- Coś ty zrobił? - zapytał Taehyung kiedy wchodziłem do mieszkania trochę kulejąc, bo nie obyłoby się bez stłuczenia nogi.
- Długa historia... - odpowiedziałem kierując się do swojego królestwa w którym czeka moje łóżko, które o dziwo jest bardzo wygodne.
Było po 23 więc byłem zmęczony, jedyne o czym marzyłem to pójść w spokoju spać i nie martwić się, że spotkam gdzieś Jimina.
- A i nie budź mnie rano. - oznajmiłem.
- Dlaczego? - zapytał zaglądając do pokoju.
- Mam zwolnienie ze szkoły do końca tygodnia.
- Taki to ma dobrze... - wtrącił nagle Jungkook, który z niewiadomych przyczyn wparował mi do pokoju.
- A ty tu czego? Posiedzenie macie jakieś w moim pokoju? - spoglądałem na obojga oczekując odpowiedzi.
- Takie pytanie mam Yoongi. - odparł najmłodszy.
- Jedno pytanie i was tu nie ma. Jasne? - oznajmiłem.
- Czy ty przypadkiem nie dokuczasz Jiminowi? - zapytał opierając się o szafę i krzyżując ręce na piersi.
- Skąd te pytanie? - nie ukrywam, poczułem się zakłopotany. Nagle pyta mnie o Jimina, któremu nic kompletnie nie robię, a tym bardziej nie robię nic złego. Chyba.
- No bo wiesz, ja go znam i ostatnio chodził z siniakami, a nie ukrywając trzymasz się bardzo blisko niego. - przepytywał mnie jak na komisariacie.
- Po pierwsze to on za mną ciągle łazi. Po drugie nie tkną bym go. - odparłem.
- Dam ci taką radę Min. Nie krzywdź go. Za dużo przeżył... - powiedział i wyszedł razem z Taehyungiem z pokoju zamykając drzwi.
- A ja to niby mało przeżyłem...
Wyjąłem jakieś ubrania do spania i się w nie ubrałem, nie chciało mi się iść do łazienki, postanowiłem, że rano się umyje, albo bynajmniej kiedy wstanę.
Położyłem się do łóżka zamknąłem oczy i ukazał mi się obraz Jimina... KTÓREGO CAŁUJĘ!
KURWA JA GO POCAŁOWAŁEM!
To co zrobiłem dopiero teraz do mnie doszło. Przecież on mógł mnie źle zrozumieć. Ja tylko chciałem sprawdzić coś... Tylko co?
Ta ciągła myśl nie dawała mi usunąć, chciałem rozwiązać tą sprawę.
Yoongi: Śpisz?
Jimin: Nie mogę usnąć.
Dodałam taki krótki rozdział i wiem, że moje pisanie jest bardzo regularne, proszę nie bijcie ;3
Po prostu od jakiegoś czasu nie mam weny i nie wiem o czym pisać.
Do następnego, mam nadzieję że niedługo <3
CZYTASZ
I'm not myself ; yoonmin ✔️
Fanfic"-Nie jestem tym za kogo mnie uważasz. -To kim jesteś?" Yoongi po traumatycznych sytuacjach z przeszłości nie ufa ludziom jak i samemu sobie. Odtrąca każdego kto chce się do niego zbliżyć. Krótkie rozdziały. Małą częstotliwość dodawanych rozdziałów...