Ik 'Nee het spijt me ik kan niet afspreken '
'Kom op Y/n je kan nooit meer afspreken!'
'Ik weet het, ik weet het.... '
'Als het van je vader niet mag sneak er dan gewoon uit. '
'Nee Lois nee je weet het. Als hij der achter komt dan..'
'Ja ik snap het.... En je weet het als er iets is je mag bij mij komen he mop!'
'Ja weet ik maar sinds vorige week gaat het weer okay maar als er iets is kom ik wel je bent een schat.'
'Ha weet ik toch!!!'
'Hij is thuis ik moet gaan... '
'Succes mop loeve U'
'Too schat love you too'Ik hang op en hoor de deur gaan. 'Y/N!!! WAAR DE HELL ZIJN MIJN SIGARETTEN EN WAAR IS MIJN BIER!!!!' schreeuwt hij. Hij loopt op me af en pakt me bij mijn nek. Hij duwt me tegen de muur aan. Ik heb het gevoel dat ik elk moment dood kan gaan. Kan gaan stikken. Ik snak naar adem door dat hij mijn nek dicht duwt en me met een pijnlijke kracht tegen de muur aan duwde.
'JIJ ZEKER WEER!!! HEB JIJ MIJN BIER OP GEDRONKEN?!!!! SLET DAT JE BENT MOET IK JE WEER SLAAN!!? JE MOET WETEN WIE HIER DE BAAS IS!!!' schreeuwt hij zoals gewoonlijk. Hij laat me los en geeft me een harde klap in mijn gezicht met een vlakke hand. Mijn gezicht brand helemaal. Ik wet dat zijn hand afdruk op mijn wang afgedrukt is. Ik voel wat warms over mijn wang heen glijden. Hij deed het met zo veel kracht dat ik helemaal naar links werd geslagen. Ik keek hem niet aan, ongelovig dat hij dit deed. Ik voelde zijn ringen in mijn wang snijden. Hij gaat weg en ik hoor de deur met een harde knal dicht gaan.
Ik loop naar de spiegel en zie dat er lichte sneeën zitten op mijn rechter wang. Ik loop naar de badkamer en pak een was hand en verzorg mijn wang. Als ik klaar ben ga ik mij omkleden in goed lopende kleding en schoenen.
Ik kleed me om in een lange zwarte broek met gaten, een zwart hemd met daar over een rood t-shirt met dáárover een leger dikke trui aan. Ik pak mijn sneakers en doe ze aan. Ik doe mijn kettingen in mijn trui en verwissel mijn lange oorbellen in kleine ringetjes. Ik doe mijn haar in een staart.
Ik pak mijn rug tas en haal al mijn boeken er uit. Ik pak mijn deo, fles water, een doosje met allemaal soorten pillen, zakmes, veel eten, Powerbanks en al mijn geld en doe ze in mijn tas. Nha is nog licht genoeg om een dag mee te lopen enzo. Ik loop naar de bank en kruip er onder ik maak een vakje open en haal twee pistolen uit en zwart geld en stop die ook in mijn tas. Ik pak mijn leren jacket en loop het appartement uit.
Het is kouder dan ik had verwacht. Ik stop mijn handen in mijn zakken en voel dat mijn oortje en nog een powerbank in mijn jas zakken zitten. Ik pak mijn oortjes en loop weg. Weg van huis. Weg van die gozer die beweerd mijn vader te zijn. Weg van het huis waar alles in mijn verleden is gebeurd. Ik hoef hem nooit meer te zien. Die engerd die een drugs- en drank verslaafde is, een verkrachter een gestoorde. Geen wonder dat mijn ma is weg gelopen.
We waren vroeg een gelukkig gezin. Hadden het goed. Had een eten, geld, liefde maar dat was niet genoeg. Mijn pa wou meer en meer geld. Hij ging gokken en we raakte alles kwijt. We waren in eens blut. Ik was 7 toen dat gebeurde en 8 toen mijn ma weg liep van mijn vader. Mij en mijn broer alleen latend bij mijn "vader". Mijn broer was eerst het pispaaltje van mijn pa. Hij werd uitgescholden, aan geraakt, er werd drugs in zijn eten en drinken gegooid. Mijn vader sloeg hem altijd helemaal in elkaar. Hij had overal sneeën en blauwe plekken. En als hij tegen mijn pa in ging werd hij vast gebonden aan en stoel en werd zijn mond open getrokken en gooide mijn pa allemaal sterke drank naar binnen. Maar hij deed het allemaal om mij te beschermen.... Ik mis hem zo. Hij kon het niet meer aan en heeft zelfmoord gepleegd met een briefje dat het mijn pa zijn schuld was enzo.....
Ik kijk weer op en zien dat ik bij een brug ben. Ik kijk over de rand heen. Auto's die er onder razen. 1 voor 1. Met gezinnen. Alleen. Het is zo'n 23:30 's avonds. Ik weet niet precies waar ik ben maar heb wel van deze plek gehoord. Het is niet echt een goede plek. Maar ja de plek waar ik in woonde was ook geen goede buurt. Ik doe mijn haar los omdat het koud is en heb niet iets warmers mee. Ik loop verder en kom bij een groot grasveld aan. Ik ben ik ben een beetje door het bos heen gelopen. Ik ga lekker liggen in het gras en kijk naar de hemel. Duizenden sterren die naar me kijken shinen voor mij voor licht. Voor iedereen. Ik zucht en zing zachtjes mee met mijn muziek.
'People in Syria are dying everyday but we do Nothing it brings me so much pain.'
'And people in America are dying One by One and the sad thing is they die oh so Young.'
'And the people in China are committing suicide, the ages goes down to the age of five... 'Een train verlaat mijn ooghoek. Ik heb dit lied geschreven met mijn broer.... Nadat een broer en zus zelfmoord hebben gepleegd in China, ze waren tussen de 5 en 13.... Het was zo erg dat ze de lichamen niet konden Identificeren......
Ik wordt op mijn schouder getikt....
JE LEEST
Why Does It Hit Me?! (Dutch) W/ YOONGI
Fanfic'Dat meisje waarom maakt ze mij zo? Ik haat het maar i love it too. Het is zo frustrerend.' Dat is wat hij dacht toen hij haar voor de eerste keer zag. Maar de jongen en zijn vrienden wisten niet wat er met hen zouden gebeuren. Ze dachten dat ze all...