Bölüm 24

73.9K 2.5K 45
                                    

"Feyza uyan hadi güzelim" Alparslan Feyza'nın yüzünü okşayarak uyandırmaya çalışsa da Feyza'nın uyanmaya niyeti yok gibiydi, zorlukla gözlerini araladı

"geldik mi?"

"alışveriş merkezine geldik alacağın bir şey varsa alalım" Feyza yavaşça doğrulup etrafa baktı hava biraz kararmıştı

"şimdi kalacağımız yere gitsek yarın gelsek buraya olur mu?"

"olur güzelim, istersen uyu vardığımız da seni tekrar uyandırırım"

"tamam" Feyza yeniden kedi gibi koltuğa kıvrıldı ve gözlerini yumdu, Alparslan ise navigasyondan kalacakları yeri belirleyip yola koyuldu. Şehirden uzaklaştıkça doğanın içerisine biraz daha giriyorlardı ve Alparslan bir kere daha doğru bir karar aldığını anlamıştı.

Kalacakları yere ulaştıklarında göle ve ormana karşı olan otelin manzarası gerçekten çok güzeldi.

"Feyza geldik, uyan hadi" Feyza bu defa çok derin uyuyamadığı için hemen kalktı koltuğu eski haline getirdi, ayakkabılarını giydiğinde Alparslan da otelin önüne gelmişti.

"hoş geldiniz efendim"

"hoş bulduk" Alparslan ile Feyza el ele otele girerken vale de arabayı otoparka götürmüştü, resepsiyona ilerlediler

"hoş geldiniz efendim"

"hoş bulduk, bizim rezervasyonumuz vardı Alparslan, Feyza Karahan adına"

"hemen bakıyorum efendim, evet 4. Kat 403 numaralı oda, buyurun anahtarınız"

"teşekkürler kolay gelsin" asansöre doğru ilerlediklerinde Feyza etrafı inceliyordu

"güzel bir yere benziyor"

"evet, sen uyuduğun için göremedin ama manzara şahaneydi"

"hemen odaya çıkalım merak ettim şimdi" Alparslan karsıının heyecanlı haline gülümserken elini daha sıkı tuttu ve asansöre binip 4. Katın düğmesine bastı. Odalarının önüne geldiklerinde Alparslan kartı kapıya gösterip kenarıya çekildi ve Feyza'yı belinden tutarak içeriye yönlendirdi.

"bak bakalım beğenecek misin?" Feyza ilk başta odaya göz gezdirdi, kahvenin tonlarının hakim olduğu bir odaydı ne fazla lükstü ne de fazla basit, yatağın olduğu duvar tamamen ahşaptı ve yatağın üst tarafında raf vardı ve çeşitli resimler vardı, karşısındaki duvarda büyük bir ayna vardı ve odayı daha geniş göstermişti, yere kadar olan camın önünde bir tane berjer vardı ve kesinlikle manzarası çok güzeldi.

"manzara gerçekten çok güzel bir baksana doğanın içerisindeyiz resmen" Alparslan yavaşça karısının arkasına geçip ellerini beline dolayıp başını omzuna yasladı

"evet çok güzel, ama asıl güzel olan sensin... senin olduğun her yer bana cennet...bana bize ikinci bir şans verdiğin için teşekkür ederim kalbimi içimi evimi yatağımı ısıttığın için benim çekilmez ömrüme renk kattığın için çok mutluyum iyi ki varsın Feyza'm iyi ki doğdun iyi ki hayatıma girdin beni biz yaptığın için teşekkür ederim" Feyza aklından tamamen çıkan doğum günü ile ve duyduğu bu sözlerle nutku tutulmuş hiçbir şey diyememişti. Alparslan yavaşça cebinden çıkardığı kolyeyi Feyza'nın boynuna taktı ve Feyza'yı kendisine döndürdü ve alnına uzun sıcacık bir öpücük bıraktı.

"kolyeni hiç çıkarma tıpkı alyanslarımız gibi beni ne zaman hissetmek istersen bu kolyeye dokun ben her zaman yanındayım ve ömrüm yettikçe de yanında olacağım" Alparslan Feyza'nın yüzünü avuçlarının arasına alıp hafifçe dudaklarından öptü

SÖZ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin