twenty-four Y/N

44 2 0
                                    

"YAH KOOKIE ZET ME NEER!" Ik open mijn slaapkamer deur en zie hoe mijn broer zijn boyfriend over zijn schouder naar de woonkamer draagt. Ik woon hier nu ongeveer 8 maanden hier nu en iedereen is een broer voor me dus dat een shirtless V zie met een almost naakte Jungkook verbaast me niks meer. "Yah wees wat zachter man!" Schreeuwt Jimin die ook uit zijn kamer komt. Het gaat nu al heel lang goed met Jimin en Lois. Oh hij weet niet dat ik weet wat ze hebben gedaan de nacht dat we dronken waren. Lois en ik vertellen elkaar alles. En met alles bedoel ik alles! ALLES!! Ik moet nog steeds ff een hartig woordje met hem praten, hehe...

"Jimin je moest sowieso opstaan dus maakt ni uit." Zegt Yoongi, Jimin rolt zijn ogen en loopt weg. Ik loop naar Yoongi toe en pak zijn hand. Hij draait zich om naar me en geeft een kleine kus op m'n lippen. "Goodmorning princess." Fluistert hij. Dit doet hij nou ELKE ochtend!!!! And I love it! We zijn bijna 1 jaar samen en Yoongi is bijna jarig!! Life can't go better.

"Jongens we moeten jullie wat vertellen." Zegt Jimin en staat op. Hij steekt zijn hand uit en Lois pakt het aan. Ook zij staat op en glimlacht. "Wij hebben een relatie." Zegt Jimin met een volle glimlach. "Dat is geweldig Jimin!" Zegt Namjoon en geeft hem een knuffel. "We hebben al even een relatie maar we wouden even wachten met het vertellen. Tot we zeker wisten dat het werkte." Zegt Lois en Jimin geeft haar een kus op haar wang.

"Hoe lang?!" Vraagt tea verontwaardigd. "Ongeveer 5 maanden." Zegt hij zacht. "MAANDEN?!" Schreeuwt Jin en gaat bijna fake huilen. Iedereen lacht en Taehyung staat op. "Proost op het nieuwe koppel!" Schreeuwt hij en iedereen begint te joelen.

"Yoongi wil jij niks zeggen?" Vraagt hij met doordringende ogen. "Gefeliciteerd?" "Nee niet dat. Iets over Y/n." Zegt hij en we kijken hem aan met grote ogen. Ik kijk naar Jungkook en zijn ogen flikkeren. Yoongi ziet het ook en wordt nog bleker dan dat hij al is. "Verder dat ze super klein en irritant is niet." Zegt Yoongi snel, ik speel mee en rol m'n ogen. Ik kijk weer naar Jungkook en zie zijn kokende blik nog steeds lopen terwijl hij kijkt naar mij en Yoongi. Volgens mij zijn we allemaal zo rood als een tomaat....

"Dat was net op het nippertje, al weer!" Fluister ik na het eten. Yoongi knikt en pakt mijn pols. Ik kijk hem vragend aan maar hij kijkt alleen naar voren. Hij neemt me mee naar buiten, uit het hotel, de straat op. "Dit wil ik al zo lang doen hè." Zegt hij en glijd met zijn hand naar onder het haalt onze vingers in elkaar. "Gewoon ons tweeën buiten in het donker onder de sterren." "Oh ik wist niet dat jij een romanticus was Yoon." Zeg ik en ik krijg een dode blik. "Ben er niet blij mee." Zegt hij en laat mijn hand los. Waarom? "Yoon gaat alles wel oké?" "Ik haat dit stiekeme gedoe Y/n." Zucht hij en ik kijk weg.

"I know.." zeg ik zacht en begin het koud te krijgen. "Waarom kunnen we het niet vertellen aan je broer?" "En dat jij vermoord wordt nee dank je, dan wil ik je liever in het geheim hebben dan helemaal niet." Zeg ik lichtelijk geïrriteerd. Hij wist vanaf het begin al dat we het niet konden vertellen.

"Misschien vind hij het wel helemaal prima." Ik kijk heb raar aan. "Uh huh yeah right." Zeg ik sarcastisch and leun tegen een laag muurtje aan wat uitzicht geeft over de zee. "Je hoeft dan niet gelijk zo te doen." "Sorry hoor maar we wisten allebei dat het zo zou gaan."

"Hoe bedoel je zo zal gaan? Dacht je al dat het mis zou gaan?" Vraagt hij boos terwijl hij een poker-face opzet. "Nee Yoon. Dat dacht en denk ik niet. Ik bedoelde dat we allebei wisten dat er het geheim moeten houden. En dat jij denkt dat het nu mis gaat maakt me wel heel kut voelen."

"Y/n-" "Nee Yoon het is heel simpel. Of je verteld het en we kunnen niet bij elkaar zijn of je houd mij en onze relatie in het geheim." Zeg ik boos en loop weer naar binnen. Ik hoor hem nog zuchten en doe dan de deur dicht.

"Y/n? Waar kom jij vandaan?" Vraagt een jongens stem vanuit de woonkamer. Ik kijk om en zie tae and kook zitten op de bank. "Buiten." Hij rolt zijn ogen en kijkt me intimiderend aan. "Moest gewoon ff een luchtje scheppen." Zeg ik en wil weg lopen maar dan gaat de voordeur weer open en dicht. "Yoon?"

"Waren jullie samen buiten?" Vraagt kook ligt geïrriteerd. "Yeah so what." Zegt Yoon op een bitchy toon. "Waarom?" "Kan ik niet gewoon naar buiten? Als je stomme kleine zus me achterna wilt gaan, is dat haar keuze." Volgens mij meende hij dat, zo'n gevoel heb ik tenminste.

Jungkook kijkt mij aan en daarna boos naar Yoongi. "Je hoeft geen Dick te zijn Yoon." Zegt Tae en Yoon draait zijn ogen. "En ik zou maar oppassen wat je zegt over Y/n." Zegt Jungkook kokend van woede.

"What do you care?" Jungkook loopt op hem af en staat bijna tegen hem aan. "Ze is m'n zus ja, familie. Sinds wanneer gaan we zo doen tegen elkaars familie?" Roept Jungkook boos. Maar Yoongi haalt gewoon zijn schouders op.

Yoongi loopt weg, richting mij. Hij duwt me hard aan de kant en ik knal tegen de muur aan. Ik val op de grond op mijn knieën. Voordat Yoongi in zijn kamer wilt gaan pakt Jungkook hem bij zijn kraag en duwt hem tegen de muur aan. "Stop Yoongi!" Schreeuwt hij. "Jij moet even je fucking bek tegen me houden. Je durfde nooit tegen me op want ik ben sterker en ouder. So just back off."

I'm backkkkk. Ideeën zijn welkom dames en heren! Dan kan ik ze verwerken❤️ Als ik ideeën blijf hebben ga ik door schrijven als dit weer vaak gelezen wordt. Net zoals me andere boeken. PS IK HEB OOK EEN NIEUW DEEL GESCHREVEN VAN HET BOEK COME FOR DADDY. Hope you like it💋💋

Why Does It Hit Me?! (Dutch) W/ YOONGI Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu