Alparslan Feyza'dan gelen mesajla karşısında oturan Ali'ye gülümseyerek baktı
"evet Ali şimdi seninle biraz konuşalım"
"konuşalım Alparslan abi de konu ne"
"konu gönül meselesi, şimdi söyle Mardin de var mı seni bekleyen biri"
"yok Alparslan abi ama anam bakıyormuş galiba babam dedi"
"senin gönlünde biri yok mu?" Ali yavaşça başına eğdi
"yok be Alparslan abi benim ki hayal" Alparslan elini Ali'nin bacağına vurdu
"neden hayal olsun koçum niye öyle düşünüyorsun"
"biz Mardin'e döneceğiz o burada kalacak yani olmaz abi"
"söyle bakalım seni böyle dertlere düşüren kimmiş" Ali bir an söylemek ile söylememek arasında kalsa da içindekileri biri ile paylaşmak istedi
"Elif, yani Elif hanım Feyza ablanın arkadaşı" Alparslan bu cevaba şaşırmamıştı
"rahat ol koçum, peki sadece bir beğeni mi hissettiklerin"
"çok daha fazlası abi, nasıl anlatsam ilk karşılaşmamızdan beri ondan gözümü alamadım neşe dolu, çocuk ruhlu ama bir o kadar da güzel, kalbi de kendi gibi güzel yani Feyza ablanın arkadaşı ise öyledir çünkü o kadar tanıma fırsatım olmadı"
"anladım koçum senin ki beğeniyi geçeli çok olmuş ama asıl konu sana olmayacağını düşündüren ne?"
"Alparslan abi o kız okumuş ben ise liseden sonra okumadım, o İstanbul da yetişmiş ben ise Mardin'deyim, kültürlerimiz farklı olmayız yani"
"bu işler nasip kısmet işi koçum bak bana ben çocukken hata Feyza doğmadan babalarımız sayesinde kesişti kaderlerimiz o yüzden hemen olmaz deme"
"öyle de Alparslan abi o kabul etse bile ailesi eder mi? Kızları okumuş yakında öğretmen olacak ben ise liseye kadar okumuş biriyim beni beğenmezler hem onu da geçtim hiç kızlarını buradan Mardin'e gönderirler mi?"
"kendini hiçbir zaman küçük görme insanın kalbi güzel olduktan sonra gerisinin bir önemi yok ben sana kefilim sen benim karımı gözü kapalı emanet edebileceğim birisin biz tüm çalışanlarımızı korur kollarız ama İbrahim abi elmas abla sen her zaman bizim için çalışandan fazlası oldunuz. Ben kendimi bildim bileli ailen konakta, sen Baran ben az oyunlar oynamazdık o yüzden siz bizdensiniz ailedensiniz"
"sağ olasın Alparslan abi ben her zaman seni abim bildim babanı ananı atam bildim"
"şimdi sana bir şans, yarın Feyzaların mezuniyet balosu mu ne varmış ama Feyza gitmek istemiyor ama baldızın bir kavalyeye ihtiyacı var o yüzden sen vakit kaybetmeden baldıza baloda giymesi için elbise almaya gidiyorsun ve tabi ki kendine de bir takım alıyorsun, selin sana adres verecek oradaki çalışanlar sana yardımcı olurlar en olmadı Feyza'yı arar ona sorarsın"
"iyi ama Elif benimle gitmek ister mi?"
"tek taraflı değil merak etme o yüzden acele et, unutmadan şunu da al" Alparslan masanın üzerindeki zarfı Ali ye uzattı
"olmaz Alparslan abi kabul edemem"
"koçum bu senin hakkın al hadi" Ali zarfı ısrarla kabul etmedi
"Ali ikiletme koçum karımın özel korumasısın diğerlerinden farklısın hadi uzatma" Ali zorla zarfı aldı
"sağ ol Alparslan abi"
"hadi sen acele et adresleri de selinden almayı unutma"
"tamam Alparslan abi kolay gelsin, tekrardan teşekkür ederim her şey için" Ali odadan çıktıktan sonra Alparslan tekrar masasının başına geçti ve önündeki dosyayı incelemeye devam etti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZ AŞKI
Teen FictionYıllar önce verilen bir söz iki gencin hayatlarını nasıl değiştirir? 08.06.2018 14.04.2021