij het ook wilt." Lach ik en loop weg.
"Allemaal heel schattig Yoongi." Lacht hij, wilt hij vechten? "Je moet niet zo stoer doen Jeon. Dan krijg je problemen." Ik bal m'n vuisten maar hij lacht. "Wat wil je gaan doen. Je bent een mietje." Zegt hij en loopt naar me toe. "Je doet niks, doet me geen pijn, je hebt geen goede reden om bij Y/n te zijn. Wat ga je doen Yoongi? Een pruillip trekken en boos naar je kamer toe lopen zoals je altijd doet."
Nadat hij klaar was met praten geef ik heb een stoot in zijn gezicht. Hij deinst naar achteren en zijn lip is kapot. "Yoongi alsjeblieft." Hoor ik Y/n zachtjes zeggen maar ik negeer haar. Jungkook rent op me af, duwt me naar achter en geeft een klap in mijn gezicht.
Ik voel hoe mijn tanden door mijn tong en lip heen gaan. Wanneer ik weer recht op sta spuug ik het bloed uit en veeg het af aan mijn mouw. "Is that all you got." Zegt hij grinnikend.
Ik ren op hem hard en beuk hem hard in zijn buik. Ik til hem op en sla hem neer op de grond. Ik ga op hem zitten en geef hem nog ene klap in zijn gezicht. Hij draait ons om maar ik duw hem van me af en hij knalt tegen de rand van de tafel. Hij grijpt zijn ribben en ik lach. "Je gaat nu niet terug deinzen of wel."
Hij kijkt kwaad op en lacht. Hij staat op en pakt me bij de achterkant van mijn nek. Hij duwt me naar zijn knie toe die ook omhoog gaat. Zijn knie ramt tegen mijn neus aan. Uit woede duw ik hem hard weg en hij valt door de deur van zijn slaapkamer heen en knalt tegen de muur aan.
"Wat de fuck is er aan de hand!"
JE LEEST
Why Does It Hit Me?! (Dutch) W/ YOONGI
Fanfic'Dat meisje waarom maakt ze mij zo? Ik haat het maar i love it too. Het is zo frustrerend.' Dat is wat hij dacht toen hij haar voor de eerste keer zag. Maar de jongen en zijn vrienden wisten niet wat er met hen zouden gebeuren. Ze dachten dat ze all...