»Epilógus«

4K 278 58
                                    

-Nayun. De szép vagy. - mosolygott rám Bora, amint visszamentem.

-Köszi. - mosolyodtam el.

Leültem mellé a kanapéra, majd fejemet a falra szerelt hatalmas TV felé fordítottam.

Végül elkezdődött a koncert....

***

Vészesen közelítettünk a vége felé.
Egyre feszültebben ültem Bora mellett, aki folyamatosan nyugtatott. 10 perc elteltével Yoongi búcsúbeszédet tartott, majd egy kis figyelmet kért.

A sminkes lány és Bora egyből lökdösni kezdett a színpadra vezető ajtó felé, én pedig teljesen bepánikoltam és menekülni próbáltam.

-Az isten szerelmére Nayun! Menj már ki... - morgott Bora.

Kinyitották az ajtót, majd abban a pillanatban kapta felém Yoongi a fejét.
Észrevettem a hatalmas tömeget, amitől teljesen lesápadtam.

-Nayun. Nayun... Nayun! - szólt Bora egyre erélyesebben, mire újra észhez kaptam.

-Igen? - kérdeztem sokkos állapotban.

-Yoongi rád vár. Be is mondta a neved párszor. - kuncogott fel.

-T-tényleg? Te jó ég... Már most beégtem...

-Elnézést kérek. - figyeltem fel most már Yoongi hangjára. A fiú sietve indult el felém, majd amint elém ért mosolyogva fogta meg a kezem és húzni kezdett. - Ez az egész koncert... - kezdte el. - Mind miatta van. Miatta búcsúzkodom. Ő itt Nayun. A lány, aki felbolygatta az életemet. A lány, aki miatt elvesztettem az eszemet. - mosolyodott el. - Gondoltam bemutatom nektek. A barátnőmet. Akit mindennél jobban szeretek. Agust D szereti irányítani az életét, úgy ahogyan azt ő szeretné. Legyen bármi az ára. Fogadjatok meg tőlem egy jó tanácsot. Kerüljetek bármilyen helyzetbe, de ti döntsetek mindig. Ne hagyjátok, hogy mások megmondják mit tegyetek. Legyen az bárki és bármi. Akár egy szerződés. - nevetett fel. - Remélem megértitek a döntésemet. Bárhogy is történjen, én szerettelek és most is szeretlek titeket. - mondta utolsó szavakként.

Kezét összekulcsolta az enyémmel, miközben az elcsendesedett tömeget figyeltük. Aztán... elkezdtek kibontakozni a rajongók.

Ordítani kezdet és tapsolni. Felváltva kiáltották a nevünket. Elfogadtak minket.

-Nagyon köszönjük. - mondta a mikrofonba Yoongi, majd átkarolt. - Nayun. - fordította felém a fejét. - Te normális vagy? Mi ez a ruha rajtad? Azt akarod, hogy még jobban beléd szeressek? Ennél jobban, mondjuk nem tudok. - nevetett, majd hirtelen lecsapott ajkaimra.

Ledöbbenve álltam egy helyben, majd visszacsókoltam.

Yoongi... Te aztán mindig tudsz alakítani...

-Jó estét mindenkinek. - hallottuk meg Bang Sihyuk hangját, majd egyből szétrebbentünk. - Nagy nap ez a mai igaz? Gondoltam fokozom az élményeket. Gyertek srácok. - intett hátra.

Kisétált a 6 fiú, majd két oldalunkra felsorakoztak.

-Váratlan meglepetés skacok. - mosolygott Yoongi.

-Agust D búcsúja egy új kezdet. Ugyanis igaz, szerződést bontott, de okkal. A szeretett Min Yoongi bandába áll. - mondta a férfi, majd a tömeg torkaszakadtából kezdett el sikítani.

A srácok egyenként bemutatkoztak, majd az utolsó tag után Yoongi felemelte a mikrofonját.

-Az élet tele van váratlan fordulatokkal. Legyetek résen mindig. Nem tudhatjátok mikor kopogtat be egy remek lehetőség, vagy maga a szerelem az ajtótokon.

Váratlan fordulatokkal tényleg tele van az élet. Az egyik percben még utáltam Yoongi-t, most meg? Most meg már az életemet el sem tudnám képzelni nélküle.

Köszönöm, hogy szebbé és boldogabbá tetted a napjaimat, Agust D.
_______________________________________

Sziasztok! ❤️

Itt lenne a vége ennek a könyvnek.
Remélem tetszett nektek a befejezés.

Köszönöm, hogy ennyien követtétek végig Nayun és Yoongi kalandos életét. 😂❤️

Köszönöm a votekat és a kommenteket is. ❤️

Remélem, hogy találkozom veletek a következő könyveimnél is. Addig is vigyázzatok magatokra, és legyetek jók. 😂❤️

Agust D ˢᵘᵍᵃ [✓]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang