//Miesiąc później//
Pov. Fallacy
Encre jest w ciąży, jestem szczęśliwy z tego powodu. Ale i tak jest jeden minus, muszę go ciągle pilnować. Teraz to jego głód jest zaostrzony i nie panuje nad sobą.
Służba też się pilnuje. Trzy noce temu jakimś cudem wymkną się z zamku. Na całe szczenię nie zdążył dojść do wioski. Był zbyt zajęty zabawą z watachą wilków. Teraz nie mogę go odstąpić na krok. Potrafi wykorzystać każdą sytuację, aby uciec.
I te jego marudzenie, wiem jest w ciąży ma te swoje humorki. Hormony szaleją.
- Falllllllllllicyyyyyyy...
- Co się stało?
- Głodny jestem!
- Przed chwilą jadłeś...
- Ostatnio jadłem tydzień temuuuu... Fall ja umieram z głodu!
- Encre nie przesadzaj
- Ty mnie już nie kochasz! Chcesz żebym umarł z głodu! Nie nawidzę cię!! - krzyczał z załamanym głosem. Teraz to się całkiem rozpłakał. Chciałem go przytulić, gdy się do niego zbliżyłem odskoczył na 5 metrów ode mnie - NIE ZBLIŻAJ SIĘ DO MNIE!!
- Spokojnie nie zrobię ci krzywdy, *wzdycha* chodź zrobię ci coś do jedzenia... - od razu podbiegł do mnie z zadowoloną minął. Poszlisny do kuchni - to na co masz ochotę?
- Na ogórki kiszone z krwią i bitą śmietaną ^^ - popatrzyłem na niego z dziwną miną. Wyciągnąłem rzeczy o które mnie prosił. Nalałem krwi do kielicha. Postawiłem wszytko na stole - Dziękuję, kocham cię- pocałował mnie w policzek i zaczął jeść
Przed chwilą krzyczał że mnie nienawidzi... A teraz mówi że mnie kocha i całuje w policzek...?
Skip time
Znów zwiał, nie mogę go zostawić na 10 sekund samego
Pov. Nobody
W między czasie w wiosce Eterna miała patrol. Chodziła z kilkoma łowcami. Czuła że tej nocy coś się wydarzy. I się nie myliła. Przed nią stał wampir. Patrzył na nią z rządzą mordu. Wyciągnęła miecz. Wampir rzucił cię na nią z kłami.
Walczyli tak jakiś czas. W pewnym momencie pod nie uwagę wampira jednemu z łowców udało się rzucić na niego sieć, przez co nie miał szans się uwolnić.
Dopiero teraz zauważyła że Encre...
- Encre...? Jakim cudem jesteś wampirem?!
- On tu przyjdzie...
- Kto?!
- Sama się przekonasz... Eterno
- Eterno on jest w ciąży - jej uwaga skupiła się na Encre'im. Odchyliła kawałek jego szaty. Jej oczom ukazał się ciążowy brzuch. W środku było widać małą duszyczkę. Nie wyglądała jak wszystkie. To była wampirza duszyczka.
- Trzeba go zabić zanim kolejny wampir przyjdzie na świat...
Encre wyrywał się coraz mocniej. Nie chciał umierać... Nosił syna Fallacy'ego.
Eterna wyciągneła sztylet z kieszeni. Wzięła zamach i stara się trafić w duszę wampira...
CZYTASZ
Krwisty szlak Fallacy x Encre [ZAKOŃCZONA]
VampirosZacznijmy od tego że Encre jest malarzem mieszka przy Zakazanym Lesie Maum. Nikt nie chodzi do tego lasu bo się wszyscy boją o swoje życie. Encere'go to nie obchodzi... Fallacy Władca Wszystkich wampirów, mieszka sam w swoim zamku ze służbą. Do Zaka...