21+ twenty-two YOONGI, Y/N

153 1 2
                                    

Ik krijg verder geen antwoord van Lois en ga achter Y/n aan. Ik denk dat ik al weet waar ze is. Ik open mijn deur en ze staat daar met haar rode kleren aan. Ik doe zachtjes de deur dicht en leun er tegen aan. Pas wanneer ze me opmerkt schrikt ze. 'Jezus Yoon... Ga je weer zeggen dat ik dit niet aan moet doen.' zegt ze geïrriteerd. 'Ohoh 1 ding heb je verkeerd begrepen. Je mag het aan maar alleen voor mij.' ik loop naar haar toe en druk mijn lichaam tegen de hare. 'Babygirl~' fluister ik in haar oor en ze rust haar hoofd naar achteren op mijn schouder.

Ze gaat met haar arm omhoog naar mijn nek met haar achterhoofd nogsteeds tegen mijn schouder. Ze gaat door mijn haren heen, meer masseren. Ik begin zachte kusjes tegen op haar sleutelbeen. 'Ah~... Shit Yoongi..' zegt ze en ik voel haar relaxen in mijn armen. 'What's the problem babe... Gister wou je het nog oh zo graag.' zeg ik onschuldig. 'Nu niet meer? Okay.' ik laat haar los en loop naar de deur toe. Ik ben niet instaat om echt weg te gaan maar ik weet dat zij dat ook niet wilt. 3, 2, 1. Ik wordt bij mijn arm weer terug getrokken. Ze pakt me bij mijn gezicht en zoent me met lust. 'That's ma girl.' zeg ik en leg mijn handen op haar kont. Voordat ik het weet is mijn zwarte bloes al af. Ze giggelt zacht en doet het aan maar het is te groot voor haar. Mijn handen glijden naar haar broek en trek het zachtjes uit waardoor haar witte slip te voor schijn komt. Ik trek haar om hoog om mijn middel heen.

Pov. Y/N

Hij laat mijn broek naar beneden glijden en ik stap er onhandig uit. Hij grinnikt en pakt mijn onderbenen en trekt me omhoog. Uit reflex sla ik mijn benen om zijn middel heen en druk hem dicht tegen me aan. Zijn handen verplaatsen naar mijn kont en knijpt er zachtjes in. Ik doe moeite om niet te kreunen. "Don't hold back for me." zegt hij streng en trekt zachtjes aan mijn haar waardoor er een kreun uit mijn mond komt. "That's what I wanted to hear.~" Hij legt me neer op bed en doet zijn bloes van me af. Ik grinnik even maar hij kijkt me streng aan. Niet teacher streng maar daddy streng. Hij doet zijn riem af en legt het hard naast me neer. Ik schrik ligt maar herstel me al snel.

Hij gaat met de rug van zijn hand over mij gezicht heen door naar de rest van mijn lichaam. Wanneer hij bij mijn dijen komt krijg ik kippenvel. Hij gaat op zijn knieën en grijnst maar me. "Waarom die grij-AHHHH~~" gil ik wanneer hij met zijn tong in mij gaat. Snel plaatst hij zijn hand voor mijn mond. Hij trekt mijn slip uit en geeft kusjes op mijn dijen. Hij lijkt de binnen vanaf mijn dij om hoog. Ik voel de kippenvel weer verspreiden over mijn lichaam en knijp in het laken. Hij doet mijn benen verder open en begint me verder te eten. "Sweet Sweet girl." zegt hij wanneer mijn orgasme kwam. "Wie zei dat je mocht komen?" hij draait me om en geeft een smack on my ass.

Now it's my turn. Ik draai me om en duw hem het bed op. Zelf sta ik op van het bed en buig naar voren. Ik zoen hem op zijn mond en ga naar zijn nek. Zijn haartjes gaan omhoog staan en dat is dan ook de plek waar ik een grote zuigzoen geef. Ik ga op zijn schoot zitten en begin langzaam voor en achter te bewegen. Zijn handen op mijn heupen relaxen al snel en zijn hoofd zit tussen de kussens. Zijn ogen gaan langzaam dicht en zijn mond open. Ik hoor hem zwaarder te ademen en soms licht te kreunen.

Pov. Yoongi

Ik voel hoe mijn lichaam zich overgeeft aan Y/n. Haar losse heupen die over mijn dick heen gaan maken me gek. Ik merk dat ik het moeilijker krijg en sluit mijn ogen. Ik voel mijn dick precies tussen haar lippen. Ze weet precies wat ze doet. "Hmpf....FuCk." zeg ik met een gevoelige stem als ze haar handen op mijn buik legt om meer kracht naar haar heupen te geven.

Opeens stopt ze en mijn ogen schieten open. Ik kijk geïrriteerd naar haar en ze begint te giggelen. Nahw lieverd je denkt dat je de keuze hebt om te stoppen...~ Ik pak haar heupen stevig vast en begin ze hard heen en weer te bewegen. Ze schrikt van mijn spontaane actie en grijpt in mijn biceps. Ik duw mijn dick, die al behoorlijk hard begint te worden, tegen haar klit aan. Ook zij sluit haar ogen.

Ik pak haar bij haar achter hoofd en rug en draai ons om. Ze opend haar ogen en kijkt recht naar mij. "I love you~" zeg ik zacht. "I love you too~" zegt ze terug. Ze kijkt naar mijn lippen en drukt de hare er tegen aan. Ik doe m'n spijkerbroek uit en m'n boxer en ga met m'n dick over haar clit heen. Ze zet haar nagels in m'n rug en hol de hare. Ik grijns en kijk omhoog naar haar gezicht. Ze bijt op haar onderlip en haar ogen zijn gesloten. Haar haar ligt aan alle kanten op het bed.

Ik push myself in haar en ze schrik van m'n actie. Ze schreeuwt licht en laat haar hoofd weer zakken in de kussens. Na een paar minuten wordt ik gek van haar. En het geluid van onze skin slaping wordt met de seconde harder. Ik draai haar om en smack her ass. Er ontstaat een rode hand afdruk van m'n hand. "Ah shit Yoon... I'm gonna come." kreunt ze hard, bijna schreeuwt. "Same baby." grom ik en inderdaad een paar seconde kreunen we beide hard en ploffen we naast elkaar op mijn bed.

"God that was amazing." zegt ze buiten adem. "Can't disagree." zeg ik en grijns. "Fuck Yoon...." begint ze. "Yeh?" "We didn't use a condom..." Shit....

Why Does It Hit Me?! (Dutch) W/ YOONGI Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu