❤️12❤️

728 50 0
                                    

- Trzymaj. - odparł do mnie chłopak stojący przed drzwiami szkoły, trzymając w dłoni jednego papierosa. Za pierwszym razem go nie poznałem, ale po chwili zobaczyłem ten jego kanciasty uśmiech i skojarzyłem fakty.

- A dzięki. - odebrałem papierosa z ręki chłopaka i schowałem do kieszeni bluzy. Ukradkiem widziałem jak Jimin spogląda że zdziwieniem zza moich pleców na całą tą sytuację.

Wszedłem do szkoły i zaskoczył mnie nagle tłum ludzi, który patrzył się w moją stronę, a raczej w stronę chłopaka chowającego się za mną.

Przepchnąłem się przed tłum i usiadłem w standardowym miejscu czyli na ławce pod oknem gdzie miałem widok na całą tą szopke.

Widziałem jak wytykają Jimina palcami i szarpią za bluzę, jaden podszedł bliżej i zaczął bawić się jego kosmykiem brązowych włosów. Powoli jego ręką zjeżdzała na policzek a z tamtąd na brodę podnosząc ją ku górze. Przyglądałem się tej całej sytuacji z bardzo dziwnym niepokojem. Nie wiem aktualnie co dzieje się w moim wnętrzu.

Chłopak przybliżył swoją twarz do twarzy Jimina i złączył usta w agresywny pocałunek. Moja mina w tamtym momencie to złoto, nie wiedziałem co myśleć o tej sytuacji.

Jimin odepchną chłopaka na szafki.
Drugi chłopak przewrócił go na ziemię i zaczną bić w twarz. Wstałem z ławki aby pomóc ale...

- Nauczyciel! - krzyknął jeden z chłopaków w tłumie.

Cofnąłem się do ściany i poszedłem do łazienki, nie chciałem mieszać się w to wszystko. Ukradkiem widziałem spojrzenie Jimina na moje, oczami prosił mnie o pomoc. Nie pomogłem, nie mogłem.

Wszedłem do łazienki i zdziwiła mnie jedna rzecz. Szybkie oddychanie w jednej z kabin. Otworzyłem ostatnie drzwiczki i to co ujrzałem przerosło mnie kompletnie.

- Co tu się odkurwia? - zapytałem patrząc się na dwójke chłopaków zakładających spodnie.

- O Yoongi... - odwrócił się do mnie i zauważyłem, że to chłopak od fajki.

- Mogli byście chociaż z łaski swojej zamknąć te cholerne drzwiczki. - odparłem i wyszedłem równo z dzwonkiem na korytarz.

Tłumu ludzi jaki wcześniej tu był już nie było. Wszyscy już weszli do klasy.

I'm not myself ; yoonmin ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz