eight JUNGKOOK & Y/N

187 7 0
                                    

'Ik heb het al gezegd. IK HEB NIKS AANGEDAAN. TAEHYUNG HEEFT HAAR GEVONDEN NIET MEE GENOMEN. Ze was een meisje dat lag in het gras en zong! Taehyung kwam naar haar toe tikte op haar schouder, ze hebben gepraat en ze heeft gezegd dat haar vader haar mishandelde, haar broer zelfmoord pleegde en haar moeder haar verlaten was! Ze is weg gelopen! Taehyung heeft haar een slaap plek en eten aangeboden! Ze zei ja en nu zijn we hier!' schreeuw ik naar een politie agent. 'Denk je dat we dat gaan geloven kid. Je zegt dat haar boer zelfmoord heeft gepleegd maar andere zeggen dat jij haar broer bent!' zegt de politie agent.

Waarom willen ze me nou niet geloven. Het enige wat ik wil doen is bij mijn zusje zijn. Voor 1 keer in mijn leven weer. 'Laat me het dan godverdomme een keer uitleggen en me niet onder breken.' Zei ik en sla mijn vuist op het Bureau. 'Ik neem deze.... Jongeman wel mee.' zegt een man. Hij is een beetje raar. Het lijkt wel op een daklozen. Ik vertrouw hem niet echt goed denk.

Prov. Y/n

'Okay blijk naar geen Spaans. Domme. Wie the fuck ben jij.' zeg ik en probeer te wijzen naar die partner maar me handen zijn vast geboeid aan de tafel dus gaat makkelijk. Hoor je de sarcasme. Nee proef het. Okay dat gaat te ver maar boeie. Ze kijken naar elkaar met grote ogen. 'Hallo krijg ik nog antwoord of wat?' zeg ik geïrriteerd. 'Ik ben Jisung en hij is Felix maar ik denk dat je zijn naam al wist.' zegt die Jisung. Ik zucht en draai mijn ogen. Waarom zijn politie mannen altijd zo..... Uhmmm.....voorspelbaar? Ik kan het niet uitleggen. 'We moeten je een paar vragen stellen voor duidelijkheid en voor het belang van de jongens. Okey?' vraagt Jisung. Ik knik.

F=Felix , J=Jisung , M=me
J: wat is je hele naam?
M: moeten jullie dat niet weten. You know in mijn docieren ofzo. Maar okay mijn hele naam is Jeon Y/n.
F: okay waar was je om 23:36 gister avond?
M: op de straat
F: wat deed je daar?
M: ik Ben weg gelopen van huis, ah correctie weg gelopen van mijn "vader"
J: en je moeder?
M: die heeft mij en mijn broer op vroege leeftijd verlaten.
F: en waar is je broer?
M: die hebben jullie met jullie domme koppen opgepakt samen met zijn vrienden. Domme mongolen.

Ze kijken elkaar even aan en brabbelen wat en lopen dan de deur uit. Ik laat me met een zucht op de stoel weer vallen. Even later komen ze weer terug met de sleutel voor mijn boeien. Nu zit ik niet meer aan die fucking tafel geboeid. Maar wel gewoon mijn handen. 'okay we brengen je naar je "broer" nu' zeg Felix. "Je hoefde niet met je handen dat te doen wanneer je broer zei want hij is mijn broer klootzak.' zeg ik geïrriteerd. 'heyy je gaat me niet uitschelden jongedame!' zegt hij boos. 'ik zou maar niets gaan doen of zeggen want jij bent nieuw hier en je weet niet waar ik toe instaat ben. Ik ben hier vaak genoeg geweest.' zeg ik met een grijns en wordt naar voren geduwd.

Ongeveer twee deuren verder stoppen we. Felix doet de deur open en ik zie mijn broer met schaafwonden op zijn hoofd en een blauw oog. Ik rij me los van Felix en een naar hem toe. 'omg wat hebben jullie gedaan met hem?' zeg ik geschrokken. 'kookie gaat het?' vraag ik en ga zachtjes over een schaafwonden heen. Hij sist van de pijn. Hij duwt mijn handen zachtjes weg.

'im okay sissie' zegt hij met een zwakke glimlach. Hij plaat zijn hand op mijn wang  en ik sluit mijn ogen focussen op de vertrouwde warmte die hij afgeeft op mijn koude gezicht. 'wie heeft je dit aangedaan?' fluisterde ik maar me stem brak. met veel moeite kijkt hij alleen met zijn ogen naar rechts naar een man. Hij komt me bekend voor.

Jungkook verbergt zijn hoofd in mijn nek. 'Y-Y/n h-h-het d-doet z-zo veel p-pijn.' fluistert hij. 'waar?' vraag ik. 'overal' zegt hij en voel traansporen over mijn shirt heen lopen. 'wat heb je gedaan net mijn broer?' zeg ik tegen hem. 'wat hij verdiende!' schreeuwt hij. 'dat vraag ik niet, ik vraag wat heb je gedaan?' vraag ik. 'ik vraag het niet nog een keer.' zeg ik en kijk hen geirriteerd aan.

'laat het maar Y/n.' fluisterd Jungkook. Ik knik en strijk hem over zijn rug. 'jullie mogen trouwens gaan.' zegt felix. 'maar we houden jullie in de gaten voor een tijdje. Een verkeerde stap die er voor zorgt dat het lijkt dat jullie niet familie zijn, is het geweest voor jullie begrepen?!' schreeuwt die man. Ik heb geen idee waar ik hem van ken maar hij komt me zo bekend voor.

Mijn boeie worden los gemaakt. Ik doe mijn broers arm om mijn schouders heen voor steun. We lopen het kamertje uit naar de hal waar alle jongens zitten. 'JUNGKOOK EAT HAPPENED?!' schreeuwt Jin bezorgd en rent naar hem toe.

'een man, ik weet niet wie maar hij komt mij zo bekend voor, hij heeft Jungkook geslagen om de waarheid uit hem te krijgen wat hij al had verteld, maar hun geloofde het niet.' zeg ik en geef Jungkook aan Jin die wat sterker is.

'en jou hebben ze jou wat aangedaan?' vraagt Yoongi. 'nee alleen toen ik de auto in moest gaan voor jullie dorm had Nino me geslagen.' zeg ik schouder ophalend. 'WACHT WAT!!? Nino je-' zegt Jungkook maar wordt onderbroken. 'ja die nino.' zeg ik. 'wie is nino?' vraagt Yoongi. 'god wat ben jij nieuwsgierig zeg.' lach ik.

We lopen allemaal naar buiten naar de chauffeur van de jongens die ons ophaaldienst. En ik mag voor in! Yessss!! Maar voordat ik de auto in kon stappen werd er op mijn schouder getikt....

Why Does It Hit Me?! (Dutch) W/ YOONGI Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu