Másnap reggel az ébresztőmre riadtam fel. Elfelejtettem átállítani így akkor keltem fel, mint mikor szoktam.
Amint kinyomtam kimásztam az ágyból, majd lementem a konyhába.
-Jó reggelt. Nem alszol még? - kérdezte anyu.
-Ah, nem. Most már nem alszok vissza. Segítsek valamit? - kérdeztem.
-Ha gondolod megcsinálhatod Bora szendvicseit. - mondta.
Elkezdtem kipakolni a hűtőből a hozzávalókat, majd neki is álltam.
***
-Nayun. - szaladt be a konyhába Bora.
-Hm? - néztem rá kíváncsian.
-Hol van anya? - kérdezte.
-Már elment dolgozni. - közöltem.
-Mi? - fagyott le.
-Előbb ment ma be egy picivel.
-Elfelejtettem megkérdezni, hogy ott aludhatok-e Minji-nél....
-Menj csak. - mosolyodtam el. - Amúgy is megengedné.
Bora mosolyogni kezdett, majd sietősen indult meg az ajtó felé.
-Köszönöm Nayun. Holnap jövök. - kiáltotta, majd kiment a házból.
Nagyon lassan ment az idő.
Mikor 8 óra lett visszamentem a szobámba, majd megálltam Yoongi matraca mellett.-Yoongi. Ébresztő. - szóltam neki, de nem mozdult. - Yoongi... - mondtam ki nevét hangosabban. - Kelj már fel!
-Igazán bájos vagy reggel. - mondta rekedtes hanggal.
-Indulunk. - közöltem.
-Mennyi az idő? - kérdezte.
-8 óra.
-Akkor még biztosan nem megyünk. Nekem 10-ig aludnom kell. Minimum.
-Én is sok mindent szeretnék. Na kelj fel.
Yoongi megragadta a karomat, majd megrántott. Elvesztettem az egyensúlyom és egyenesen mellé zuhantam.
-Aludj még kicsit te is.
-Nem. Gyerünk. Kelj fel.
-Majd, ha igazat adsz nekem. - közölte.
-Tessék?
-Tegnap este. Azt mondtad, hogy nem vagyok jóképű.... - mondta csukott szemmel.
Édes istenem...
-Yoongi... Te vagy a világ leghelyesebb pasija. Na gyere menjünk. - forgattam a szemeim.
-Jó. - nyitotta ki a szemeit, miközben mosolyogni kezdett. - Menjünk.
Felpattantam a matracról, majd elkezdtem ruhát keresni. Amint kiválasztottam a fürdőszobába mentem és elvégeztem minden reggeli teendőmet. Amint visszaértem a szobámba Yoongi felkelt, majd bement a fürdőbe.
Bepakoltam a legfontosabb dolgokat a táskámba, majd lementem a nappaliba.
-Tudod Nayun... - jött le a lépcsőn Yoongi. - Én itt születtem. Ismerem a várost. Én mondom meg, hogy hol fogunk vásárolni. - közölte.
-Jó. De előbb elviszlek egy helyre... Várj... Inkább... Tudod mit? 30 perc és itt vagyok. Addig maradj itt. - közöltem, majd felkaptam a cipőmet és kirohantam a házból.
*Yoongi szemszöge*
Ez mi volt?
Megráztam a vállam, majd visszamentem a szobába. Szemem hol a matracra hol az ágyra vándorolt. Egy mosoly kíséretében feküdtem be Nayun ágyába.
Ez sokkal kényelmesebb....
Átöleltem a párnáját, majd megéreztem rajta az illatát.
Nayun... Hogy tudsz velem így viselkedni? Olyan... más vagy.
Sóhajtás után a hátamra fordultam, majd elővettem a telefonom és felnéztem instagramra. Ismét elkezdtem olvasgatni a rajongóim üzeneteit. Annyira belemerültem, hogy észre sem vettem, hogy elment az idő.
-Yoongi. Megjöttem. - kiáltott lentről Nayun.
Kimásztam az ágyából, majd lassan indultam meg a földszint felé. A lépcsőn mentem már le, mikor észrevettem, hogy a lány egy széket hurcol magával.
-Te mit csinálsz? - kérdeztem.
-Hm... Jut eszembe. Bora szobájában van szék. Akkor ez nem kell. - mondta, majd elengedte és felszaladt a lépcsőn engem kikerülve. - Gyere vissza. Ne menj le.
Miben sántikálsz?
Nayun már hozta is a széket Bora szobájából, majd egyenesen a fürdőszobába vitte.
-Menj be kérlek. Egy perc. - közölte, majd lerohant a lépcsőn.
Oké...
Bementem a fürdőbe, majd a tükör előtti széket néztem.
-Itt vagyok. - rontott be. - Ülj le kérlek.
A tükörbe nézve szúrtam ki Nayun kezében egy kisebb dobozt.
-Az...Nayun...az egy... Hajfesték? - kerekedtek ki a szemeim.
-Bizony, na ülj le.
-Nem! - akadtam ki. - Nem fogod befesteni a hajam.
-Yoongi... Így talán kevesebb az esélye, hogy felismernek. Mond csak... Milyen hajszíneid voltak eddig?
-Fekete, barna és most szőke. Ennyi. - mondtam, miközben leültem a székre.
-Remek. - mosolyodott el.
Egy törölközőt rakott rám, majd elkezdte kikeverni a festéket.
-Hogy is kell ezt... - gondolkozott el.
-Nem is csináltál még ilyet? Hozzá ne érj így a hajamhoz! - akadtam ki.
-Nyugi. Menni fog. - nevetett. - Remélem...
A lány egy ecsetet rakott a tálba, majd felém igyekezett.
-Akkor... Elkezdem.
Egy bizonytalan kezdés után rákérdeztem egy fontos dologra.
-Amúgy milyen színű a festék?
-Szürke.
-Mi? Sz..Most rosszul hallottam ugye? - akadtam ki.
-Nem. Tényleg szürke. Már elkezdtem. Nincs visszaút. De ha annyira ronda lesz... Nullásgép. - nevetett fel.
-Nagyon vicces. El ne rontsd.
*Nayun szemszöge*
Nagyon féltem, de sikeresen festettem be Yoongi haját. Lemostam róla az adott idő után a festéket, majd elkezdtem szárítani a haját.
Amint kész voltam idegesen vártam, hogy megszólaljon.-Ez...Nayun... Hát... Érdekes. - közölte.
-Ennyire rossz? Szerintem egészen...
-Érdekes, hogy nekem ez a szín is jól áll. - közölte. - Sőt. Ez a legjobb eddig.
-Akkor jó. Már megijedtem, hogy nem tetszik.
-Akkor... vásárlás. Ezt bízd rám. - mosolygott.
Remélem megússzuk és nem ismernek fel téged...
YOU ARE READING
Agust D ˢᵘᵍᵃ [✓]
Fanfiction-Mr. Tökéletes... - forgattam a szemeimet. -Valóban tökéletes vagyok. -És még egoista is... /Miért pont nálunk kell laknia? Miért kell egy levegőt szívnom azzal a személlyel, akit ki nem állhatok? - Nayun/ Egy találkozás Agust D-vel? Mindenki er...