Bölüm 58

45.8K 1.6K 163
                                    

Upuzun bir bölüm ile geldim umarım beğenirsiniz :) güzel yorumlarınız için herkese çok teşekkür ederim hepsini tek tek okuyorum ve mutlu oluyorum :)

İlk oy için @busraunver14 ilk yorum için @iremsub5506 teşekkürler :)

Ferman konağın önünde durduğunda uzunca bir süre arabadan inemedi arabadan indiğinde ise ile adım atıp kapıyı açacak konağa girecek gücü kendine bulamadı içindeki acı bir an olsun eksilmemişti.

Ferman konağın kapısından güç alarak kapıyı araladığında kardeşinin sesi kulaklarına doldu

"abim hoş geldin"

"hoş bulduk meleğim"

"hadi bak senin ok sevdiğin yemekleri yaptı annem bende sana harire tatlısı yaptım eminim parmaklarını yiyeceksin"

"sen yaparsın da ben beğenmez miyim güzelim ellerine sağlık"

Ferman aklına dolan anılar ile burnunun direği sızladı, kardeşine çok kıymet verir onu gözünden sakınırdı ama o gece ne onu ne de ailesini koruyamamıştı.

"abi lütfen lütfen ben bunu çok beğendim ne olur alalım"

"kızım nerede giyeceksin bunu hem sırtı ne böyle olmaz beğenmedim"

"ya abi ama çok beğendim" Ferman kardeşinin elindeki elbiseyi alabilmek için döktüğü dile dayanamamıştı

"tamam al ama dolabında modası geçecek haberin olsun"

"niyeymiş o anam senin başını bağlasın o zaman düğününde giyerim"

"bakıyorum da beni baş göz etmeye çok meraklısın"

"evet sen evlen de sıra bana gelsin diye dua ediyorum"

"kırdırma o bacaklarını Dicle"

Ferman dolan gözleriyle avludan geçip merdivenleri adımladı ve annesinin çoğu zamanını geçirdiği mutfağa girdi istemsizce derin bir nefes aldı ciğerlerine ardından daha fazla dayanamadığı için doğruca babasının çalışma odasına geçti ve küçük bir şey bulabilmek umuduyla geçmişteki iş yaptıkları kim varsa hepsinin belgelerini topladı, çekmeceler dosyalar her yere baktı işine yarayacağını düşündüğü tüm belgeleri arabasına koyduktan sonra tüm acısını içine gömerek kapıyı kapattı ve arabaya binip konaktan ayrıldı

---------------------------------------

Dilan bir haftadır fermanı her gün aramış onca mesaj atmıştı ama Ferman ne aramalarına cevap vermiş ne de mesajlarından birine yanıt vermişti

Gönderilen: Ferman

"istediğin kadar telefonlarıma bakma beni ne kendinden ne de bu işten uzak tutamazsın Ferman ağa"

"yok ya valla şeytan diyor git o şirketi başına yık neymiş telefonlarına bakmamak görsün ama yok bundan sonra bende aramıyorum eve geldim falan da demeyeceğim hatta telefonumu kapatacağım ulaşamayacak bana görür o"

"Dilan abla gene Ferman abiye mi saydırıyorsun"

"bana Ferman deme Dicle tamam artık ne hali varsa görsün daha da aramayacağım"

"sendeki şu inat deve de yok"

"Dicle başlatma devenden de inadından da bak sana patlamayayım"

"hayır telefonlarına bakmayan o ama arada ben dayağı yiyorum"

"yersin tabi bana gelmiş Fermanı savunuyorsun hayır ben daha ne yapayım arıyorum yok mesaj atıyorum yok"

SÖZ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin